Οι όψεις της Αφροδίτης και οι δημιουργικές πτυχές τους: Μέρος Β΄

Συνεχίζουμε το ταξίδι μας στον κόσμο των όψεων με επόμενο σταθμό την Αφροδίτη

Οι όψεις της Αφροδίτης και οι δημιουργικές πτυχές τους: Μέρος Β΄

Αφροδίτη-Δήμητρα

Η συνεργασία των δύο πλανητών αποδίδει πολλά στις δημόσιες σχέσεις, ενώ μας φέρνει κοντά σε πρόσωπα που γενικά είναι «αναγνωρίσιμα». Κατ' επέκταση και μια προσωπική σχέση μαζί τους γίνεται πιο πιθανή (αν δεν είναι εξ αρχής... στόχος). Επιπλέον οι κλίσεις και οι προτάσεις της Αφροδίτης στα θέματα της (κυρίως αισθητική, ομορφιά, μόδα και τέχνες), μπορούν να «περάσουν στο πλατύ κοινό, καθιστώντας τον φορέα της όψης ιδανικό εισηγητή τους. Ανάλογο «άστρο» μπορεί να συνοδεύει το άτομο και στα γραπτά, τις παρουσιάσεις ή τις δημόσιες εμφανίσεις του στα media κλπ. Βέβαια, η όψη από μόνη της δεν εξασφαλίζει τόσο μια ποιοτική, όσο μια αρεστή παρουσία.

Όλα αυτά είναι πιο εμφατικά αν έχουμε να κάνουμε με «κρυφή» όψη. (θυμίζω πως με τον όρο εννοούνται οι όψεις που σχηματίζονται ανάμεσα στον αστρικό και τον τροπικό ζωδιακό).

Σε σχέση με τον χαρακτήρα του ατόμου, υπάρχουν σίγουρα ευγενή στοιχεία κι αν ψάξουμε για «αγκάθια», δεν θα βρούμε κάτι επιλήψιμο, πέραν ίσως... της ματαιοδοξίας!

Αφροδίτη-Ουρανός

Ο συγκεκριμένος τύπος όψεων ευνοεί κάθε τι το πρωτότυπο ή διαφορετικό και σίγουρα η ενασχόληση με εξεζητημένα ή «εξωτικά» θέματα, ανοίγει τον δρόμο προς την επιτυχία. Αντίθετα η επιμονή σε ένα «καθώς πρέπει» μοντέλο, μόνον προβλήματα θα δημιουργήσει.

Πολύτιμη για καλλιτέχνες, διανοούμενους ή ψυχολόγους, απαντάται και σε άτομα που ξεχωρίζουν με τον τρόπο τους, εκπέμποντας μια ιδιαίτερη ακτινοβολία.

Στις ανθρώπινες σχέσεις, η όψη από μόνη της έχει την τάση να δημιουργεί καταστάσεις «ασυνήθιστες» για τον κοινό νου. Και το θέμα εδώ είναι, το κατά πόσον το άτομο με αυτήν την όψη θα «τολμήσει» να διαφοροποιηθεί από το «σωρό», αγνοώντας τις φωνές που επιχειρούν να το επαναφέρουν στην «τάξη».

Οι συμβατικές σχέσεις δεν του αρμόζουν και κάθε φορά που ενδίδει σε αυτές, αντιλαμβάνεται πως μάλλον έχει μπλέξει με... τρελούς!

Γενικά το φαινόμενο της προβολής (να βιώνει δηλαδή το άτομο την όψη μέσα από τους άλλους) είναι αρκετά συχνό στις όψεις της Αφροδίτης, όταν από θέση ή όψεις πηγαίνει «κόντρα» στην γενική τάση του ωροσκοπίου. Η ίδια σπάνια έχει την δυναμική να επιβάλλει την κλίση της...

Συναισθηματικά και ερωτικά, τα πάντα περνούν πρώτα από το... μυαλό, ενώ συνάμα οι πειραματικές τάσεις περισσεύουν. Άρα, όλα είναι πιθανά, από την στιγμή που ο εγκέφαλος θα δώσει το οκ...

Όσον αφορά τον χαρακτήρα του ατόμου, του προσδίδει στοιχεία εγκεφαλικότητας αλλά και μια προκλητικότητα ή μια τάση διάστασης με οτιδήποτε θεωρεί παρωχημένο ή «μπανάλ». Όμως εδώ θα πρέπει να θυμόμαστε πως ο Ουρανός συνηθίζει να κοντράρει τις καταστάσεις που συναντά, με γνώμονα όχι κάποια ιδεολογία, όπως γενικά θεωρείται αλλά κυρίως την αντίθεση του σε αυτήν.

Γι' αυτό μπορεί να εμφανιστούν τόσο «συντηρητικά», όσο και «επαναστατικά» χαρακτηριστικά, ανάλογα με το περιβάλλον που κινείται.

Πάντως, το πνευματικό επίπεδο είναι απαραίτητο και συνάμα κλειδί για τον τρόπο λειτουργίας της όψης, αφού οι ελιτίστικες τάσεις της είναι σκόπιμο να υποστηρίζονται από ένα καλλιεργημένο πνεύμα.

Στην αντίθετη περίπτωση, η ιδιαιτερότητα εξελίσσεται σε παραξενιά, οι αντιφάσεις περισσεύουν και οι «κρίσεις ανεξαρτησίας» θυμίζουν περισσότερο μια υστερική παρά μια χειραφετημένη προσωπικότητα.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι λεγόμενοι «Ουράνιοι» τύποι δημιουργούν θέματα εκ του μηδενός, σε γιορτές και οικογενειακές συγκεντρώσεις, που γι' αυτούς είναι... απαράδεκτες!

Ακόμη, παρά τις όποιες διακηρύξεις περί ανεξαρτησίας, πολλές γυναίκες καταλήγουν σε ένα τύπο σχέσης, καθ' όλα αντίθετο με αυτά που πρεσβεύουν.

Όσο για τους άνδρες, παρατηρείται (όπως συμβαίνει ανάλογα και με τις όψεις Σελήνης-Ουρανού) μια τάση απομυθοποίησης της συντρόφου τους και απογύμνωσης της από κάθε ισχυρό στοιχείο της προσωπικότητας της, καταλήγοντας συχνά στον πλήρη εξευτελισμό της και φυσικά την εγκατάλειψη.

Αντίθετα, αν η σύντροφος τους είναι καταπιεσμένη και με συμπλέγματα, ο ρόλος τους γίνεται ψυχαναλυτικός και απελευθερωτικός.

Οι «κρυφές» όψεις, δίνουν όλα τα ξαφνικές, απρόοπτες ή «προχωρημένες» καταστάσεις της όψης, χωρίς ωστόσο το άτομο να διακρίνεται από τις ενίοτε ακραίες συμπεριφορές της.

Αφροδίτη-Ποσειδώνας

Τα βασικά προσόντα του ατόμου με μια τέτοια όψη, έχουν να κάνουν με την καλλιτεχνική απόδοση της πραγματικότητας, την έμφαση στην ονειρική ή εσωτερική της διάσταση αλλά και την εμψύχωση προσώπων που βρίσκονται σε μια δύσκολη θέση. Εδώ είναι που η πίστη μπορεί να κάνει θαύματα, φθάνοντας ακόμη και στην υλοποίηση καταστάσεων που έδειχναν αδύνατες. Το άτομο έχει εν δυνάμει ένα θετικό συναίσθημα, πολύτιμο στον αγώνα μας κατά της δυστυχίας.

Η εξιδανίκευση και η επιστράτευση του ανθρωπισμού ή της αγάπης, μπορεί να επιφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα, εκεί όπου ο πόνος αλλά και η ένταση απειλούν να «πάρουν κεφάλι».

Μάλιστα ως «ψυχοπονιάρα» η συγκεκριμένη Αφροδίτη μπορεί εύκολα να συνάψει σχέσεις με μοναδικό κίνητρο την... παρηγοριά!

Ακόμη, οι πλατωνικοί έρωτες, οι σχέσεις από απόσταση και οποιαδήποτε κατάσταση κινείται μακριά από την φθορά της καθημερινότητας, είναι πολύ ψηλά στη λίστα των «αγαπημένων» της. Ποντάρει στους «πρίγκιπες» και τις «βασιλοπούλες», αυτό είναι το βασίλειο της και ποτέ δεν παύει να πιστεύει πως το όνειρο της θα γίνει πραγματικότητα, ακόμη κι αν ζει εξαθλιωμένη. Κι αν κάποιοι επιμένουν πως εννιά φορές στις δέκα διαψεύδεται, εγώ θα σταθώ στην μια που δικαιώνεται. Γιατί αυτό από μόνο του είναι ένα θαύμα ζωής, που μας δείχνει έναν άλλο δρόμο, σπάζοντας το φράγμα του δυνατού. Εξ άλλου ο Κρόνος είναι που διαψεύδει και όχι ο Ποσειδώνας, που αν ήταν μόνος του στο σύμπαν, θα συνέχιζε να «πετάει», κόντρα σε κάθε «αντικειμενικότητα».

Ωστόσο η δυνατότητα απόκρυψης και παραλλαγής μιας πραγματικότητας δεν έχει πάντα ένα αγνό κίνητρο ή άθελα της μπορεί να αγκαλιάζει και «σκοτεινές» πλευρές της ζωής, εξωραΐζοντας τις.

Η δύναμη της φαντασίας είναι τόσο ισχυρή, που μπορεί να μετατρέψει ακόμη και την πιο βάρβαρη πράξη σε θεάρεστη ή να την επενδύσει με έναν ποιητικό μανδύα. Κι όλα αυτά μπορεί να συμβούν, αν το ωροσκόπιο στο σύνολο του κυριαρχείται από τέτοιες τάσεις. Το έγραψα και πιο πάνω... Η Αφροδίτη δεν έχει την συνήθως τη δυναμική να επιβάλλει τη «γραμμή» της και ακολουθεί τις κεντρικές τάσεις, που διαμορφώνονται από τους εκάστοτε ισχυρούς.

Τα «παιδιά των λουλουδιών» είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα έκφρασης της συγκεκριμένης Αφροδίτης σε κοινωνικό επίπεδο. Αγάπη, ειρήνη, μουσική αλλά και «ουσίες», που είτε αποσκοπούν στην επαφή με το «μέσα μας», ότι κι αν σημαίνει αυτό, είτε συμβάλλουν στην φυγή από έναν σκληρό κόσμο.

Όσον αφορά το ζήτημα της «απιστίας», είναι βέβαιο πως το άτομο που λειτουργεί αυτήν την όψη, θεωρεί πως όλα είναι οκ από τη στιγμή που δεν πληγώνεται κάποιος, δεν έχει δηλαδή γνώση του θέματος. Το ίδιο, εξ αιτίας της δεδομένης ευαισθησίας του, είναι προικισμένο με την ικανότητα να διαγράφει κάθε δυσάρεστη ανάμνηση, όπως επίσης και τις ενοχές που για τους άλλους θα συνόδευαν μια απιστία. Από αυτήν την άποψη μπορεί «να ζει στον κόσμο του», όντας εξαιρετικά ευτυχές!

Στις δυσαρμονικές όψεις πάντως είναι πολύ πιο συχνό το φαινόμενο της αφέλειας, παρά της «πονηριάς». Και ή «απάντηση» του Ποσειδώνα στην απιστία είναι η... γνωστή: Δεν την βλέπει!

Κάτω από ένα φιλοσοφικό αλλά και ενεργειακό πρίσμα, απιστία για τον ίδιο τον Ποσειδώνα νοείται μόνον αυτή απέναντι στον εαυτό μας. Ουσιαστικά τον ορισμό της απιστίας που όλοι έχουμε κατά νου, τον δίνει ο Κρόνος, που αρέσκεται να βάζει παντού ετικέτες.

Επειδή όμως ο Ποσειδώνας ενεργειακά είναι ένα είδος «πασπαρτού», προσαρμόζεται δηλαδή σε κάθε πραγματικότητα επενδύοντας την με το όμορφο περιτύλιγμα του, έχουμε τελικά πολλές εκδοχές του ίδιου θέματος. Κι έτσι το άτομο με Ποσειδώνιες τάσεις αλλά και κάποιον από τους άλλους «ισχυρούς» πλανήτες να κάνει κουμάντο στο χάρτη του, έχει αρχικά μια αντίστοιχη τάση ή οπτική σε σχέση με την απιστία.

Με τον Άρη, η απιστία θεωρείται μέρος του ερωτικού παιχνιδιού και περίπου αυτονόητη.

Με τον Δία, προσανατολίζεται στα οφέλη από αυτήν.

Με τον Κρόνο, υπόκειται σε αυτήν και κάποια στιγμή διαψεύδεται.

Με τον Ουρανό, την προτείνει ως «φυσιολογική», αφού για τον πλανήτη δεν υφίσταται αποκλειστικότητα, τουλάχιστον θεωρητικά.

Με τον Πλούτωνα, την τοποθετεί στο βάθρο του απόλυτου. Όσο τα πράγματα πάνε καλά, είναι «ξορκισμένη». Αν όμως «στραβώσουν», τότε αιτιολογείται ακόμη και η πιο ακραία πράξη.

Σε αυτήν την ενεργειακή ιδιαιτερότητα του Ποσειδώνα, οφείλεται τελικά και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη Αφροδίτη, μπορεί με την ίδια άνεση να είναι μια «αγία», όσο και μια «πόρνη». Να ζει δηλαδή τον έρωτα της χωρίς σεξουαλική επαφή αλλά και η πρακτική της να ξεπερνά κάθε σεξουαλική φαντασία! Αν με τον Ουρανό δρα κατ' αρχήν εγκεφαλικά, εδώ κάθε είδος φαντασιακού προτύπου, από την λογοτεχνία, τον κινηματογράφο κλπ, μπορεί να μεταφερθεί στην ατομική πραγματικότητα του καθενός, όταν «ωριμάσουν» οι συνθήκες.

Συνήθως οι φαντασιώσεις της δεν γίνονται πράξη, παραμένοντας στην σφαίρα του ανεκδήλωτου. Εξ άλλου το να βιώνει μόνη της έντονες συγκινήσεις είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της. Αν όμως περάσει στην πράξη (το αλκοόλ βοηθά σε αυτό), τότε... ποιός την πιάνει!

Οι «κρυφές» όψεις των δύο πλανητών, προάγουν άμεσα τις καλλιτεχνικές εφαρμογές αλλά παράλληλα μπορεί να δημιουργούν εξαπατήσεις, με το άτομο να έχει τις ίδιες πιθανότητες να είναι θύμα ή θύτης. Εδώ ωστόσο δεν έχουμε τα ...αλαφροΐσκιωτα συμπτώματα, ούτε και τον διάχυτο ανθρωπισμό. Μιλάμε κυρίως για καταστάσεις και όχι για χαρακτήρα.

Αφροδίτη-Πλούτωνας

Αν για τους άλλους η νύχτα, το σκοτάδι και το μυστήριο είναι θέματα και καταστάσεις προς αποφυγήν, για τον άνθρωπο με Αφροδίτη-Πλούτωνα είναι... η ζωή του! Και βέβαια, κάθε σχετική δημιουργική εφαρμογή είναι επιθυμητή και ζητούμενη.

Όσον αφορά τα ερωτικά, πρόκειται για μια όψη «υψηλών απαιτήσεων», η οποία όπως και η προηγούμενη αλλά για διαφορετικούς λόγους, συνδέεται τόσο με «ανέραστες» καταστάσεις, όσο και με μια γνήσια, όσο και δυνατή, σεξουαλικότητα. Το δεύτερο είναι μάλλον η φυσιολογική της εκδοχή και κάθε άνθρωπος με αυτήν την όψη ξέρει ή μαθαίνει πως διαθέτει ένα ακατανίκητο «σεξ απήλ» και ένα πάθος ικανό να εκπορθήσει κάθε «κάστρο».

Ωστόσο, η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει τις καταστάσεις της ζωής και η βαριά σφραγίδα που αφήνει ο Πλούτωνας πάνω στην ψυχολογία του, τον κάνουν να βιώνει ακόμη κι ένα «μικρό» περιστατικό ως ζήτημα ζωής και θανάτου. Κι αν «τον πάρει από κάτω», τότε αρχίζουν οι αυτοκαταστροφικές διαδικασίες.

Όμως είναι ο τρόπος που αντιδρά στα γεγονότα και όχι τα ίδια τα γεγονότα που οδηγούν σε μια «απονέκρωση» κι έναν μηδενισμό. Εδώ, οι σχέσεις έχουν έναν απόλυτο χαρακτήρα, του τύπου «για πάντα μαζί», κάτι μάλιστα που είναι μάλλον προαποφασισμένο. Άπαξ και το πάρει απόφαση, ο άνθρωπος δίνεται ολοκληρωτικά στον σύντροφο του, ποντάροντας στην πεποίθηση του πως στο όνομα της μοναδικής αγάπης, όλα υπομένονται και όλα ξεπερνιούνται. Ανεξάρτητα με τα «παρατράγουδα» μιας τέτοιας στρατηγικής (ζήλεια, παιχνίδια εξουσίας κλπ), η αντοχή του είναι πραγματικά απίστευτη, όταν όμως τύχει και «σπάσει», τότε καταρρέουν όλα μέσα σε μια στιγμή.

Και μην πάει ο νους μας μόνον σε θέματα απιστίας. Στο ιστορικό της όψης είναι καταγραμμένες σχέσεις που διακόπηκαν ή δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ, ύστερα από την παρέμβαση εξωγενών παραγόντων.

Κι έτσι, υποφέροντας από μια αίσθηση απώλειας και αναπτύσσοντας εμμονές ή φοβίες, ο άνθρωπος επιλέγει να «σκοτώσει» τον έρωτα ή να τον εξαλείψει στην μορφή που του παρουσιάστηκε.

Συχνά καταδικάζει τον εαυτό του στην πλήρη σεξουαλική απραξία ή τουλάχιστον σε μια μάλλον τυπική και διεκπεραιωτική συμμετοχή του στον έρωτα. Όταν ο καημός είναι βαθύς, τίποτα δεν μπορεί να τον γιατρέψει... Αυτό είναι το «μότο» των όψεων ανάμεσα στην Αφροδίτη και τον Πλούτωνα, όπως εκφράζεται από τους παθόντες.

Όμως, το ότι κατά πλειοψηφία συμβαίνει αυτό, δεν σημαίνει πως είναι και το ποθούμενο ή για να το γράψω πιο σωστά το ενεργειακό ζητούμενο. Και ευτυχώς έχουμε και αρκετές περιπτώσεις όπου οι δύο πλανήτες κάνουν τη δουλειά τους, χωρίς ο άνθρωπος να βάζει ένα ολοκληρωτικό «στοπ».

Η δύναμη της όψης είναι η μεταμόρφωση του ατόμου (σε όλα τα επίπεδα) μέσα από τις σχέσεις του. Ύστερα από το τέλος, έρχεται μια νέα αρχή, αυτό είναι το εναλλακτικό της «μότο». Κι αν παρατηρήσουμε την εξελικτική πορεία κάποιου ή κάποιας με Αφροδίτη-Πλούτωνα, μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε πως ύστερα από τα διαδοχικά «στραπάτσα» και τις συνακόλουθες εσωτερικές μεταμορφώσεις, τελικά βρίσκει αυτό που θέλει, την «αδελφή ψυχή».

Χρόνο χρειάζεται και όχι μια εξ αρχής ολοκληρωτική στάση.

Εδώ κρύβεται και η ουσιαστική δημιουργική πλευρά της όψης. Ο φορέας της έχει τη δύναμη να... αναστήσει ακόμη και πεθαμένους, εννοώντας να παραλάβει ένα «κατεστραμμένο» άτομο και να το μεταμορφώσει σε ενεργό μέλος της κοινωνίας, κτίζοντας μάλιστα μια μεταξύ τους σχέση, αλώβητη από κάθε είδους προσβολές.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι επαφές με τέτοιου είδους άτομα είναι αρκετά συχνές.

Και βέβαια δεν επιθυμούμε να συμβεί το αντίστροφο...

Ακόμη, η όψη ειδικεύεται στο «ξεβρώμισμα», κυριολεκτικά και μεταφορικά, ενώ εννοείται πως έχει μια ιδιαίτερη δυναμική σε κάθε ενασχόληση-επάγγελμα που συνδέεται με τη σεξουαλικότητα, έμμεσα ή άμεσα.

Στα οικονομικά θέματα, το συνηθέστερο σύμπτωμα είναι μια οικονομική υπεροχή, βασισμένη σε αποζημιώσεις, κληρονομιές κλπ. Και φυσικά το ένστικτο σε συνδυασμό με την εμπειρία είναι πολύ καλός σύμβουλος σε οικονομικές υποθέσεις.

Όσον αφορά τις «κρυφές» όψεις, τα κακά νέα είναι πως μπορεί να φέρουν τον άνθρωπο μπροστά σε «μοιραία» γεγονότα ή τετελεσμένες καταστάσεις, που πονάνε. Υπάρχει όμως και ο αντίλογος... Τα κέρδη της όψης τόσο σε οικονομικό, όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο, προκύπτουν ύστερα από μια κατά κάποιο τρόπο μοιραία παρέμβαση των κοσμικών δυνάμεων. Ο φορέας της όψης καρπώνεται αυτά που χάνουν οι άλλοι κι εδώ το μόνο ζήτημα που μπαίνει είναι το... αν έβαλε το χεράκι του γι' αυτό!

Αφροδίτη-Έρις

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μάλλον λογική ή εγκεφαλική Αφροδίτη που αρέσκεται να παρέχει υπηρεσίες και βλέπει τις ανθρώπινες σχέσεις συνυφασμένες με την όποια χρησιμότητα τους. Ακόμη σε κάποιες περιπτώσεις, συναισθηματικά και ερωτικά κυριαρχεί το... «σύνδρομο» νοσοκόμας ή γιατρού και ασθενούς.

Το αν ο άνθρωπος θα λειτουργήσει περίπου συμφεροντολογικά ή απλά... απεχθάνεται τους τεμπέληδες ερωτικούς συντρόφους, είναι κάτι που εξαρτάται από το σύνολο του ωροσκοπίου. Μπορεί πάντως να είναι και τα δύο...

Ο χώρος δουλειάς είναι συνήθως εκείνος από τον οποίο το άτομο «αντλεί» ερωτικούς συντρόφους, παράλληλα όμως όλες αυτές οι «διεργασίες» μπορεί να γίνονται και αντικείμενο κριτικής.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το ταλέντο μιας σύζευξης εργασίας και αισθητικής θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Είτε μέσα από αντικείμενα που συνδέονται με την ομορφιά και την αισθητική, είτε μέσω του τρόπου που επιλέγει το άτομο να προωθήσει-παρουσιάσει το έργο του.

Οι «κρυφές» όψεις παρέχουν ουσιαστικά πλεονεκτήματα στην εργασία, η οποία μπορεί να είναι κάποιο είδος παροχής υπηρεσιών ή να ασκείται σε αυτό το πνεύμα.

Οι εργασιακές σχέσεις -ιδιαίτερα με το άλλο φύλο- είναι συνήθως καλές, ενώ δεν λείπουν και τα ποικίλα «τυχερά».

Αφροδίτη-Ωροσκόπος

Παραδοσιακά αυτές οι όψεις συνδέονται με την ομορφιά και την κομψότητα, συν κάποιες... καμπύλες, θα προσθέσω εγώ, επιθυμητές ίσως για τις γυναίκες και μάλλον «βάρος» για τους άνδρες.

Η συμβολή της Αφροδίτης στον χαρακτήρα εξαρτάται κατά πολύ από το ζώδιο της, ωστόσο γενικά προδιαθέτει σε μια πιο... χαλαρή αντιμετώπιση της ζωής.

Η ωραιοπάθεια και η τεμπελιά είναι δύο από τα πιθανά μειονεκτήματα της, από την άλλη πλευρά όμως ο άνθρωπος ξέρει πως να κερδίζει την συμπάθεια των άλλων.

Οι «κρυφές» όψεις είναι συγκριτικά περισσότερο δηλωτικές μιας ομορφιάς, ενώ συμβάλλουν και σε σχετικά επαγγέλματα, τα θεωρούμενα «Αφροδιτιανά».

Αφροδίτη-Μεσουράνημα

Ανάλογη είναι και η επιρροή των όψεων ανάμεσα στην Αφροδίτη και το Μεσουράνημα, με τα πλεονεκτήματα να μοιράζονται στην εμφάνιση και την καριέρα. Ουσιαστικά, η μια δεν... μπορεί χωρίς την άλλη! Από εκεί και ύστερα μπορεί να επιδράσουν καταλυτικά οι όψεις αλλά και το ζώδιο της Αφροδίτης. Στην αρνητική εκδοχή, ένα σκάνδαλο ή μια ερωτική αντιζηλία, μπορεί να χαλάσει την εικόνα του ατόμου αλλά σε κάθε περίπτωση οι ευκολίες και οι υποστηρίξεις από ισχυρούς πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.


Διαβάστε επίσης:

-Οι όψεις της Σελήνης και οι δημιουργικές πτυχές τους

-Οι όψεις του Ήλιου και οι δημιουργικές πτυχές τους

-Οι όψεις του Ερμή και οι δημιουργικές πτυχές τους: Μέρος Α΄

-Οι όψεις του Ερμή και οι δημιουργικές πτυχές τους: Μέρος Β΄

-Οι όψεις της Αφροδίτης και οι δημιουργικές πτυχές τους: Μέρος Α΄





*Αν θέλετε να βρείτε τη θέση της Αφροδίτης στο ωροσκόπιό σας, πατήστε εδώ

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved