Οι Δεσμοί της Σελήνης στους οίκους-Άξονας Παρθένου-Ιχθύων

υχή που έχει αυτή την αντιστοιχία σε 1ο – 7ο , έχει εργασθεί πολύ σε θέματα σχέσεων, συνεργασιών και πιθανόν νομικών υποθέσεων
Παπασταύρου Λίντα

Από τον Χρήστο Παΐζη

1. Βόρειος Δεσμός στην Παρθένο-Νότιος στους Ιχθύες

Βόρειος Δεσμός στον 1ο οίκο-Νότιος στον 7ο
Ψυχή που έχει αυτή την αντιστοιχία σε 1ο – 7ο , έχει εργασθεί πολύ σε θέματα σχέσεων, συνεργασιών και πιθανόν νομικών υποθέσεων. Είναι πιθανό να εγκατέλειψε σύντροφο γιατί ασφυκτιούσε στη σχέση, ή γιατί ήθελε ν’ ακολουθήσει καλλιτεχνικό δρόμο, μοναχική ζωή, ή γενικά επειδή επεδίωκε να είναι ρέμπελος. Ίσως επίσης να εκμεταλλεύθηκε σύντροφο, συνέταιρο, ή να τους εξαπάτησε και πιθανό να πρόδωσε ή να εγκατέλειψε σχέσεις θεσμικά κατοχυρωμένες (γάμος). Γι’ αυτό το λόγο στη παρούσα ενσάρκωση – κάτι που ισχύει πάντα όταν ο ΝΔ είναι στον 7ο οίκο – ταλαιπωρείται σε θέματα σχέσεων συνεργασιών και πιθανόν νομικών υποθέσεων. Πρέπει να προσπαθήσει να βάλει τάξη στον εσωτερικό του κόσμο, που είναι μάλλον ένα κουβάρι, να ξεκαθαρίσει τι θέλει και τι δεν θέλει, να καταλάβει πως αν ο ίδιος δεν μπορεί να δεχθεί δέσμευση τότε είναι αδύνατο και ν’ απαιτεί δέσμευση.
Μόνο αν ξεκαθαρίσει μέσα από σκληρή κριτική στον εαυτό του τι θέλει και τι μπορεί να κάνει και πάρει απόφαση συγκεκριμένης προσφοράς προς τους άλλους, τότε πιθανόν να μπορεί να διεκδικήσει σχέση. Αν αυτό δεν γίνει δυνατό διελεύσεις από το ΝΔ θα καταστρέφουν τις σχέσεις που έχει και δεν θα καταλαβαίνει το γιατί.
Επίσης, όταν προχωρημένος πλανήτης φθάσει στο ΝΔ πιθανόν να γνωρίσει κάποια σχέση που θα τον αναγκάσει να υποστεί την «κάθαρση της Παρθένου» ώστε η σχέση να διατηρηθεί.
Γενικά αυτή η αντιστοιχία επιτρέπει σχέσεις και συνεργασίες όταν η ψυχή έχει ξεκάθαρες θέσεις, κάνει αυτοκριτική και εξαγνίζεται ενεργειακά.
Όσο η ψυχή κάνει σχέσεις χωρίς να έχει προηγηθεί η αυτοκριτική και η αυτοδέσμευση οι σχέσεις θα ναυαγούν, εκτός αν είναι σχέση με άτομα ίδια ποιότητας.

Βόρειος Δεσμός στον 2ο οίκο-Νότιος στον 8ο
Αυτή η αντιστοιχία είναι ένδειξη πως πιθανόν η ψυχή έκανε κακό χειρισμό ξένων χρημάτων πιθανότατα για λόγους αλτρουιστικούς, αλλά το γεγονός παραμένει: Εξαπάτησε άλλους. Μπορεί επίσης να δηλώνει εξαπάτηση σε θέματα χρηματοοικονομικά, εξαπάτηση που μπορεί να την υπέστη και το ίδιο το άτομο πιθανόν εξ αιτίας μεγάλης αφέλειας. Σίγουρα πάντως ο ΝΔ εκεί δείχνει πως πρέπει να υπάρχει μεγάλη προσοχή σε κάθε χρηματοοικονομική δραστηριότητα.
Σ’ αυτή την ενσάρκωση πρέπει να μάθει την αλήθεια της παροιμίας «όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα», να είναι δύσπιστος σε κάθε επένδυση, να μη χειρίζεται χρήματα άλλων, και βέβαια να μάθει να έχει τάξη στα οικονομικά του ακόμα κρατώντας και ένα άτυπο βιβλίο εσόδων-εξόδων.
Επειδή όμως πρέπει να γίνει πάντρεμα των δεσμών, το ιδανικότερο θα ήταν να κερδίζει χρήματα μέσα από Ιχθυακές δραστηριότητες και να τα διαχειρίζεται με όσο γίνεται πιο αντικειμενικό τρόπο.
Τέλος πρέπει ν’ αποφεύγει κάθε ασχολία με κακής ποιότητας μεταφυσική πολύ περισσότερο να βγάζει χρήματα απ’ αυτή, γιατί η ανταπόδοση θα είναι η οικονομική καταστροφή.

Βόρειος Δεσμός στον 3ο οίκο-Νότιος στον 9ο
Μ’ αυτή τη τοποθέτηση η ψυχή έχει μεγάλες δυσκολίες ν’ ασχοληθεί με θέματα 9ου οίκου, αν κι έχει τη τάση ν’ ασχολείται με τον ανώτερο νου (9ος) χωρίς προηγουμένως να περάσει από το σχολείο του κατώτερου νου (3ος).
Ακριβώς αυτό έκανε και σε προηγούμενες ενσαρκώσεις γι’ αυτό το λόγο τώρα δεν μπορεί να προχωρήσει σε θέματα ανώτατης γνώσης. Πιθανότατα να είχε ασχοληθεί με προσφορά γνώσης με τρόπο εξαπατητικό, ίσως πάλι να είχε αξιώματα φύσεως 9ου και Ιχθύων (π.χ. ιερωμένος) που του έδιναν κάποια εξουσία και να έκανε κατάχρηση εξουσίας.
Η ψυχή με αυτή την αντιστοιχία έχει τη τάση να φθάσει σε κορυφές γνώσης μέσα όμως από εξωλογικές διαδικασίες. Ίσως να είχε διαπράξει το βαρύτατο καρμικά αμάρτημα να δώσει γνώσεις που δεν έπρεπε να δοθούν. Ίσως, πάλι, να χρησιμοποίησε «πονηριές» για να κατακτήσει τη γνώση, όπως ο Φάουστ του Γκαίτε. Μπορεί πάλι να έκανε το σοβαρό ατόπημα να έδινε επιπόλαια γνώση χωρίς να σκέφτεται πως θα τη χρησιμοποιήσουν οι άλλοι, ή να έδινε δωρεάν γνώση κάνοντας τους άλλους να νομίζουν πως η γνώση δεν έχει αντίτιμο.
Τέλος με αυτή την αντιστοιχία είναι πολύ πιθανόν ο ίδιος να έβλεπε τη γνώση ως κάτι που θα του έδινε κύρος και όχι ως κάτι καθ’ εαυτό.
Ακόμα μπορεί να έπραξε το μεγάλο λάθος να έβλεπε τη γνώση καθ’ εαυτή και ν’ αδιαφορούσε για τις εφαρμογές της κι έτσι η προσφορά του στο χώρο γνώσης να ήταν αφηρημένη κι όχι συγκεκριμένη. Γενικά, το άτομο με ΝΔ στον 9ο παρουσιάζει τα εξής:
• Τάση να θέλει να προχωρήσει στα δύσκολα, χωρίς να περάσει από τα απλά και εύκολα.
• Μεγάλες δυσκολίες στις σπουδές, τις όποιες κατά κάποιο τρόπο σνομπάρει.
• Δυσκολία στο να μεταδώσει γνώση λόγω της θολούρας που και το ίδιο έχει.

Τώρα πρέπει ν’ αποκτήσει εμπειρία Παρθένου, πρέπει δηλαδή να κατανοήσει πως για να πας στα ψηλά πρέπει να περάσεις από τα χαμηλά, για να κάνεις σύνθεση (9ος) πρέπει να περάσεις από την ανάλυση, για να κάνεις υψηλή διδασκαλία (9ος) πρέπει πρώτα ν’ ασκηθείς στο να κάνεις διδασκαλία ακόμα και σε χαμηλά επίπεδα.
Η θητεία στο κόσμο της Παρθένου και στο χώρο του 3ου οίκου θα δώσει στο άτομο την ικανότητα ν’ αποκτήσει γερές βάσεις γνωστικές έτσι ώστε, όταν γίνει η «ανταλλαγή» με τον ΝΔ να έχει τη δυνατότητα να πάει σε ανώτερες σφαίρες.
Το Ιχθυακό υπόβαθρο στις πιο αρνητικές του εκφάνσεις μπορεί να βγάλει το άτομο εκείνο που σνομπάρει τελείως τη λογική, την επιστήμη, καπηλεύεται χώρους τέχνης, θρησκείας, μεταφυσικής και πολλές φορές προσπαθεί να θεωρητικοποιήσει την ίδια του την ανικανότητα.

Βόρειος Δεσμός στον 4ο οίκο-Νότιος στον 10ο
Μ’ αυτή την αντιστοιχία πιθανόν η ψυχή να είχε ασχοληθεί με θέματα Ιχθύων επαγγελματικά, θα μπορούσε επίσης μέσω του επαγγέλματος να είχε προσφέρει σε μεγάλα σύνολα.
Επίσης με την αντιστοιχία αυτή είναι πάρα πολύ πιθανό πως μπορεί να άσκησε με θολό τρόπο διάφορα επαγγέλματα, ή να έκανε αντιποίηση επαγγέλματος.
Στη τωρινή ενσάρκωση θα πρέπει να μάθει να προσφέρει στους δικούς του ανθρώπους γιατί πιθανόν σε προηγούμενη ενσάρκωση η προσφορά του ως αφηρημένη σήμαινε κι εγκατάλειψη των δικών του ανθρώπων.
Γενικότερα, θα πρέπει να μάθει τα εξής:
• Η οποιαδήποτε προσφορά του να είναι συγκεκριμένη.
• Να προσφέρει επειδή είναι ισορροπημένος ψυχικά, κι όχι για να βρει την ψυχική του ισορροπία μέσα από τη προσφορά.
• Το μεγάλο πάλι μάθημα αυτής της αντιστοιχίας είναι να μάθει την ταπεινότητα και τη χαμαλοδουλειά μέσα σε στενά και συγκεκριμένα πλαίσια πριν δοκιμάσει τα μεγάλα πετάγματα.

Βόρειος Δεσμός στον 5ο οίκο-Νότιος στον 11ο
Με αυτή την αντιστοιχία η ψυχή έχει αναλωθεί σε προηγούμενες ενσαρκώσεις σε συλλογικούς χώρους, από τους οποίους πιθανόν εξαπατήθηκε ή για τους οποίους θυσιάστηκε.
Γενικά στην ενσάρκωση αυτή έχει τη τάση ν’ ασχολείται με συλλογικά θέματα, να συμμετέχει σε συλλογικούς χώρους και γενικά να θέτει συνεχώς ουτοπικά σχέδια, με πιθανότερο αποτέλεσμα να το εκμεταλλεύονται οι άλλοι και δη οι φίλοι.
Ίσως πάλι οι συλλογικοί χώροι με τους οποίους εμπλέκεται να είναι χώροι κλειστοί, π.χ. μια μεταφυσική οργάνωση που έχει κανονικά γραφεία, αλλά η είσοδος δεν είναι εύκολη. Μπορεί επίσης να είναι πολιτική οργάνωση με έντονο ιδεολογικό χαρακτήρα που τα μέλη όταν με κόπο μπουν δεν είναι εύκολο να βγουν.
Τώρα θα πρέπει να εργαστεί σ’ επίπεδο προσωπικό, να στηρίζεται κυρίως στις δικές του δυνάμεις, να ξεπεράσει το σύνδρομο του Μεσσία, ν’ αρκεστεί στο λίγο της Παρθένου που όμως θα είναι καθαρά δική του κατάκτηση. Χρειάζεται μετά τη ταλαιπωρία του στο χώρο του συλλογικού (11ος) να «ξεκουραστεί», να διασκεδάσει και να ψυχαγωγηθεί (5ος) μέσα σε πλαίσια οριοθετημένα.
Επίσης με την αντιστοιχία αυτή μπορεί το ίδιο το άτομο να έχει εξαπατήσει ομάδα κι από την οποία πιθανό τιμωρήθηκε και γι’ αυτό στη τωρινή ενσάρκωση θα πρέπει να φροντίσει να μην εμπλέκεται σε συλλογικές δραστηριότητες, παρόλο που τον ελκύουν.
Ισορροπία των δεσμών μπορεί να υπάρξει όταν το άτομο ασχοληθεί δημιουργικά με θέματα που εξυπηρετούν συλλόγους χωρίς ο ίδιος να εμπλέκεται μ’ αυτούς. Π.χ. να κατασκευάζει αφίσες που θα χρησιμοποιηθούν από πολιτικό κόμμα, να κάνει πρωτότυπη δουλειά δική του σε θέματα αστρολογίας, να εκδίδει βιβλία καλλιτεχνικά ή μεταφυσικά. Και σε κάθε περίπτωση οι προσωπικές του σχέσεις θα πρέπει να έχουν και έναν ανταποδοτικό χαρακτήρα.

Βόρειος Δεσμός στον 6ο οίκο-Νότιος στον 12ο
Γενικά όταν το ζώδιο των δεσμών βρίσκεται και σε οίκο που συνδέεται με το ζώδιο αυτό δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους δεσμούς κι αυξάνει τη δυναμική τους.
Στη προκειμένη περίπτωση έχουμε την παραπάνω αντιστοιχία και κατ’ επέκταση τα αιτήματα του ΒΔ είναι πολύ πιο ισχυρά. Συγκεκριμένα η ψυχή που έχει αυτή την αντιστοιχία σχεδόν είναι υποχρεωμένη ν’ ασχοληθεί με θέματα συγκεκριμένης προσφοράς, η οποία μπορεί να εκφρασθεί μέσα από επαγγέλματα Παρθένου: γιατρός, νοσοκόμος, θεραπευτής, φαρμακοποιός, κτηνίατρος, οδοκαθαριστής, ελεύθερος επαγγελματίας, έμπορος η κάποιος που παρέχει υπηρεσίες, οι οποίες βοηθούν τον άνθρωπο είτε σωματικά, είτε ψυχικά.
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή πιθανόν σε πλαίσια ανάγκης για συλλογική αφηρημένη προσφορά να έζησε σε χώρους εγκλεισμού. Ίσως πάλι λόγω εξαιρετικής ευαισθησίας το άτομο να πέρασε τη ζωή του σε χώρους πόνου (άσυλα, νοσοκομεία) και μόνο μια τόσο βασανισμένη ψυχή μπορεί να δώσει συγκεκριμένη προσφορά.
Η αντιστοιχία επίσης αυτή είναι θαυμάσια για να δώσει τον ψυχοθεραπευτή ο οποίος με τη λογική ερμηνεύει, κατατάσσει και θεραπεύει τα υποσυνείδητα περιεχόμενα (12ος). Καλό είναι όσοι κάνουν επαγγέλματα ιατρικής φύσεως κι έχουν αυτό τον άξονα να μη ξεχνούν ποτέ πως κάθε ασθένεια είναι τελικά ψυχοσωματική και καλούνται να θεραπεύσουν την αιτία κι όχι το σύμπτωμα.

Βόρειος Δεσμός στον 7ο οίκο-Νότιος στον 1ο
Με αυτή την αντιστοιχία υπάρχει ένα παρελθόν εγωιστικής συμπεριφοράς, που φορούσε το μανδύα της ανιδιοτέλειας. Πιθανόν η ψυχή για λόγους θρησκευτικούς, ιδεολογικούς, καλλιτεχνικούς, να πρόδωσε κάποια σχέση ή να πούλησε μια συνεργασία.
Γι’ αυτό στη παρούσα ενσάρκωση παρουσιάζονται πολύ μεγάλες δυσκολίες στο να μπορέσει να κάνει αυτό που πραγματικά θέλει και είναι πολλές φορές αναγκασμένη να κάνει τα χατίρια των άλλων προκειμένου κάπως να ικανοποιήσει και δικές της ανάγκες. Π.χ. ένας καλλιτέχνης που θέλει να παίζει έργα θεάτρου του παραλόγου είναι αναγκασμένος να κάνει σαχλές διαφημίσεις στη τηλεόραση ώστε να προσκομίζει τα προς το ζην και να μπορέσει τελικά να κάνει αυτό που πραγματικά επιθυμεί.
Γενικά, μόνο μέσα από τη συγκεκριμένη προσφορά σε άλλους είναι πιθανόν να μπορέσει το άτομο να ικανοποιήσει τις βαθύτερες δικές τους ανάγκες.
Καλή εξισορρόπηση δεσμών μ’ αυτόν τον άξονα έχουμε όταν βρει κάποιο σύντροφο στον οποίο θα δίνει συγκεκριμένη προσφορά μέσα στα πλαίσια μιας σχέσης ρομαντικής και ουτοπικής, ή αν ο σύντροφος ευνοεί το ξετύλιγμα κάποιου καλλιτεχνικού ταλέντου, ή η προσφορά στους άλλους γίνει ιδεολογία (π.χ. οργανώσεις τύπου GreenPeace, η οργανώσεις για προστασία ηλικιωμένων).

Βόρειος Δεσμός στον 8ο οίκο-Νότιος στον 2ο
Αυτή η αντιστοιχία δείχνει πως είναι πολύ πιθανό η ψυχή σε προηγούμενες ενσαρκώσεις να είχε ξοδέψει χρήματα δικά της είτε λόγω αφέλειας, είτε λόγω ρομαντικής ιδεολογίας. Μπορεί επίσης να δηλώνει μια αδυναμία ορθολογιστικής εκτίμησης του χρήματος.
Η αντιστοιχία αυτή δηλώνει άσκοπη χρήση του χρήματος αν και κάποιοι μελετητές υποστηρίζουν πως θα μπορούσε να δηλώνει και μια ιδιότυπη λατρεία του χρήματος και την αναγωγή του σε θρησκεία. Σε κάθε περίπτωση έχουμε μια ψεύτικη εικόνα για το χρήμα, μια ακρότητα σε σχέση μ’ αυτό που φτάνει είτε στην υπερτίμησή του, είτε στην υποτίμησή του. Γι’ αυτό όσοι έχουν αυτή την αντιστοιχία χαρακτηρίζονται από το εξής: Έχουν ιδεολογία για το χρήμα, δηλ. είτε το θεωρούν ρίζα κάθε κακού, είτε το θεωρούν ως μόνη λύση για όλα τα προβλήματα και δεν το αντιμετωπίζουν ως ένα απλό και αναγκαίο μέσο ανταλλαγής. Γι’ αυτό τα συγκεκριμένα άτομα φέρονται περίεργα σε σχέση με το χρήμα, είτε το κάνουν σκοπό ζωής νομίζοντας πως μόνο αυτό μπορεί να τους δώσει ασφάλεια (2ος) ή αντίθετα το περιφρονούν τελείως νιώθοντας πως η ασφάλεια είναι εσωτερική υπόθεση και δεν έχει καθόλου να κάνει με κάτι εξωτερικό όπως είναι το χρήμα.
Στην τωρινή ενσάρκωση πρέπει να μάθουν να βάζουν το χρήμα στη σωστή θέση χωρίς ιδεολογικές παραμέτρους, να το βλέπουν ως εργαλείο κι όχι ως αυτοσκοπό, ως μέσον υπηρεσίας και να το χρησιμοποιούν κυρίως σ’ επίπεδο επενδυτικό (8ος).
Επειδή σε προηγούμενη ενσάρκωση πιθανότατα φάνηκαν ανίκανοι να χειριστούν τα δικά τους χρήματα (2ος) ίσως στην ενσάρκωση αυτή να είναι εξαρτημένοι από χρήματα άλλων που πρέπει να τα χειριστούν με κατάλληλο τρόπο για να έχουν κι οι ίδιοι κέρδος.
Το μάθημα αυτής της αντιστοιχίας φαίνεται να είναι το εξής: Διαχειρίζομαι χρήματα άλλων για ν’ αποκτήσω και ο ίδιος χρήματα μιας κι από ότι φαίνεται το άτομο δεν είχε μάθει να διαχειρίζεται τα δικά του. Γι’ αυτό σ’ αυτή την αντιστοιχία συναντάμε χρηματιστές, ανθρώπους που δουλεύουν σε Real Estate, ασφαλιστές κ.ά.
Στην ίδια επίσης αντιστοιχία ένα μεγάλο μάθημα είναι να μάθει κάποιος να είναι ρεαλιστής στη χρήση χρημάτων και βέβαια να μάθει πώς να βάζει τάξη σε τυχόν χρήματα άλλων που έχουν περιέλθει στα χέρια του.

Βόρειος Δεσμός στον 9ο οίκο-Νότιος στον 3ο
Μ’ αυτή την αντιστοιχία έχουμε άτομα που παρουσιάζουν μεγάλες δυσκολίες σ’ επίπεδο μαθησιακό και κυρίως στη κατώτερη και μέση εκπαίδευση. Οι δυσκολίες αυτές μπορεί να οφείλονται στο ότι είχαν ασχοληθεί πολύ μ’ εξωλογικές διαδικασίες γνώσης (διαίσθηση) υποτιμώντας τη γνώση του κατώτερου νου. Είχαν θητεύσει πιθανόν και σε απαγορευμένους τομείς γνώσης (μεταφυσική) κι είχαν κάνει κακή τους χρήση.
Το μάθημα της ενσάρκωσης αυτής είναι να συνειδητοποιήσουν πως η ανώτερη γνώση (9ος) αποκτιέται με μεγάλο κόπο «με ζόρι και κουπί» και μέσα από μια διαδικασία σταδιακή και αναλυτική, με συνεχή κριτική κι αυτοκριτική, με δουλειά μυρμηγκιού.
Πρέπει ν’ αξιοποιήσουν όλη τη γκάμα του λογικού πριν ασχοληθούν με οτιδήποτε εξωλογικό. Σ’ αυτήν εδώ την ενσάρκωση μάλλον απαγορεύεται η ασχολία με κάθε ψευτό-μεταφυσική δραστηριότητα κι επιτρέπεται μεταφυσική τύπου Αριστοτέλη. Θα πρέπει επίσης το άτομο να αποδεσμεύεται από συγγενικά πρόσωπα που δημιουργούν σχέσεις εξάρτησης με όπλο τον οίκτο
Ιδανική σύνθεση αυτής της αντιστοιχίας είναι η θεοποίηση της λογικής, η πίστη στην επιστήμη που μπορεί να φθάνει ακόμα και στην υπερβολή της άρνησης του υπερφυσικού. .

Βόρειος Δεσμός στον 10ο οίκο-Νότιος στον 4ο
Με αυτή την αντιστοιχία αυτή δηλώνεται μια ιδεαλιστική προσήλωση προς το σπίτι – οικογένεια, προς το παρελθόν και μια τάση εσωτερικής αναζήτησης (4ος). Ίσως το άτομο σε προηγούμενη ενσάρκωση για να ικανοποιήσει ψυχικές ανάγκες ή ανάγκες οικείων του ατόμων ή ακόμα κι ανάγκες της οικογένειας, να είχε αδιαφορήσει τελείως για τη καριέρα του και για την εμφάνισή του προς τα έξω.
Στην ενσάρκωση αυτή θα πρέπει να μάθει να δίνει σημασία στη καριέρα και τις συλλογικές αξίες. Θα κουραστεί πολύ για να πετύχει στον τομέα αυτό, αφού θα πρέπει να δουλέψει εντατικά, οργανωμένα και συστηματικά. Η ιδανική περίπτωση επαγγέλματος είναι ένα επάγγελμα προσφοράς το οποίο να ικανοποιεί κάποια ιδεαλιστικά αιτήματα αλλά και να αποδίδει υλικά οφέλη στο ίδιο το άτομο. Για παράδειγμα αν είναι κάποιος γιατρός και συμμετέχει σε κάποια ιδεαλιστική οργάνωση γιατρών (γιατροί χωρίς σύνορα) με σχέση εργασίας, πραγματώνει τους δεσμούς. Αν πάλι κάνει ένα επάγγελμα που από τη φύση του έχει χαρακτήρα προσφοράς αλλά σ’ αυτό υπάρχει και η άνοδος σ’ επίπεδο επαγγελματικό, πάλι υπάρχει πραγμάτωση των δεσμών.
Ζητούμενο αυτής της αντιστοιχίας είναι να κάνει κάτι κάποιος που τον ικανοποιεί ψυχικά, είναι σύμφωνο με τις ιδεολογικές του θέσεις, έχει έντονο το στοιχείο της προσφοράς και συγχρόνως είναι στα πλαίσια της καριέρας του.
Ένας πολιτικός ο οποίος πολιτεύεται με βάση την ιδεολογία του και η πολιτική γι’ αυτόν είναι εσωτερική ανάγκη, μπορεί και να προσφέρει και να προωθηθεί επαγγελματικά.

Βόρειος Δεσμός στον 11ο οίκο-Νότιος στον 5ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή είχε ασχοληθεί κυρίως με θέματα που της έδιναν προσωπική ικανοποίηση (5ος) και όχι με συλλογικές δραστηριότητες (11ος). Γι αυτό στην παρούσα ενσάρκωση έχει την τάση να διογκώνει τη σημασία των διαπροσωπικών σχέσεων και να βουλιάζει σε αυτές.
Ζητούμενο αυτής της αντιστοιχίας είναι να πετύχει μέσω συλλογικών δραστηριοτήτων προσωπική ικανοποίηση και πιο συγκεκριμένα όλα τα στοιχεία της δημιουργικότητας να ενταχθούν μέσα σε ένα συλλογικό πυρήνα όπου θα υπάρχει έντονα το στοιχείο της ενότητας με πολλούς άλλους για να μπορέσει ακριβώς να υπάρχει μια σύνθεση και της προσωπικής δημιουργίας.
Για παράδειγμα, κάποιος που έχει μια έμπνευση καλλιτεχνική, την καταθέτει, την επεξεργάζεται μαζί με άλλους κι αυτός είναι αποκλειστικά και μόνο ένας κρίκος μέσα στην ομάδα κάτι που το αποδέχεται μιας και ξέρει πως αλλιώς η υλοποίηση της ιδέας, δεν θα υπήρχε. Η φιλοδοξία της στενά προσωπικής δημιουργίας που κυριαρχούσε στο κύτταρο, τώρα «τιμωρείται» με το να μη μπορεί να πραγματωθεί από ένα μόνο άτομο αλλά από μια ομάδα.
Επίσης θα πρέπει να καταλάβει πως η δημιουργία έχει αξία όταν είναι αυστηρά δομημένη κι όχι απλά μια έμπνευση.

Βόρειος Δεσμός στον 12ο οίκο-Νότιος στον 6ο
Είναι κατ’ εξοχήν μάθημα προσφοράς μόνο που πρέπει να είναι μαθήματα πια, συγκεκριμένης προσφοράς. Πιθανόν σε προηγούμενη ενσάρκωση το άτομο να είχε προσφέρει σ’ ένα επίπεδο αφηρημένο, τώρα πρέπει να μάθει να προσφέρει σ’ ένα επίπεδο πιο συγκεκριμένο.
Αυτή η αντιστοιχία των Δεσμών είναι ιδανική για όσους κάνουν ιατρικό επάγγελμα ή ασχολούνται με τη θεραπεία, όπως και γενικά ο άξονας αυτός συνήθως συναντιέται σε όλα εκείνα τα άτομα που ασχολούνται με παροχή υπηρεσιών και θεραπείες οποιασδήποτε μορφής.

2. Βόρειος Δεσμός στους Ιχθύες-Νότιος στην Παρθένο

Bόρειος Δεσμός στον 1ο οίκο-Νότιος στον 7ο
Με την αντιστοιχία αυτή η ψυχή σε προηγούμενες ενσαρκώσεις ήταν εξαρτημένη από τους άλλους, τους οποίους μάλιστα τους αντιμετώπιζε με τρόπο χρησιμοθηρικό. Πολλές φορές διέλυσε σχέσεις επειδή δρούσε πολύ αναλυτικά και κριτικά και βέβαια δεν μπορούσε εύκολα να αφεθεί ολοκληρωτικά στο άλλο άτομο. Ήθελε τον άλλον αλλά και εκνευρίζονταν που τον ήθελε, γι’ αυτό στη σχέση πολλές φορές έβαζε δυναμίτη λόγω του ακραίου ορθολογισμού.
Στη τωρινή ενσάρκωση θα βιώσει μεγάλη δυσκολία στις σχέσεις και μπορεί να βιώσει και καταστάσεις μοναξιάς. Μέσα από αυτή την κατάσταση μοναξιάς είναι απαραίτητο να ψάξει να βρει για πιο λόγο υπήρχε αυτή η κακοδαιμονία στις σχέσεις και να διαμορφώσει ένα Εγώ που θα ξέρει πια πως ο έρωτας είναι μια εξωλογική διαδικασία και πως αυτό που χρειάζεται είναι:
• να μάθει ν’ αφήνεται στο άλλο πρόσωπο χωρίς να ζητά εγγυήσεις.
• να επιτρέψει να εκδηλωθούν τα εξωλογικά στοιχεία του Εγώ όπως η φαντασία και η διαίσθηση.
• να μάθει τη προσφορά στη σχέση χωρίς απαραίτητα να ζητά αντιπροσφορά.
• αν δεν καταφέρει να πετύχει στο τομέα των σχέσεων, να μπορεί να μετουσιώνει την ερωτική επιθυμία σε καλλιτεχνική αναζήτηση, σε μεταφυσική αγωνία που μπορεί να εκφραστεί και με μια θρησκευτικότητα.
Με τον ΒΔ στο 1ο οίκο πρέπει η ψυχή ότι άλλα στοιχεία κι αν έχει στο ωροσκόπιο να προωθήσει τις Ιχθυακές ιδιότητες (αυταπάρνηση, φαντασία, οραματισμός).
Θα λέγαμε πως το ιδανικό θα ήταν μια σχέση που θα την αναγκάσει να λειτουργήσει Ιχθυακά έστω και μετά από τραυματικό τρόπο.

Βόρειος Δεσμός στον 2ο οίκο-Νότιος στον 8ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή είχε ασχοληθεί με διαχείριση χρημάτων άλλων μέσα σ’ ένα πλαίσιο ωφελιμιστικό και με σαφώς ιδιοτελή κίνητρα. Είναι πιθανόν επίσης να είχε ασχοληθεί με θέματα μεταφυσικής στο βαθμό που αυτά θα είχαν οικονομικό όφελος. Ίσως πάλι να υπήρχε κάποια άνομη παροχή υπηρεσιών η οποία πληρώνονταν «σε είδος» η με μαύρο χρήμα.
Στη τωρινή ενσάρκωση πρέπει να μάθει να απομυθοποιεί το χρήμα ή να το χρησιμοποιεί σε φιλανθρωπίες κλπ. Μπορεί επίσης να διαμορφώσει ένα σύστημα αξιών στο οποίο καθοριστικό ρόλο θα έχει η προσφορά, η υπηρεσία, ο ρομαντισμός και βέβαια στη κατάσταση αυτή μπορεί να φτάσει μέσα από ένα χτύπημα που θα δεχτεί βοήθεια των άλλων κι έτσι θα δει την αξία της προσφοράς. Όπως ο Γιάννης-Αγιάννης που λήστεψε τον πάστορα και που όταν ο πάστορας όχι μόνο δεν τον κάρφωσε στην αστυνομία, αλλά του τα χάρισε κιόλας, πέρασε στη σφαίρα του αλτρουισμού.

Βόρειος Δεσμός στον 3ο οίκο-Νότιος στον 9ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση το άτομο πιθανότατα είχε ασχοληθεί με θέματα υψηλής γνώσης (9ος) αλλά με ένα τρόπο αποστεωμένο, ξηρό και κριτικό. Θα μπορούσε να ήταν ένας ακραίος ορθολογιστής που αρνιόταν κατηγορηματικά κάθε τι μεταφυσικό, ένας δογματικός επιστήμονας, ένας υλιστής που έβλεπε το δέντρο κι έχανε το δάσος.
Στη τωρινή ενσάρκωση είναι απαραίτητο να μάθει πως υπάρχουν και πραγματικότητες πέρα από τις πέντε αισθήσεις, πως υπάρχουν κι εξωλογικά στοιχεία τα οποία επειδή δεν τα πιάνει η λογική μας δεν σημαίνει πως είναι κι ανύπαρκτα. Θα εκτιμήσει τομείς γνώσης που παλιά περιφρονούσε ή αρνιόταν την ύπαρξή τους και θα ξεκινήσει από την αρχή τη διαδικασία της γνώσης με πολύ πιο ανοικτό μυαλό.
Στην υπερβολή του αυτός ο ΒΔ μπορεί να δώσει περιφρόνηση για την επιστήμη, για την ορθολογιστική γνώση και γενικά για την Πανεπιστημιακά κατοχυρωμένη γνώση και να πέσει με τα μούτρα στη μελέτη των απόκρυφων επιστημών και του αοράτου κόσμου. Ιδανική εξισορρόπηση θα ήταν να προσεγγίζει ορθολογιστικά το αόρατο και να βλέπει τις μεταφυσικές προεκτάσεις του ορατού.

Βόρειος Δεσμός στον 4ο οίκο-Νότιος στον 10ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή είχε δώσει τα πάντα για τη καριέρα και μάλιστα θα λέγαμε πως ήταν κάποιος τύπος «γιάπη». Δέχονταν μόνο ότι τον βοηθούσε σ’ επίπεδο καριέρας, αρνιόταν κατηγορηματικά ότι δεν είχε πρακτικό αντίκρισμα και δεν βοηθούσε σ’ αυτή. Άσπλαχνος, αυστηρός, σχεδόν δεν άφηνε κανένα χώρο για έκφραση των συναισθημάτων.
Στη τωρινή ενσάρκωση θ’ αναγκαστεί ν’ αναγνωρίσει την ύπαρξη των συναισθημάτων και των εξωλογικών καταστάσεων μετά από μια διαδικασία «μπουχτίσματος» και αηδίας από την καριέρα. Είναι πιθανόν σε κάποια φάση της ζωής του και μετά από μια ισχυρή διέλευση να εγκαταλείψει το γιάπικο στυλ του και να κάνει βουτιά προς τα μέσα. Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει και ύστερα από κάποιο χτύπημα της μοίρας (καταστροφή, ασθένεια).

Bόρειος Δεσμός στον 5ο οίκο-Νότιος στον 11ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή δρούσε σε κάποιο συλλογικό χώρο, ήταν εξαρτημένη απ’ αυτόν αλλά υπάρχει και η περίπτωση να τον χρησιμοποιούσε ωφελιμιστικά. Είναι επίσης πιθανόν να υπηρετούσε σε συλλογικούς χώρους εγκλωβισμένη σε αυστηρούς η λεπτομερείς κώδικες και κανόνες.
Στη τωρινή ενσάρκωση πρέπει να μάθει να στηρίζεται στα πόδια της, αλλά ν’ ασχολείται και με μια δημιουργική δραστηριότητα που θα έχει και το στοιχείο της προσφοράς η γενικότερα Ιχθυακά χαρακτηριστικά. Είναι μια άριστη θέση για καλλιτέχνες, για παιδαγωγό που δίνει τη ψυχή του στα παιδιά, αλλά και για κάποιον ιδεαλιστή που μέσα από τη δημιουργία του, όποια κι αν είναι αυτή, θέλει να προσφέρει στην ανθρωπότητα.
Με την αντιστοιχία αυτή υπάρχει πολλές φορές μια φοβία ένταξης σε συλλογικό χώρο και γενικά πάντα μια αίσθηση καταπίεσης όταν δρα σε συλλογικά πλαίσια.
Το βέβαιο είναι ότι το άτομο αντλεί δύναμη και πλεονεκτήματα από τις σχέσεις του με αγαπημένα πρόσωπα (παιδιά, εραστές κλπ) και γι αυτό θα πρέπει να κινηθεί ανάλογα.

Βόρειος Δεσμός στον 6ο οίκο-Νότιος στον 12ο
Επειδή εδώ έχουμε αντιστροφή των Δεσμών, η κατάσταση είναι κάπως προβληματική. Η ψυχή πρέπει να καταφέρει να ισορροπήσει τον άξονα Ιχθύων-Παρθένου, να ανακατέψει δηλαδή το πραγματικό με το φανταστικό, το χρήσιμο με το αιθέριο και να παράγει συγκεκριμένο έργο. Συγκεκριμένα θα μπορούσε να είναι Μητέρα Τερέζα που είχε συγκεκριμένη προσφορά κι αυτό το έκανε σκοπό ζωής χωρίς κανένα όφελος. Θα μπορούσε να είναι ο εθελοντής καμικάζι που συνειδητά κι ελεύθερα υπηρετεί με τη θυσία του το έθνος. Ένας επίσης πολύ καλός γιατρός, ο οποίος προσφέρει παρά τις αντιξοότητες της δουλειάς του και πέραν του ωραρίου του η ένας αρχιτέκτονας που εφαρμόζει την έμπνευση του σε υλικές κατασκευές.
Γενικά μ’ αυτή την αντιστοιχία σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή είχε ασχοληθεί με προσφορά σε χώρους πόνου (12ος) αλλά ίσως πάλι να είχε λειτουργήσει και με ιδιοτέλεια. Τώρα πρέπει να μάθει να βρίσκει χαρά μέσα από τη προσφορά, κάτι που μπορεί να εκφραστεί και με καλλιτεχνική δραστηριότητα σε χώρους πόνου. Π.χ. καλλιτέχνης που κάνει συναυλίες σε αναμορφωτήρια ή φυλακές και γενικότερα οποιοσδήποτε κάνει τέχνη που έχει σχέση με θέματα του 6ου οίκου.

Βόρειος Δεσμός στον 7ο οίκο-Νότιος στον 1ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση υπήρχε έντονος ατομικισμός ο οποίος μάλιστα είχε και αρπακτικό – χρησιμοθηρικό χαρακτήρα. Στη παρούσα ενσάρκωση αυτό λειτουργεί με μια διαρκή αποτυχία να πετύχει μόνος του τους στόχους του και τον οδηγεί προοδευτικά να αναζητά τη συμπαράσταση των άλλων για να τα καταφέρει.
Το μάθημα που πρέπει να πάρει είναι να εκτιμήσει τους άλλους, να κατανοήσει πως το Εγώ χωρίς το Εσύ είναι μισό κι όλο αυτό να γίνει κατανοητό, μέσα σ’ ένα πλαίσιο ρομαντισμού και ιδεαλισμού. Στα πλαίσια αυτής ενσάρκωσης πρέπει η ατομική συνείδηση (1ος) που είναι μάλιστα και χρησιμοθηρική να διευρυνθεί κυρίως μέσα από έναν ρομαντικό-ουτοπικό έρωτα η ένα είδος κοινωνικής ανιδιοτελούς προσφοράς.

Βόρειος Δεσμός στον 8ο οίκο-Νότιος στον 2ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή έδειχνε ενδιαφέρον μόνον για απόκτηση χρημάτων (2ος) και μάλιστα με τρόπο ολίγον ...αρπαχτικό. Επίσης το σύστημα αξιών θα ήταν άκρως συντηρητικό, δεν θα ανεχόταν κανένα «πέταγμα» και θα είχε αφόρητα πεζότητα.
Στη τωρινή ενσάρκωση θα πρέπει να συντελεστεί ένας συμβολικός η πραγματικός «θάνατος» του Εγώ και των υλικών αξιών με τις οποίες είναι συνδεδεμένο, μέσα σ’ ένα πλαίσιο – φόντο ρομαντισμού και ιδεαλισμού.
Η ψυχή θα πρέπει ν’ ασχοληθεί με τα εσώψυχά της, να φτάσει στο σημείο να ενεργοποιήσει όλες τις μη λογικές ανθρώπινες δυνατότητες για να καταδυθεί στα άδυτα του υποσυνείδητου.
Κακή έκφραση αυτής της αντιστοιχίας μπορεί να είναι η χρήση εξαπατητικών μέσων για εκμετάλλευση χρημάτων των άλλων και γενικότερα οι παρά-οικονομικές δραστηριότητες. Επίσης η άμετρη χρήση της μεταφυσικής για την άντληση ιδίων πόρων.

Βόρειος Δεσμός στον 9ο οίκο-Νότιος στον 3ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή είχε ασχοληθεί με καθαρά πρακτική γνώση, με γνώση που είχε άμεση εφαρμογή και που βέβαια ήταν γνώση που συνδέονταν κυρίως με θέματα κατώτερου νου.
Στη τωρινή ενσάρκωση θα προχωρήσει σε ανώτερα επίπεδα γνώσης, όχι μ’ ένα πνεύμα στείρο και σχολαστικό, αλλά με ανοιχτό μυαλό που θα δέχεται όλες τις δυνατότητες του ανθρώπινου νου.
Ο κίνδυνος μ’ αυτή την αντιστοιχία είναι να προχωρήσει κάποιος σε ανώτερα επίπεδα γνώσης μόνο με μέσα Ιχθύων, παραγνωρίζοντας τα εργαλεία της Παρθένου. Είναι απαραίτητη να υπάρξει η ισορροπία ορθολογισμού και του ανορθολογισμού, η συνειδητοποίηση πως η ολότητα της γνώσης μπορεί να κατακτηθεί μόνο μέσα από την ολότητα των ψυχοπνευματικών ανθρωπίνων δυνατοτήτων. Η μάχη με την καθημερινή φθορά θα είναι πάντα ένα μεγάλο «στοίχημα».
Σε ακραία εκδοχή αυτής της αντιστοιχίας κατακτιέται η σοφία, πως τα πάντα είναι Ένα και πως τίποτα δεν είναι προς υποτίμηση, το κάθε τι αιτιολογείται μιας και υπάρχει, οπότε η όποια κριτική δεν έχει νόημα.

Βόρειος Δεσμός στον 10ο οίκο-Νότιος στον 4ο
Μ’ αυτή την αντιστοιχία η ψυχή ασχολήθηκε επισταμένα με συγκεκριμένη προσφορά σε πλαίσια οικογενείας, σε περιορισμένους χώρους πατρίδας ή σπιτιού. Στην τωρινή ενσάρκωση θα μπορούσε να είναι και κάποιος που έχει την τάση να θυσιαστεί για την πατρίδα, ή την οικογένεια, πετυχαίνοντας τελικά μια ύψιστη διάκριση, ωστόσο το καλύτερο που έχει να κάνει είναι το να αποδείξει στους άλλους μέσα από τη δουλειά του, πως ο ιδεαλισμός και το συλλογικό ασυνείδητο είναι δύναμη που υπερβαίνει τα στενά ατομικά η οικογενειακά πλαίσια. Σε κάθε περίπτωση η ψυχή θα πρέπει να δοκιμάσει να επιβάλλει την κοινωνική καταξίωση σε συνδυασμό με την αποδοχή ιδεαλιστικών απόψεων ή να μορφοποιήσει αφηρημένες αξίες φιλεύσπλαχνης και φιλανθρωπικής υφής.
Π.χ. κάποιος που αγωνίζεται να κατοχυρωθεί το δικαίωμα της περίθαλψης και σε μη ασφαλισμένους, δρα σ’ αυτά τα πλαίσια, θέλει να φτιάξει έναν θεσμό, που να εξυπηρετεί φιλανθρωπικές αξίες. Γιατροί-διευθυντές νοσοκομείου η κλινικής και καλλιτέχνες επικεφαλής μιας πολιτιστικής προσπάθειας είναι επίσης δύο πολύ καλές εφαρμογές.
Σε κάποιες εκδοχές η αντιστοιχία αυτή δηλώνει πρόσωπα κύρους κι εξουσίας (10ος) που αναλαμβάνουν φιλανθρωπικό έργο και σε αυτό στηρίζουν την αύξηση της δύναμης τους.

Βόρειος Δεσμός στον 11ο οίκο-Νότιος στον 5ο
Σε προηγούμενη ενσάρκωση υπήρξε ατομική δημιουργία (5ος) η οποία είχε και το στοιχείο της προσφοράς, σε περιορισμένα η καθαρά υλικά όμως πλαίσια. Ήταν μια προσφορά αρκετά «δειλή» σε σχέση με τα πραγματικά προσόντα του ατόμου και από αυτήν την άποψη «φτηνή». Φαίνεται να ήταν ένας τύπος που διασκέδαζε προσφέροντας και πρόσφερε διασκεδάζοντας κάποιους.
Στη παρούσα ενσάρκωση πρέπει να μάθει να δημιουργεί σε συλλογικό χώρο (11ος) μέσα σ’ ένα πλαίσιο ανιδιοτέλειας και συγκινησιακής φόρτισης. Π.χ. ο γιατρός που εθελοντικά πηγαίνει σε μια τριτοκοσμική χώρα μέσα στα πλαίσια μιας ομάδας για να ερευνήσει μια άγνωστη ασθένεια, δημιουργεί, προσφέρει ανιδιοτελώς. Θα μπορούσαμε να πούμε πως όπου υπάρχει η εθελοντική προσφορά μέσα σε πλαίσια ομάδας για στόχους φιλανθρωπικούς ή ευρύτερα ανθρωπιστικούς έχουμε μια πραγμάτωση αυτής της αντιστοιχίας. Καλό είναι επίσης να προτιμούνται οι φίλοι και γενικότερα οι κοινωνικοί δεσμοί από τις προσωπικές σχέσεις που έχουν την τάση να κρατούν το άτομο «χαμηλά».

Βόρειος Δεσμός στον 12ο οίκο-Νότιος στον 6ο
Εδώ έχουμε αντιστοιχία Δεσμών και οίκων και γι’ αυτό υπάρχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Αυτό που πρέπει να μάθει η ψυχή σ’ αυτή την ενσάρκωση είναι η ανιδιοτελής προσφορά, η υπεράσπιση κάθε μορφής αδυνάτου, ο ρομαντισμός που νικά κάθε πνεύμα ωφελιμισμού κι ατομικισμού.
Σε προηγούμενη ενσάρκωση η ψυχή μπορεί να είχε επιδείξει διάθεση προσφοράς αλλά με κάποιο στοιχείο ιδιοτέλειας ή υστεροβουλίας. Εδώ η προσφορά βγαίνει αυθόρμητα αλλά αυτό προϋποθέτει ένα τέτοιο επίπεδο ψυχικής εξέλιξης που έχει φτάσει στο σημείο να νιώθει χαρά ακόμα κι όταν θυσιάζεται. Η θυσία εδώ δεν γίνεται σε πλαίσια κάποιας καθηκοντολογίας, αλλά βγάνει αυθόρμητα ως ψυχική τάση. Για να έχει όμως μια ψυχή τέτοιο επίπεδο πρέπει να έχει περάσει, λένε, μακρά θητεία σε κάρμα Ιχθύων και να είναι έντονο στο ωροσκόπιο το στοιχείο της 2ης και 6ης ακτίνας.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved