Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 26° 02' 56" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 27° 28' 04" ΙΧΘΥΕΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 20' 14" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 19' 22" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 01° 33' 30" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 02° 11' 47" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 31' 12" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 33' 45" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 42' 23" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 19' 30" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 03' 32" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Υποθερμιδική δίαιτα: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Η Υποθερμιδική δίαιτα (ένα Εβδομαδιαίο Υποθερμιδικό Πρόγραμμα) στηρίζεται στο Μεσογειακό τρόπο διατροφής και θεωρείται συντηρητική αγωγή, η οποία επιφέρει αποτελέσματα, χωρίς να διαταράσσει τη βιολογική και ψυχική ισορροπία του ατόμου.

Υποθερμιδική δίαιτα: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

Στηρίζεται στη δημιουργία αρνητικού ισοζυγίου ενέργειας (θερμίδων) με αποτέλεσμα την καύση του λίπους και την διαφύλαξη της άλυτης μάζας σώματος.

Υποθερμιδική ή ολιγοθερμιδική δίαιτα λέγεται μια δίαιτα στην οποία καταναλώνεται μικρότερη ποσότητα τροφής από την απαραίτητη για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών του οργανισμού. Στις ολιγοθερμιδικές δίαιτες οι μερίδες είναι μικρότερες ώστε ημερησίως υπολογίζεται ότι αποδίδουν συνολικά 500-1000 διατροφικές θερμίδες λιγότερο. Μια δίαιτα ονομάζεται αυστηρά υποθερμιδική δίαιτα, όταν η συνολική ενεργειακή απόδοση της υπολογίζεται σε λιγότερο από 800 θερμίδες ημερησίως.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies