Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 22° 30' 38" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 15° 15' 28" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 09' 60" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 17' 17" ΖΥΓΟΣ R
ΑΡΗΣ - 29° 23' 57" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 01° 25' 01" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 10' 41" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 41' 20" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 43' 24" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 14' 53" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 10' 35" ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Νηστίσιμα φαγητά και αναλυτικά οι θερμίδες

Είναι γνωστό ότι η τήρηση της νηστείας ωφελεί σημαντικά τον ανθρώπινο οργανισμό.

Νηστίσιμα φαγητά και αναλυτικά οι θερμίδες

Μάλιστα, οι διαιτητικές αρχές της νηστείας μοιάζουν σε μεγάλο βαθμό με τη Μεσογειακή Διατροφή, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς για τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Στην περίοδο της Μεγάλης Σαρακοστής, η νηστεία περιλαμβάνει αποχή από όλα τα ζωικά προϊόντα, όπως τα γαλακτοκομικά, το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, το αυγό. Αποτέλεσμα του αποκλεισμού αυτών των τροφίμων από το διαιτολόγιο, είναι η αυξημένη κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, δημητριακών, οσπρίων και ξηρών καρπών. Η αυξημένη κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και δημητριακών, έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά η πρόσληψη των φυτικών ινών και να προσεγγίζεται περισσότερο ο στόχος των 30 γρ, φυτικών ινών ημερησίως, για μέγιστη υγεία του πεπτικού συστήματος και όχι μόνον.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies