Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 28° 28' 35" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 28° 23' 04" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 12° 17' 48" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 37' 35" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 03° 03' 15" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 02° 43' 56" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 45' 38" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 28' 43" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 41' 56" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 22' 50" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 28° 43' 34" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Είσαι Ζυγός; Διάβασε τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσεις για τη διατροφή σου!

Ποιες τροφές είναι κατάλληλες για τη σωστή διατροφή του Ζυγού;

Είσαι Ζυγός; Διάβασε τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσεις για τη διατροφή σου!

Η διατροφική ισορροπία είναι το στοίχημα του Ζυγού!

Είστε ισορροπιστές εσείς οι Ζυγοί, όχι όλοι, αλλά οι περισσότεροι, είστε! Και τα άστρα είναι καλά μαζί σας φέτος και ειδικά τώρα στον μήνα σας διαβάζω. Αν και εσείς δεν φανείτε αχάριστοι και υπερόπτες θα περπατήσετε σύντομα το κόκκινο χάλι της αναγνώρισης και της επιτυχίας. Φυσικά η επιτυχία και η εξουσία είναι αφροδισιακά, δεν αρκούν όμως. Και αν η καλύτερη στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι πριν είκοσι χρόνια, η επομένη καλύτερη είναι, ακριβώς τώρα! Ανασκουμπωθείτε λοιπόν και αρχίστε να φροντίζετε το «άνθος» που λέγεται εαυτός, σώμα, οργανισμός. 

**Θέλεις να δεις πώς θα πάει όλη η χρονιά σου; Διάβασε τις Ετήσιες Προβλέψεις 2017 για το ζώδιό σου**

Η ανοδική σας πορεία στα επαγγελματικά αλλά και στα ερωτικά είναι προδιαγεγραμμένη στα άστρα, αν θέλετε να είστε τέλειοι -που συνήθως αυτό θέλετε- και επιδιώκετε την αρμονία, φροντίστε το σώμα και την υγεία σας. Επισκεφτείτε έναν ειδικό διαιτολόγο διατροφολόγο, αναλύστε μαζί την κατάσταση και τις ανάγκες, βρείτε το καλύτερο είδος γυμναστικής για εσάς και είμαι σίγουρη πως θα λάμψετε και εσείς σαν άστρο.

Σε γενικές γραμμές καλό είναι να αποφύγετε τους απλούς υδατάνθρακες, τα γλυκά και γενικότερα την ζάχαρη. Προτιμάτε τους σύνθετους υδατάνθρακες και τη σωστή διανομή στα γεύματα της ημέρας, πάντα σε συνδυασμό με κάποιο λαχανικό. 

**Θέλεις να πίνεις τα αγαπημένα σου ροφήματα σε μια μοναδική κούπα; Απόκτησε τη δική σου εδώ**

Φροντίστε να μη μένετε νηστικοί για πάνω από 3 ώρες διότι η κορυφή είναι απαιτητική και πρέπει διαρκώς να έχετε ενέργεια για δουλειά και ορθή σκέψη. Ένα συμπλήρωμα με βάση την κανέλα ή με αλόη, θα κρατάει τα επίπεδα του ζαχάρου σας χαμηλά και σε αρμονία. Φροντίστε να καταναλώνετε το κυρίως γεύμα σας το μεσημέρι και το βράδυ μια σαλάτα με κανονική ποσότητα για εσάς πρωτεΐνης, ώστε να έχει το σώμα σας τα απαραίτητα συστατικά, προκειμένου να αναδομήσει τα κύτταρα που καταστραφήκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η άσκηση και κυρίως η ενδυνάμωση του κορμού σας θα σας βοηθήσει να αποφύγετε προβλήματα στην σπονδυλική σας στήλη, θα διορθώσει την ορθοσωμία σας και θα σας τονώσει την αυτοπεποίθηση ακόμη πιο πολύ!

Από εκεί και πέρα, φροντίσετε και να εξελίξετε τον εαυτό σας, να σκέφτεστε καλά τις αποφάσεις σας, να φιλτράρετε τις κινήσεις των άλλων και να ευχαριστείτε για την καλή σας τύχη!
Ζυγοί μου, η ζωή είναι ωραία, να είστε και εσείς ωραίοι! 

Γεωργία Χατζηιωάννου Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Personal Trainer

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies