Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 21° 31' 31" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 00° 54' 22" ΙΧΘΥΕΣ
ΕΡΜΗΣ - 00° 30' 58" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 07° 12' 34" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΡΗΣ - 17° 40' 50" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 07° 47' 47" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 09° 13' 38" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 28° 50' 58" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 47' 33" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 20° 00' 07" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 27° 14' 31" ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Μιμηθείτε τη φύση και αδυνατίστε

Η σύσφιξη της κοιλιάς
Μιμηθείτε τη φύση και αδυνατίστε

από τη Νία Θεοφανίδου


Copy_of_photo_winter_high

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα κιλά του χειμώνα μια χαρά έχουν βολευτεί στην περιοχή της κοιλιάς μας και μαζί με την κούραση και το άγχος των ημερών που ζούμε, έχουν ρίξει κατακόρυφα την ενεργητικότητα μας. Τώρα όμως που μπήκαμε στην άνοιξη είναι ο κατάλληλος καιρός να κάνουμε ένα ενεργειακό πρόγραμμα που θα μας αφαιρέσει κιλά και κυρίως θα μας «ξεφουσκώσει».

 

Όλοι ξέρουμε ότι όσο μεγαλώνουμε, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να γυμνάζουμε τις περιοχές του στομάχου και της κοιλιάς. Το πρόβλημα είναι ότι, αντίθετα από τα άλλα μέρη του σώματος, η κοιλιακή χώρα, δεν είναι εύκολο να τεθεί υπό έλεγχο. Στους περισσότερους από μας, στις περιοχές αυτές συσσωρεύονται πολύ εύκολα αποθέματα λίπους.

 

Όταν ένας άνθρωπος παχαίνει περισσότερο από το μέσο όρο δεν χαλάει μόνο η εμφάνιση του, είναι επικίνδυνο για την υγεία του. Το πάχος πρώτα από όλα επιβαρύνει την καρδιά, την αναγκάζει να δουλεύει πιο έντονα, και αυτή η ένταση την εξασθενεί. Σκεφθείτε ότι  για κάθε 2,5 επιπλέον εκατοστά στην περιφέρεια ενός ατόμου απαιτούνται περίπου 6,5 επί πλέον χιλιόμετρα αιμοφόρων αγγείων προκειμένου να τραφούν οι  επιπλέον ιστοί. Το αίμα που θα έπρεπε κανονικά να σταλεί στο κεφάλι και τον εγκέφαλο, παραμένει στην κοιλιακή κοιλότητα για να βοηθήσει τα όργανα του πεπτικού συστήματος να φέρουν σε πέρας την πρόσθετη εργασία τους. Το πλεόνασμα του λίπους μέσα στο αίμα εμποδίζει την καλή κυκλοφορία στις αρτηρίες και τις φλέβες με αποτέλεσμα την υπέρταση. Το υπερβολικό βάρος επίσης προκαλεί πνευματική και σωματική κόπωση και η μετατόπιση του βάρους προς τα εμπρός και προς τα κάτω επιφέρει πίεση στη σπονδυλική στήλη, που συχνά προκαλεί οσφυαλγίες.

 

Όλα αυτά που περιγράψαμε δεν έχουν σαν σκοπό να σας απογοητεύσουν, αλλά να σας αφυπνίσουν να κάνετε κάτι – κάτι διαφορετικό.

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε αφού τίποτα δεν συνηγορεί υπέρ της παχυσαρκίας;

 

Οι συνηθισμένες μέθοδοι αδυνατίσματος, τις περισσότερες φορές, δεν είναι μόνο εξαιρετικά δύσκολες στην εφαρμογή τους, αλλά και απίστευτα δαπανηρές.

 

Το καλό είναι ότι υπάρχει ένας  απλός και φυσικός τρόπος για να χάσει κανείς βάρος

 

Μια μέθοδος αδυνατίσματος που δεν βασίζεται στην κλασική Ιατρική, αλλά  έχει σαν βάση τη σοφία των αρχαίων Κινέζων δασκάλων. (Δρ,Stephen T. Chang).

Μετά από επίμονες παρατηρήσεις και μελέτες φυσικών τρόπων θεραπείας, ισχυρίζονται ότι, αν θέλουμε να ζήσουμε πολλά χρόνια και να έχουμε καλή υγεία, πρέπει τα εσωτερικά μας όργανα, οι κοιλιακοί μύες, οι πνεύμονες, το κυκλοφορικό σύστημα, να είναι γερά και να λειτουργούν σωστά.

 

Επινόησαν λοιπόν την  άσκηση του Γερανού για την ενίσχυση και διέγερση των συστημάτων αυτών. Η άσκηση, πήρε το όνομα της από το γερανό, γιατί το πουλί αυτό μοιάζει να προσπαθεί συνεχώς να διεγείρει την περιοχή της κοιλιάς του. Καθώς στέκεται όρθιος, διπλώνει εναλλάξ μια το ένα πόδι και μια το άλλο, κάτω από την κοιλιά του, πιέζοντας έτσι τους κοιλιακούς μύες και τα εσωτερικά όργανα, πράγμα που διεγείρει και τονώνει το πεπτικό, το αναπνευστικό και τι κυκλοφορικό σύστημα.

 

Η άσκηση του Γερανού είναι ο πιο απλός τρόπος για να χάσει κάποιος βάρος. Υπάρχουν δύο βασικά μέρη στην κίνηση αυτή. Το πρώτο μέρος το εκτελεί κανείς ξαπλωμένος ανάσκελα:  Ξαπλώστε και βάλτε την παλάμη σας πάνω στον ομφαλό (αν είστε δεξιόχειρας, χρησιμοποιείστε το δεξί χέρι, αν είστε αριστερόχειρας, το αριστερό).Αρχίστε να τρίβετε την κοιλίά σας κατά την φορά των δεικτών του ρολογιού (δηλαδή από τα δεξιά προς τα αριστερά), κάνοντας κυκλικές κινήσεις με όλο και μεγαλύτερο πλάτος, μέχρι να καλύψετε όλη την περιοχή του στομάχου και της κοιλιάς. Όταν τελειώσει η πρώτη αυτή φάση, αντιστρέψτε την κίνηση και αρχίστε να τρίβετε κυκλικά την κοιλιά σας, αντίθετα προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού, κάνοντας όλο και πιο μικρούς κύκλους μέχρι να φτάσετε και πάλι στον ομφαλό.

 

Δεν χρειάζεται να τρίβετε δυνατά προς τα κάτω. Τρίψτε μαλακά, ασκώντας μόνο μια ελαφριά πίεση. Επαναλάβετε την άσκηση όσες περισσότερες φορές μπορείτε, χωρίς να κουραστείτε ή να αισθανθείτε άσκημα.

 

Όταν τρίβετε την κοιλιά σας και το χέρι χαϊδεύει απαλά το σώμα σας, η αόρατη ενέργεια που υπάρχει στο χέρι σας εισχωρεί στο δέρμα. Όταν το χέρι σας μετακινείται μεγαλώνοντας ή μικραίνοντας τους κύκλους στη πραγματικότητα «βουρτσίζετε» τα κύτταρα και τους ιστούς της συγκεκριμένης περιοχής. Ο ηλεκτρισμός του σώματός σας σαν μαλακή και λεπτή βούρτσα, εισχωρεί στο δέρμα και τους ιστούς που βρίσκονται από κάτω. Όσο περισσότερο συνειδητοποιείτε την άσκηση και συγκεντρώνεστε σε αυτό που κάνετε τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι.

 

Δοκιμάστε τη, τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν ευχάριστα

 

Στο επόμενο άρθρο η καλή λειτουργία των οργάνων του πεπτικού συστήματος

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies