Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 25° 36' 54" ΖΥΓΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 20° 37' 55" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 33' 29" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 07° 24' 48" ΣΚΟΡΠΙΟΣ R
ΑΡΗΣ - 14° 10' 23" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 25° 37' 55" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 03° 59' 00" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 00° 45' 34" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 14° 03' 46" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 18° 50' 12" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 02° 10' 50" ΛΕΩΝ R

Τα κατά... Uranian Πάθη

Το ενδιαφέρον σε αυτήν την εκδοχή
Τα κατά... Uranian Πάθη
από τον Karl-Heinz Ottinger
Karl Heinz Ottinger

O Ιησούς Χριστός έφερε ανατροπές. Ανεξάρτητα από τα θαύματα και τα Θεια Πάθη Του, το φιλοσοφικό υπόβαθρο αλλά και η διαφορετική οπτική της Διδασκαλίας Του, βοήθησαν να δει η Ανθρωπότητα την ζωή κάτω από ένα άλλο πρίσμα.

Αν περιμένετε να βγάλουμε κάποια εξίσωση της Uranian ειδικά για την Σταύρωση σας πληροφορώ δεν θα το κάνω γιατί δεν υπάρχει. Ο σταυρικός θάνατος έχει καταργηθεί τουλάχιστον 900 χρόνια ενώ η Uranian ακόμα ΔΕΝ έχει κλείσει έναν αιώνα ζωής. Κατά συνέπεια αδυνατώ να βγάλω από το μυαλό μου μια εξίσωση για να κάνω τον σπουδαίο.

Όμως, από τις θέσεις των Υποθετικών πλανητών θα μπορούσε να προκύψει μια εξίσωση που να συνδέεται με την Σταύρωση ή να περιγράφει το γενικότερο κλίμα της περιόδου.

Ρουμάνοι Αστρονόμοι λένε: Παρασκευή 3 Απριλίου 0033 μ Χ, Ώρα 15:00 Θάνατος Ιησού.

Το ενδιαφέρον σε αυτήν την εκδοχή είναι ότι η Νέα Σελήνη-έκλειψη Ηλίου που είχε προηγηθεί, με τα αστρικά κριτήρια της εποχής έγινε στην μηδενική μοίρα του Κριού, την μοίρα της Ανθρωπότητας, όπως θεωρείται από πολλούς ερευνητές.

Όσο για την ...ηλικιακή αστοχία που προκύπτει για τον Ιησού, θα πρέπει να αναλογιστούμε πως σύμφωνα με αρκετές απόψεις το ότι πέθανε και αναστήθηκε όταν ήταν περίπου τριάντα τριών ετών, έχει περισσότερο συμβολική σημασία και δεν ανταποκρίνεται στα πραγματικά δεδομένα.

Όμως μπορούμε να δούμε τι συνέβαινε σε παγκόσμιο επίπεδο εκείνη την εποχή. Ο Χείρωνας ήταν στην μηδενική μοίρα των παρορμητικών και ήταν με βάση την Uranian σε σύνοδο με το Aries Point.

Είχαμε την εξίσωση Admetos= Ουρανός/Apollon που δίνει μια ικανοποίηση από ένα τέλος, έναν χωρισμό ή έναν θάνατο. Ενώ υπήρξε και η εξίσωση Admetos= Πλούτωνας /Hades που μας δείχνει τα πρώτα συμπτώματα ενός μετασχηματισμού σε βάθος. Αλλαγές που πρώτα αποδοκιμάζονται και αμφισβητούνται έως ότου πετύχουν.

Ο Hades που δείχνει τις αποτρόπαιες και «υπόγειες» πράξεις σχημάτιζε την εξίσωση με Aries Point/Ουρανός που μας δίνει  σοβαρά ατυχήματα και τραυματισμούς που προκαλούν μεγάλες βλάβες. Θλίψη και πόνος μέσα από γεγονότα απρόβλεπτα και σφοδρά.

Τώρα για τον ώρα που δίνουν οι Ρουμάνοι αστρονόμοι θα κάνουμε ένα τεστ. Θα δούμε τους άξονες MC/POSEIDON, αφού ο τελευταίος συνδέεται άμεσα με θρησκευτικά θέματα.

MC/POSEIDON= Άρης /Κρόνος= Aries Point / Cupido= Ποσειδώνας/Kronos = Ήλιος/Admetos= ASC/Hades = Ήλιος /Poseidon 

Ο θάνατος και η ακινητοποίηση. Παύση δραστηριότητας. Η ένωση κάποιων ατόμων. Μια μεγάλη εξαπάτηση. Προϊστάμενοι που περνούν «δύσκολα» στις υπηρεσίες τους. Η αναθεώρηση –η ακύρωση διαταγμάτων και νόμων. Σε μια δικαστική απόφαση η πιθανότητα της ακύρωσης ή της αναίρεσης. Ο άξονας της ημέρας του θανάτου.

Τα σώματα που στηρίζονται κάπου. Τα δεκανίκια, οι πατερίτσες. Η ακίνητη περιουσία, το έδαφος αλλά και η ακινητοποίηση του σώματος. ο άξονας αυτός σχετίζεται με το αστρικό και το αιθερικό σώμα. Την αύρα. Υποδεικνύει τις ψυχικές ιδιότητες κάποιου.

Απλά με σεβασμό στο Θεό, στον μαρτυρικό θάνατο του Ιησού αλλά και στην εργασία των Ρουμάνων Αστρονόμων που έκαναν αυτή την ιστορική ανακάλυψη.

 Crucifixion

Το ιστορικό και τα παραλειπόμενα της μεγάλης Θυσίας

Η Δίκη του Χριστού

Όσοι γνωρίζουν έστω και ελάχιστα το Ρωμαϊκό Δίκαιο αντιλαμβάνονται πως έχουμε να κάνουμε με ένα δικαστικό πραξικόπημα. Η πορεία προς τον Σταυρικό Θάνατο του Ιησού ξεκινά Τετάρτη βράδυ στην Γεσθημανή  όταν έχει πάει εκεί με τους μαθητές για να προσευχηθεί έχοντας πλήρη επίγνωση τι τον περιμένει στην συνέχεια. Πολλοί θρησκευτικοί ερευνητές αλλά και θεολόγοι λέγουν πως εκείνη την ώρα ο Χριστός είχε το αυτεξούσιο να αρνηθεί εάν ήθελε. Δηλαδή να αναιρέσει όλοι αυτή την διαδικασία. Προφανώς σφάλουν και θα το αποδείξω παρακάτω. Ο Ιησούς προσευχόμενος εμφάνισε αιματίδρωση μια σπάνια ασθένεια όπου ο ιδρώτας εμφανίζει στίγματα αίματος και είναι προϊόν φόβου. Δείτε τι λέγει το Ευαγγέλιο:  ‘’Και ελθών εις αγωνίαν, προσηύχετο θερμότερον, έγεινε δε ο ιδρώς αυτού ως θρόμβοι αίματος καταβαίνοντες εις την γην’’. (Λουκάς 22, 44).

Οι Ρωμαίοι είχαν την εξουσία να συλλαμβάνουν (κάτι αντίστοιχο με την Αστυνομία) και ήταν οι μοναδικοί που είχαν το δικαίωμα άσκησης εξουσίας (jus gladii). Προφανώς ο Χριστός συνελήφθη από άνδρες των Σανχέντριν με τη συνδρομή των Ρωμαίων. Το συμβούλιο όμως θα έπρεπε να είχε θέση κάτι ως δημόσιος κατήγορος παρά ως δικαστής. Όμως υπάρχει ένα «νομικό κενό». Πρώτον ήταν αδύνατο (ή μάλλον παράτυπο) να συνεδριάσει το συμβούλιο κατά την διάρκεια της νύχτας. Ο  Χριστός έπρεπε να έχει κάποιον υπερασπιστή (δικηγόρο) αλλά και τουλάχιστον δυο μάρτυρες κατηγορίας (κατά το ρωμαϊκό δίκαιο… Testis unus, testis nullus δηλαδή   εις μάρτυς ουδείς μάρτυς). Σε περίπτωση μη ταύτισης απόψεων των μαρτύρων κατηγορίας ο κατηγορούμενος κρίνονταν αθώος.

Ο Ιησούς οδηγείται σε ένα σπίτι για κάτι ως προ-ανάκριση αλλά το σκανδαλώδες είναι πως ήταν Πασχαλινή περίοδος και κάτι τέτοιο δεν επιτρεπόταν από την Ιουδαϊκή παράδοση. Και οι Ιουδαίοι δεν «έπαιζαν» με τις παραδόσεις τους. Όμως έψαχναν να βρουν κάτι για να Τον καταδικάσουν.

Έτσι ο Αρχιερέας τον ρωτά: "Σε ορκίζω εις τον Θεόν τον ζώντα να είπης προς ημάς εάν συ είσαι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού» Κατά Ματθαίον - κεφ. 26, §63. Και ο Χριστός λέγει: «συ είπας πλην λέγω υμίν απ’ άρτι όψεσθε τον υιόν του ανθρώπου καθήμενον εκ δεξιών της δυνάμεως και ερχόμενον επι των νεφελών του ουρανού». Αυτό ήταν αρκετό για να τον καταδικάσουν για Βλασφημία.

Στα του Ποντίου Πιλάτου τώρα, ο Έπαρχος (δηλαδή ο Πιλάτος) είχε το δικαίωμα της Έφεσης (abolitio). Υπήρχε όμως και ένα «νομικό παράθυρο» που ήταν να σεβαστεί ένα έθιμο επί Ηρώδη που έλεγε ότι ελέω Πάσχα (κάτι σαν Προεδρική χάρις) να αποφυλάκιζε έναν κατηγορούμενο αλλά μη καταδικασθέντα. Και ο Χριστός πληρούσε εκείνες τις προϋποθέσεις μιας και ο Πιλάτος είχε αναφωνήσει τέσσερις φορές πως δεν βρίσκω αδίκημα. Έτσι μπήκε το δίλημμα Ιησούς ή Βαραββάς . Ο Βαραββάς όμως ήταν ένας επαναστάτης –ένας Ζηλωτής δηλαδή ένας Εθνικιστής της εποχής του.

Η ανάρτηση επί του σταυρού της πινακίδας που έγραφε «Ιησούς Ναζωραίος Βασιλεύς των Ιουδαίων» αναδεικνύει πως ο Χριστός σταυρώθηκε δηλαδή καταδικάσθηκε εις θάνατον για την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Επιπροσθέτως ο Ιησούς είχε μαστιγωθεί.

Φραγγέλιο και όχι μαστίγωση

«Φραγγελώσας παρέδωσεν αυτόν...» Πόντιος Πιλάτος-Κατά Μάρκον

 Τι ήταν το φραγγέλιο;

Ο δήμιος που εκτελούσε τη φραγγέλωση έπαιρνε ένα χοντρό μαστίγιο με πολλές λουρίδες στην άκρη. Πάνω τους ήταν δεμένες σφαίρες από μολύβι ή μικρά κόκαλα ζώων ή και κότσια από πρόβατο.
Το θύμα βρισκόταν δεμένο σε μια κολόνα ή έναν πάσαλο. Ο βασανιστής χτυπούσε με δύναμη αυτό το φονικό εργαλείο πάνω στη ράχη του δεμένου ανθρώπου.
Από τα πρώτα κιόλας χτυπήματα το δέρμα του θύματος αυλακωνόταν. Ύστερα από μερικά χτυπήματα έφευγαν οι σάρκες του και απογυμνώνονταν τα κόκαλα. Αναφέρονται πολλές περιπτώσεις καταδίκων που βρήκαν τον θάνατο στη διάρκεια της φραγγέλωσης.

 Το αγκάθινο στεφάνι

 Στο κεφάλι και στο πρόσωπο έχουμε την μεγαλύτερη κυκλοφορία αίματος αλλά και φυσικές απολήξεις. Αφόρητος πόνος και επιπρόσθετη αιμορραγία

Τα καρφιά σε χέρια και σε πόδια..

Ο Γάλλος καθηγητής της χειρουργικής Μπαμπέτ απεφάνθη κατόπιν διεξαγωγής πειραμάτων σε 12 πτώματα πως είναι αδύνατον να στηριχθεί ένα σώμα καρφωμένο από τις παλάμες. Μόνο από τον καρπό. Κανένα κόκαλο δεν τραυματίστηκε ή δεν έσπασε από το κάρφωμα του χεριού στο ύψος του καρπού. Παρατήρησε, επίσης, ότι στον χώρο αυτόν το καρφί έρχεται σε αδιάκοπη επαφή και τριβή με ένα μεγάλο νεύρο, το λεγόμενο μέσο νεύρο.

Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί τους φοβερούς πόνους που προκαλεί στον εσταυρωμένο αυτός ο τραυματισμός του νεύρου. Εδώ ένα μικρό χτύπημα στον αγκώνα προκαλεί ένα αφόρητο αίσθημα ηλεκτρικής εκκένωσης. Ένα πολλαπλάσιο ερέθισμα πόνου συνόδευε το μαρτύριο της σταύρωσης. Όσο για το καρφί των ποδιών διαπιστώθηκε ότι θα πρέπει να περνούσε ανάμεσα στο δεύτερο και το τρίτο μετατάρσιο.

Αστρολογικοί αποσυμβολισμοί

Ο Ιησούς εάν το ερμηνεύσουμε με βάση τα αρχαία ελληνικά σημαίνει αυτός που θεραπεύει. Εγώ ειμί το Α και το Ω. Δηλαδή η έναρξη της ζωής (Κριος-1ο ζώδιο του Ζωδιακού) και Ιχθείς (το τέλος της ζωής –τέλος του ζωδιακού κύκλου ). Α-Ω =24 γράμματα. 12 οι εμφανίσεις του Χριστού μετά τον θάνατο του:  Στη Μαρία τη Μαγδαληνή, στις γυναίκες της Γαλιλαίας, σε δύο μαθητές, στον Πέτρο, στους δέκα Αποστόλους, σε έντεκα Αποστόλους, σε επτά Αποστόλους, και άλλους ψαράδες, σε 500 αδελφούς ταυτόχρονα, στον Ιάκωβο το νεώτερο, στο Στέφανο τη στιγμή του μαρτυρίου του, στον Παύλο τη στιγμή της μεταστροφής του και στον Απόστολο Ιωάννη.

Ο μυστικός δείπνος

Εδώ έχουμε τον Χριστό ως Ήλιο με τα 12 ζώδια τριγύρω να τους πλένει τα πόδια (ταπεινότητα) και να τους καθαρίζει δια μέσω της πνευματικότητας του ύδατος. Το κρασί και το ψωμί δείχνουν το ψυχικό συμβόλαιο που συνάπτουν.

Οι αρχές

Ο Πιλάτος πρέπει να ήτανε ένας τύραννος με δημοκρατικές και ακριβοδίκαιες αντιλήψεις (Υδροχόος), ο Άννας ήταν Λέων και ήταν ανώτερος όλων, ο Καϊάφας ήταν ένας Σκορπιός με εμμονές ενώ ο Ηρώδης ένας κοιλιόδουλος και λάτρης της φινέτσας και της ηδονής (Ταύρος).

Η Σταύρωση

Με την Σταύρωση έχουμε την πτώση της Ύλης  ενώ ο Ιησούς υπομένει το τέλος του συγχωρώντας πανανθρώπινα τους πάντες (Υδροχοϊκά) με πόνο και οδύνη (Σκορπιός) για να πει το Τετέλεσθαι (4ος οίκος το Τέλος) και να αναληφθεί σε άλλες διαστάσεις (9ος)

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies