Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 26° 50' 48" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 07° 23' 59" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 06' 23" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 23' 53" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 02° 02' 55" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 02° 22' 21" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 35' 55" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 32' 05" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 42' 13" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 20' 35" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 28° 58' 14" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Η Βουλή του Διός

 

Η ΒΟΥΛΗ στα αρχαία ελληνικά είναι η ΣΥΜΒΟΥΛΗ η ΣΚΕΨΗ η ΑΠΟΦΑΣΗ στην οποία οδηγούμαστε μετά από μία ολοκληρωμένη σύσκεψη.

 

Η Βουλή του Διός

 

από το Γιώργο Χαραλαμπίδη

 

 

Τις τελευταίες μέρες, μετά από τις πρόσφατες εκλογές παρακολουθούμε όλοι μας την αγωνιώδη προσπάθεια του σχηματισμού της νέας κυβέρνησης.

 

Είναι προφανές ότι η διακυβέρνηση του κράτους μας εξαρτάται απόλυτα από την ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΒΟΥΛΗΣ.

 

Ποιος είναι όμως ο λόγος που σύσταση της νέας Βουλής είναι απαραίτητη στην λειτουργία του πολιτεύματός μας;

 

Η λέξη ΒΟΥΛΗ, την οποία χρησιμοποιούμε και σήμερα είναι μία πανάρχαια ελληνική λέξη η οποία είναι γνωστή από την Ιλιάδα του Ομήρου, στην οποία αναφέρεται η περίφημη φράση «Διός δ’ ἐτελείετο βουλή.

 

Δηλαδή η εμφάνιση και η λειτουργία της Βουλής, εξαρτάται καθαρά από τις προθέσεις του Διός.

 

Διότι η ΒΟΥΛΗ στα αρχαία ελληνικά είναι η ΣΥΜΒΟΥΛΗ η ΣΚΕΨΗ η ΑΠΟΦΑΣΗ στην οποία οδηγούμαστε μετά από μία ολοκληρωμένη σύσκεψη.

 

Στην Αρχαία Ελλάδα, ο κατεξοχήν αρμόδιος Θεός που εκπροσωπεί αυτήν την ΣΚΕΨΗ είναι βεβαίως ο Δίας, ο «πατήρ ανδρών τε θεών τε» σύμφωνα και πάλι με τον Όμηρο και η πράξη αυτή είναι γνωστή με τον εντυπωσιακό όρο η «ΒΟΥΛΗ του ΔΙΟΣ».

 

 

Θα πρέπει επομένως να κατανοήσουμε ότι οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ είναι αυτοί που είναι εντεταλμένοι να ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ προς όφελος των Πολιτών που εκπροσωπούν.

 

Εάν όμως η Βουλή είναι η ΣΚΕΨΗ, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι πίσω από το όνομα του Διός αναφέρεται πάντοτε ο ΝΟΥΣ.

 

Καθότι είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να υπάρξει μία ΣΚΕΨΗ αν προηγουμένως δεν υπάρχει η εύρυθμη λειτουργία ενός ΝΟΥ που θα την υποστηρίξει!

 

Επομένως, ο τρόπος σύμφωνα με τον οποίο θα πρέπει να σκέφτονται οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ για την επίλυση των εκάστοτε προβλημάτων της πόλης τους, θα πρέπει να είναι τέτοιος που να τους επιτρέπει να παίρνουν κάποιες σημαντικές αποφάσεις έχοντας πάντοτε σαν κύριο μέλημα τους την ικανοποίηση του Θείου νόμου, που δεν είναι άλλος από τον ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

 

Διαπιστώνουμε επομένως ότι ο ρόλος της Βουλής είναι πολύ σημαντικότερος από αυτόν που έχουμε συνηθίσει να αντιλαμβανόμαστε στην σύγχρονη εποχή, διότι ο κατεξοχήν ρόλος της Βουλής είναι ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

 

Ο αρχαίος ελληνικός όρος ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, είναι σε θέση να μας αποκαλύψει με τον τρόπο με τον οποίο θα έπρεπε να λειτουργεί μία Βουλή αν θα ήθελε να επιτελέσει μία αποστολή άξια τόσο του ονόματός της, όσο και της αποστολής της.

 

Τον σωστό τρόπο λειτουργίας της Βουλής του Διός, μας τον αποκαλύπτει η ερμηνεία του διπλού ονόματος που όπως γνωρίζουμε διαθέτει ο Δίας.

 

 

Ο πατέρας των Θεών και Ανθρώπων, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία και τον Όμηρο, διαθέτει δύο άκρως αποκαλυπτικά ονόματα:

 

 

ΔΙΑΣ και ΖΕΥΣ.

 

Αυτά τα δύο ονόματα είναι σε θέση να μας αποκαλύψουν τον σωστό και πλέον ενδεδειγμένο τρόπο που αφορά στην ολοκληρωμένη λειτουργίας του ΝΟΥ μας, ή με άλλα λόγια στον επιθυμητό τρόπο της λειτουργίας της ΒΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ.

 

Μια εσωτερική ανάλυση αυτών των δύο διαφορετικών ονομάτων, που αφορούν ακριβώς στις διαφορετικές ιδιότητες του ίδιου ακριβώς προσώπου, δηλαδή του Διός, θα μας οδηγούσε στο εξής εντυπωσιακό συμπέρασμα:

 

Η λέξη ΔΙΑΣ αναφέρεται στην ΔΙΑΣΠΑΣΗ του Νου, επομένως και της σκέψης, δηλαδή της ΒΟΥΛΗΣ σε πολλά επιμέρους τμήματα, έτσι ώστε να διερευνηθεί το σύνολο των παραμέτρων ενός θέματος με σκοπό να αναλυθούν όλες οι κρυμμένες πτυχές ενός σημαντικού θέματος που βρίσκεται στην Βουλή προς ψήφιση.

 

Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ επομένως της Βουλής του Διός, πραγματοποιείται ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ οι οποίοι είναι οι αρμόδιοι για να σχηματίσουν και να καταθέσουν το σχετικό ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

 

Στην αρχαία Αθήνα είχαμε την ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ, ενώ η σημερινή Βουλή των Ελλήνων λειτουργεί με ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.

 

Αυτό σημαίνει ότι για κάθε ένα Νομοσχέδιο που κατατίθεται στην Βουλή, θα έπρεπε οι Βουλευτές να μελετάνε την χρησιμότητα και τα αποτελέσματά του και να εξετάζουν κυρίως το κατά πόσο μέσω αυτού του Νομοσχεδίου εκφράζεται η έννοια της Δικαιοσύνης ως προς τους πολίτες.

 

Η εργασία αυτή, είναι μία υπόθεση που δεν αφορά μόνο μερικούς βουλευτές, αλλά αφορά υποχρεωτικά στο ΣΥΝΟΛΟ των τριακοσίων βουλευτών των οποίων ακριβώς αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης στην συγκρότηση του ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.

 

Καθότι, ο λόγος που έχει γίνει η ΕΚΛΟΓΗ των Βουλευτών είναι για να ακούμε τον ΛΟΓΟ τους, κάθε φορά που πρέπει να καταθέτουν την άποψή τους.

 

Ένας Βουλευτής, θα έπρεπε να ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΤΑΙ μόνο εάν οι απόψεις που υποστήριξε, ήταν σύμφωνες προς την Δικαιοσύνη και συνέβαλαν στο όφελος της πατρίδας μας και των πολιτών της.

 

Αφού λοιπόν μέσω της εργασίας των Βουλευτών ολοκληρωθεί η ΔΙΑΣΠΑΣΗ των απόψεων, έτσι ώστε να έχουν αναλυθεί διεξοδικά όλες οι πιθανές εκδοχές, θετικές και αρνητικές που θα προκύψουν από την εφαρμογή του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, οι Βουλευτές αυτοί θα πρέπει ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ώστε να ομαδοποιήσουν τις απόψεις και τις αποφάσεις τους.

 

Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ έχει σαν στόχο την ομαδοποίηση, δηλαδή την ΕΝΩΣΗ όλων των επιμέρους ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΩΝ απόψεων που προηγήθηκαν προκειμένου να αναλυθούν τα ειδικά θέματα και να ληφθούν οι κατάλληλες αποφάσεις.

 

Σε αυτό λοιπόν το κρίσιμο σημείο, παύουν να ισχύουν πλέον οι ΔΙΑΙΡΕΤΙΚΕΣ λειτουργίες του ΔΙΟΣ, διότι ολοκληρώθηκε η αποστολή του.

 

Αυτή είναι η καθοριστική στιγμή που ο ΔΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ και στην θέση του ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ο ΖΕΥΣ!

 

Ο ΖΕΥΣ αποτελεί πλέον την ΖΕΥΞΗ όλων των ομοειδών και συγκλινουσών απόψεων, ώστε να τεθεί σε εφαρμογή η άποψη εκείνη που αποδείχθηκε μετά από την ενδελεχή έρευνα που έκαναν οι Βουλευτές ότι καταρχήν εμφορείται από τις αρχές της Δικαιοσύνης και κατά δεύτερον εκφράζει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα τόσο για την ευδαιμονία της πατρίδας όσο και των πολιτών της.

 

Ο Νους μας λοιπόν μέσω της ΔΙΠΛΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ του θεού που είναι υπεύθυνος για την σωστή λειτουργία του, δηλαδή μέσω των ονομάτων ΔΙΑΣ και ΖΕΥΣ, μάς αποκαλύπτει τον σωστό και ενδεδειγμένο τρόπο λειτουργίας που οφείλει να ακολουθεί η Βουλή, προκειμένου να καταλήξει σε μία σωστή απόφαση.

 

Πρέπει δηλαδή αρχικά να προηγηθεί ο κατακερματισμός του θέματος, η ΔΙΑΣΠΑΣΗ του σε όλα τα επιμέρους στοιχεία. Αυτό ακριβώς κάνει ο ΔΙΑΣ.

 

Στην συνέχεια και μετά από ενδελεχή ανάλυση να ακολουθήσει η ΕΝΩΣΗ των επιμέρους απόψεων, έτσι ώστε να καταλήξουμε στην τελική μορφή που θα πρέπει να λάβει ο νόμος τον οποίο η βουλή θα πρέπει πλέον να ψηφίσει, ώστε να είμαστε σίγουροι ή έστω όσο το δυνατόν περισσότερο βέβαιοι ότι ο νόμος αυτός θα μας ωφελήσει. Αυτό ακριβώς κάνει ο ΖΕΥΣ.

 

Αυτά γινόταν στην ένδοξη εποχή της Αρχαίας Ελλάδας.

Σήμερα;


 

 

 

 

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies