Παρασκευή 24 Μαίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 02° 44' 15" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΣΕΛΗΝΗ - 05° 17' 03" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 05° 58' 49" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 10° 39' 39" ΤΑΥΡΟΣ
ΑΡΗΣ - 05° 11' 27" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΔΙΑΣ - 21° 37' 33" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 20° 03' 24" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 04° 15' 55" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 30' 21" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 22° 56' 55" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 18° 29' 17" ΚΑΡΚΙΝΟΣ

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Από πολύ νωρίς, τα παιδιά Παρθένοι έχουν μια έφεση στην τάξη

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Αλφαβητάρι Παρθένου

 Ακριβολογία, απορρυπαντικό, απολύμανση, αποστείρωση

Βιομηχανία, βακτηρίδια, βάκιλοι, βότανα, βούρτσισμα

Γυμναστική, γιόγκα

Διαλογή, διατροφή, δίαιτα, διύλιση, δίκτυο

Εργασία (και χαρά), έντερα, εμπόριο, επεξεργασία, ειδίκευση, εργαλεία, Εσσαίοι

Ζώα, ζωοτροφές, ζατρίκιο

Ηλεκτρονικά, ήπαρ, ηλιακό (πλέγμα)

Θεραπείες (όλων των ειδών)

Ιοί, ιατρός, ιατρική, ιδρώτας (τίμιος)

Κριτική, κρησάρα, κόκκος, καθαριότητα, καταμέτρηση

Λεπτομέρεια, λεξικό, λιτότητα, λάντζα

Μικρόβια, μύκητες, μικροσκόπιο, μηχανές, μέτρα και σταθμά, μικρόκοσμος

Νοικοκυρές, νεφροί, νευρώνες, νοσοκόμοι

Ξύγκι (από τη μύγα), ξεσκόνισμα, ξέβγαλμα

Οικολογία, οικοκυρικά, οργάνωση, ομοιοπαθητική

Πόντος (να μην ξεφύγει), πάγκρεας, πρακτική, πρόγραμμα, παζλ, πλύσιμο

Ρουτίνα, ρομπότ, ρολόι, ράψιμο

Σύστημα, σειρά, συμμετρία, σχολαστικισμός, σαπούνι, σκούπισμα, σιδέρωμα.

Τάξη, τεχνική, τεχνολογία, ταπεινοφροσύνη, τρίψιμο (μπανιέρας), τίναγμα (χαλιών)

Υπηρεσία, υγιεινή, υποχόνδριοι, υπάλληλοι, υπολογιστές

Φύση,φόρμα, φάρμακα, φασίνα, φτερό, φακιόλι

Χάπια, χολή, χαμηλοί (τόνοι), χορτοφαγία, χαρτογράφηση

Ψείρισμα, ψείρα

Ώρα (για δουλειά)

 

Το έπος του μυρμηγκιού

Από πολύ νωρίς, τα παιδιά Παρθένοι έχουν μια έφεση στην τάξη. Το μάτι τους ασυναίσθητα αιχμαλωτίζεται από τα συμμετρικά σχήματα και σχέδια των βράχων, των φυτών, του πατώματος της κουζίνας και της ρόμπας, που φοράει ο μπαμπάς κάθε βράδυ στις 21:30 ακριβώς . Ατέλειωτα τετραγωνάκια, ρόμβοι και μαίανδροι μιλούν κατευθείαν στην ψυχή τους. Το ασύμμετρο τα ξενίζει. Γιατί πετάει 2 πόντους το τσουλούφι της μαμάς; Γρήγορα στο κομμωτήριο! Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια με κατασκευές είναι η αδυναμία τους. Κάθε ένα από τα 123 κομμάτια έχει τη θέση του. Όμως η κορυφαία στιγμή έρχεται όταν παρακολουθούν τις ατέλειωτες στρατιές των μυρμηγκιών, που ακαταπόνητα συγκεντρώνουν τόνους προμηθειών στις υπόγειες φωλιές τους. Που τα χωράνε όλα αυτά; Πόσα μέτρα είναι η ουρά και πόσος είναι ο πληθυσμός τους; Φοράνε παπούτσια; Οι απορίες πολλαπλασιάζονται ύστερα από κάθε νέο πείραμα. Πολλές φορές τα πατάνε, τα πνίγουν, τα καίνε-όλα στο όνομα της επιστήμης-για να διαπιστώσουν πόσο ισχυρή μπορεί να είναι τελικά η δύναμη των μικρών, που είναι πολλοί. Δέκα ξεπαστρεύεις, εκατό ξεφυτρώνουν!

Το θέμα με τα μυρμήγκια είναι-για τους Παρθένους-διαχρονικό γιατί τους θυμίζει τον εαυτό τους. Το διαπραγματεύονται ξανά όταν κάποιος τους διηγηθεί την πολύ γνωστή-διδακτική- ιστορία «Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας». Τον υποτιθέμενο θρίαμβο, δηλαδή, της εργασίας και της προνοητικότητας, απέναντι στην τεμπελιά και την ξεγνοιασιά. Τι απέραντη ηδονή! Η θεϊκή μορφή του μέρμηγκα τους συγκλονίζει. Είναι ακριβώς σαν τους ίδιους. Καλά να πάθει ο βρωμο-τζίτζικας... Εκεί στην πείνα! Περήφανοι καμαρώνουν γιατί κανείς δεν βρέθηκε να τους εξηγήσει ότι στην πραγματικότητα τα τζιτζίκια όχι μόνο δεν πεινάνε, αλλά επιβιώνουν σαν είδος, το ίδιο καλά όσο και τα μυρμήγκια.

Μεγαλώνοντας βλέπουν στις ειδήσεις και σε ντοκιμαντέρ κάτι, που μοιάζει με μυρμηγκοστρατιά αλλά αποτελείται από ανθρώπους. Παρελαύνουν σε τέλειο σχηματισμό και χαιρετάνε τους επισήμους. Να κι ένας τύπος με περίεργο μουστάκι, που κάθεται με τεντωμένο το χέρι... Αχ, τι καλά να ‘ταν κι αυτοί εκεί! Τρελαίνονται να εκτελούν παραγγέλματα και διαταγές...

Η επόμενη φορά, που συναντούν στη ζωή τους τα μυρμήγκια είναι όταν τα βρίσκουν μέσα στα ντουλάπια της κουζίνας. Είναι αμέτρητα και υπάρχουν παντού! Και καθώς τα κοπανάνε μανιασμένα η τα ψεκάζουν, αναρωτιούνται ποιά σχέση μπορεί να έχουν αυτοί, τέλος πάντων, με τα καταραμένα ζωύφια;

**Απόκτησε την Αστρολογική ανάλυση του Ωροσκοπίου σου εδώ**

 

Οι σχέσεις των Παρθένων

 

Α' καθέτως: Βγαίνει πάντα στην ώρα του

Οι τυπικοί άνδρες Παρθένοι είναι σχετικά απλές και εύκολες περιπτώσεις. Συνεσταλμένοι και μάλλον πουριτανοί, ονειρεύονται συχνά την τέλεια γυναίκα, που θα είναι πάντα πρόθυμη και έτοιμη να ανταποκριθεί στις όποιες απαιτήσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Γιατί δηλαδή μόνο τα πλυντήρια να έχουν χρονοδιακόπτη, στροφόμετρο και πρόγραμμα για λευκά η χρωματιστά, και όχι οι γυναίκες; Μέχρι να τελειοποιηθεί η κατασκευή αυτών των ...άγιων πολύ- ρομπότ είναι αναγκασμένοι να υπομένουν την άναρχη και παράλογη συμπεριφορά των θηλυκών. Γι αυτό προτιμούν, τελικά, να το ρίξουν στη δουλειά-που είναι η μόνιμη και πιστή ερωμένη τους-αποφεύγοντας όλες τις βρωμερές κακοτοπιές μιας συναισθηματικής αταξίας. Παράλληλα βέβαια μπορούν να έχουν και μια «φυσιολογική» σχέση, που πολλές φορές συγκεντρώνει απροσδόκητα πλεονεκτήματα. Επειδή όλη τη μέρα αγκομαχούν και οργιάζουν με τα διάφορα καθήκοντα τους, δίνουν στην τυχερή σύντροφο τους όλο το χρόνο να κάνει αυτό, που της αρέσει, αρκεί, όταν έρθει η προκαθορισμένη ώρα, να ανταποκρίνεται στις βασικές της υποχρεώσεις: Τα μαχαιροπήρουνα 2,5 εκατοστά από το πιάτο και η πολυθρόνα να είναι πάντα στραμμένη 25ο 35΄ 12΄΄ από το βορρά. Αυτό κι αν είναι σεξ! Η σταθερή θερμοκρασία του νερού στο ποτήρι (23, 1ο C) και τα γουργουρητά της Ριρής ολοκληρώνουν την ηδονή. Έτσι όλοι είναι ευχαριστημένοι και η ζωή συνεχίζεται με ακρίβεια υπερσύγχρονου ρολογιού. Κούκου... Lovetime!

Γ' οριζοντίως: Συχνά καταλήγει στα τέσσερα...

Οι γυναίκες του ζωδίου πρέπει πρώτα να αποφασίσουν αν θα κινηθούν στους δικούς τους ρυθμούς η αν θα επιμείνουν σε θηλυκούς ρόλους, που δεν είναι της φύσης τους αλλά περισσότερο μια κοινωνική επιταγή .Η κοινωνία των μελισσών-και η Τζόντι Φόστερ (Σελήνη σε σύνοδο με τον Ουρανό στην Παρθένο)- δίνουν το καλό παράδειγμα. Όπως οι κηφήνες, έτσι και οι αρσενικοί είναι χρήσιμοι μόνο για την αναπαραγωγή. Μόλις επιτελέσουν το έργο τους τρώνε μια κλωτσιά κι ...έξω απ την πόρτα. Η Παρθένος μπορεί πάντα να επιλέξει αν θα είναι η βασίλισσα η μια απλή εργάτρια, σε κάθε περίπτωση, όμως, γνωρίζει ότι μπορεί μόνη της να αλλάζει λάμπες, να βιδώνει και να ξεβιδώνει και γενικά να διεκπεραιώνει αποτελεσματικά ένα σωρό δουλειές, που παραδοσιακά θεωρούνται «αντρικές» Η ιστορία είναι γεμάτη από περιπτώσεις Παρθένων, που-περισσότερο από κάθε άλλο ζώδιο- ξεχώρισαν με το έργο η τις επιλογές τους, αποδεικνύοντας ότι κανένα «κάστρο» δεν είναι ...απόρθητο. Κατά σύμπτωση (...) η προσωπική ζωή όλων αυτών των γυναικών ήταν, συνήθως δακτυλοδεικτούμενη, επειδή ακριβώς δεν έδειχναν να έχουν τους άντρες και σε τόσο μεγάλη υπόληψη... Ενώ, όμως, αυτή η ιδιαίτερη στάση ταιριάζει ουσιαστικά στη φύση του ζωδίου, πολλές Παρθένοι παγιδεύονται σε αυτό που πρέπει να είναι και τότε αρχίζουν τα ...ευτράπελα.

Όσες υιοθετούν το ρόλο της «μελλοντικής συζύγου και καλής νοικοκυράς» αναγκάζονται-στο όνομα ενός ανώριμου η ακατέργαστου συναισθήματος- να διαστρεβλώσουν τις βασικές τους αρετές και να μπουν σε μια άνιση μάχη, όπου η εξιδανίκευση εναλλάσσεται με τη σχολαστικότητα και η αφέλεια με την πονηριά.  Όσο-στις καλές τους-είναι ικανές να ξεζουμίσουν έναν άνδρα για τον οποίον δεν πολυενδιαφέρονται, άλλο τόσο, οι «εκπεσούσες» Παρθένοι είναι επιρρεπείς σε ρομαντικούς όσο και άστοχους έρωτες, που πληγώνουν και στρέφουν τη λογική σε λάθος κατεύθυνση. Συχνά, στο κυνήγι των σχέσεων, προσπαθούν να βγάλουν τα ασφαλή συμπεράσματα τους με σύστημα και μεθοδικότητα. Υποβάλουν τον υποψήφιο σε διαρκείς εξετάσεις, στήνοντας συχνά πονηρές παγίδες για να τεστάρουν τη συμπεριφορά του: Είναι νοικοκύρης; Τι κουσούρια έχει, τι ανομολόγητα πάθη; Μήπως είναι τρελός, μήπως τάχει χαμένα;  Υποδύονται διάφορους ρόλους για να δουν τις αντιδράσεις. Κι όταν δυσκολεύονται να καταλήξουν ανατρέχουν στους ειδικούς οδηγούς-τα λυσάρια, ντε-των σχέσεων, που-ευτυχώς-βρίσκονται εύκολα στα περίπτερα και σε κάθε περιοδικό ποικίλης ύλης, που σέβεται τον εαυτό του. «Θα είναι μόνο ένα φιλί;», σελίδα 66. Η, πάλι στα πολυπληθή τεστ του έρωτα «Σας αγαπά πραγματικά;» με τις απίθανες και ενίοτε παραπλανητικές ερωτήσεις: Του αρέσει να σας μιλά Α) Για τα χρωματιστά σας εσώρουχα Β)τα μάτια σας Γ)τα σουβλάκια του Θανάση Δ)Τη Λίτσα του ρετιρέ. Τα περισσότερα από αυτά τα τεστ είναι φτιαγμένα από άλλους η άλλες Παρθένους, που είδαν κι απόειδαν με τις σχέσεις τους και το ‘ριξαν στις επιστήμες... «Ο δόκτωρ Λούζερ σας συμβουλεύει». Συχνά η διαδικασία της ερωτικής προσέγγισης με μια Παρθένο, μοιάζει με την υποβολή αίτησης προς το Δημόσιο. «Σε δέκα μέρες θα σας απαντήσουμε...». Αφού κοσκινίσει το αίτημα για να δει, αν πράγματι τηρεί τις τυπικές προδιαγραφές-αριθμό πρωτοκόλλου, ημερομηνία, υπογραφή κλπ- συνεχίζει με υπερβάλλοντα ζήλο ψάχνοντας για ορθογραφικά λάθη, συντακτικές παρατυπίες η ακόμη και για γραφολογικές λεπτομέρειες. Γιατί, άραγε, ο υποψήφιος κάνει το λάμδα ανάποδα; Μήπως πίσω από αυτό κρύβεται κάποια σιχαμένη ανωμαλία;

Τις περισσότερες φορές μέχρι να εγκριθεί η αίτηση, το πουλάκι έχει πετάξει... Έτσι, αργά η γρήγορα, απογοητευμένες από το γεγονός ότι κανείς άνδρας δεν εκπλήρωσε, τελικά, τις ελάχιστες δυνατές (γύρω στο εκατομμύριο) προδιαγραφές-και ιδιαίτερα το τεστ με το λουρί, πιστοποιούν αυτό που ήξεραν από την αρχή. Μόνο τα-εμβολιασμένα-τετράποδα αξίζουν την αγάπη τους... Γαβ! Έλα μωρό μου στη μανούλα

 

Η Παρθένος στην κοινωνική εξέλιξη

Αντίθετα με όσα, συνήθως, διατυμπανίζονται στους αστρολογικούς κύκλους για την τεχνολογική ανάπτυξη της εποχής μας, αυτή δεν οφείλεται στην Εποχή του Υδροχόου (που ...ευτυχώς δεν έχει έλθει ακόμη) αλλά στην ουσιαστική επίδραση της Παρθένου, που-στα πλαίσια της Εποχής των Ιχθύων-από το τέλος του Μεσαίωνα, με τη συνδρομή των συνόδων του Ποσειδώνα με τον Πλούτωνα στους Διδύμους, μπόρεσε να εξωτερικεύσει και να ξεδιπλώσει με μεγαλύτερη άνεση τα χαρακτηριστικά της γνωρίσματα.

Είναι γνωστός και χιλιοειπωμένος ο διπλός χαρακτήρας κάθε Ζωδιακής Εποχής, το ότι δηλαδή συλλειτουργούν και τα δύο ζώδια, που απαρτίζουν τον εκάστοτε άξονα.

Στο δυτικό πολιτισμό, μέχρι την Αναγέννηση, το Ιχθυακό πνεύμα-με όχημα το Χριστιανισμό- ανέστειλε ουσιαστικά κάθε επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, στέλνοντας στην ...κόλαση τα περισσότερα επιτεύγματα του αρχαίου κόσμου.

Σε εκείνη την περίοδο, όπου η γνώση δεν είχε ακόμη χειραφετηθεί από την πίστη, η Παρθενική επιρροή εκδηλώθηκε εσωστρεφώς με τη δημιουργία ενός πολύπλοκου συστήματος δογματικών θεολογικών η φιλοσοφικών λεπτομερειών, που διαχώριζαν τους ...κανονικούς πιστούς από τα μαύρα πρόβατα.

Κόμματα σύνδεσμοι και ...τελείες συνέβαλαν στο φανατισμό τη συσπείρωση και την περιχαράκωση των Εκκλησιών.

Η Ανατολή χωρίστηκε από τη Δύση και θρησκευτικά.

Από την άλλη πλευρά, η εκτεταμένη, όσο και αιματηρή διαμάχη για τη λατρεία των εικόνων στο χριστιανικό Βυζάντιο αποκάλυψε τη βασική διάσταση του αφηρημένου και ανεικονικού (Ιχθυακού) με τις συγκεκριμένες και μορφοποιημένες δομές της Παρθένου.

Εκείνη η πρώτη μεγάλη νίκη της Παρθένου στο δυτικό κόσμο με την αναστήλωση των εικόνων συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, με την ολοκληρωτική επικράτηση και λατρεία της εικόνας (όχι μόνον της θρησκευτικής) σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.

Όμως η διαλεκτική αντίθεση Ιχθύων-Παρθένου έχει κι άλλες παραμέτρους.

Από το 620 μ Χ μέχρι το 960, περίπου-τότε, που ο Ουρανός και ο Ποσειδώνας έκαναν τις συνόδους τους στην Παρθένο-ορίστηκαν πολλές από τις βασικές συνισταμένες του σύγχρονου κόσμου.

Η εμφάνιση του Ισλαμισμού σήμανε την απαρχή μιας έντονης θρησκευτικής, όσο και πολιτικής σύγκρουσης, που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Η συγκριτικά μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων, που παρείχε η νέα θρησκεία στην επιστημονική έρευνα, οδήγησε τους Άραβες στην καταγραφή και την αξιοποίηση της αρχαίας-κυρίως της Ελληνικής-σκέψης.

Αλλά και στο Βυζάντιο έγιναν οι πρώτες ουσιαστικές προσπάθειες για την καταγραφή και ανάδειξη της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας.

Η μοναδική, για τη συγκεκριμένη περίοδο, ανάπτυξη των γραμμάτων, των τεχνών αλλά και της τεχνολογίας, ήταν και η ουσιαστική «απόδειξη» της Παρθενικής επιρροής, που έβαλε τη σφραγίδα της στον πολιτισμό με έναν πραγματικά ανεξίτηλο τρόπο: Τους αραβικούς αριθμούς.

Όμως και στις τέχνες η επίδραση του ζωδίου ήταν ουσιαστική: Οι μικρογραφίες, η μουσική σημειογραφία και τα βιτρό είναι οι κύριοι καρποί αυτής της περιόδου, ενώ στη ζωγραφική οι διακοσμητικές αναζητήσεις χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχή επανάληψη ενός αρχικού θέματος (κάτι σαν τα σύγχρονα fractals...)

Την ίδια περίοδο άρχισαν να αναπτύσσονται ραγδαία οι εθνικές γλώσσες, που με επίσημη βούλα (το 813) αποδεσμεύτηκαν από τη λατινική.

Αν αναλογιστούμε ότι από τις συνόδους Ουρανού-Ποσειδώνα στο ζώδιο των Ιχθύων  (1260-915 π Χ, περίπου) προέκυψε το Φοινικικό η Ελληνικό-όπως προτιμάτε-αλφάβητο, καταλήγουμε στο ουσιαστικό συμπέρασμα ότι η γλώσσα, η αρίθμηση και η σημειογραφία τους είναι κοινός τόπος και των τεσσάρων ζωδίων του μεταβλητού σταυρού.

Η συνειδητότητα                                                                                                                            

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην κλίμακα της εξέλιξης η Παρθένος κατέχει το ουσιαστικό κλειδί για αυτό που με ψυχολογικούς όρους μπορεί να περιγραφεί σαν η χειραφέτηση του Εγώ από το Ασυνείδητο.

Συνδέεται με όλες τις τεχνικές η τα νοητικά «τεχνάσματα» που εξυπηρετούν αυτόν τον σκοπό και μυθολογικά έχουν αποδοθεί ως «τα δώρα των θεών», χωρίς τα οποία οι εκάστοτε ήρωες δεν θα κατάφερναν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τέρατα και …δράκους. 

Ο κερματισμός των περιεχομένων του Ασυνείδητου, η αποστασιοποίηση, ακόμη και η προβολή περιγράφονται πολύ παραστατικά σε μύθους όπως του Περσέα, που για να αποκεφαλίσει τη Μέδουσα αξιοποίησε τόσο τα φτερωτά πέδιλα του Ερμή, όσο και την καθοριστική συμβουλή της Αθηνάς να αντικρίσει το μυθικό τέρας μέσα από την αντανάκλαση στην ασπίδα του.

Χωρίς αυτά τα «όπλα» ο εκάστοτε Ήρωας ήταν καταδικασμένος να αποτύχει, όταν θα ερχόταν αντιμέτωπος με το «θεριό-Σκορπιό», που σε αυτήν την πρώτη φάση ανάπτυξης της Συνείδησης ήταν και το τρομερό αντίπαλο δέος.

Η Παρθένος, έχοντας μια ουσιαστική σχέση με τη συνειδητότητα και τις κατακτήσεις του πνεύματος είναι εξαιρετικά καταλυτική στην εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού, τουλάχιστον όσον αφορά την ορθολογική του ανάπτυξη.

Κάτω από αυτό το πρίσμα, μπορεί να συνδέεται επίσης με τα Γράμματα η ακόμη και κλάδους της Παιδαγωγικής που κινούνται περισσότερο στην κατεύθυνση μιας «Μοντεσσοριανής» αντίληψης.

 

Ανακαλύψεις και εφαρμογές με τον Ουρανό στην Παρθένο

  • Το σύστημα της κυκλοφορίας του αίματος
  • Ο δαμαλισμός
  • Η μπαταρία και η λάμπα
  • Η ερμηνεία του σχηματισμού των κρυστάλλων
  • Η λιθογραφία
  • Η χρήση της ενέργειας των υδατοπτώσεων στη βιομηχανία
  • Η αξιοποίηση εναλλακτικών μορφών ενέργειας
  • Έρευνες και μελέτες για ζώα και φυτά
  • Η προώθηση εναλλακτικών μορφών θεραπείας
  • Η Οικολογική σκέψη
  • Η κλασική ροκ σκηνή

Γενικά, ο Ουρανός στο ζώδιο έχει αξιοσημείωτες συνέπειες στην πρόοδο της Ιατρικής και των Φυσικών Επιστημών. Χαρακτηριστικές θεωρούνται οι γεννήσεις των Α Φλέμινγκ, Γ Παπανικολάου, Α Αϊνστάιν. Επίσης, συμβάλλει σε ριζοσπαστικά καλλιτεχνικά ρεύματα, σε νέες παιδαγωγικές αντιλήψεις και τη διερεύνηση των ψυχικών λειτουργιών.

 

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.