Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 20° 25' 56" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 20° 50' 04" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΜΗΣ - 12° 17' 42" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 30' 05" ΖΥΓΟΣ R
ΑΡΗΣ - 28° 08' 38" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 00° 57' 36" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 05° 58' 55" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 45' 56" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 44' 10" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 12' 18" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 10' 21" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Διατροφικές Συμβουλές για Υγιείς Αρθρώσεις

Η άρθρωση είναι το σημείο εκείνο του σκελετού όπου ενώνονται δυο ή περισσότερα οστά.

Διατροφικές Συμβουλές για Υγιείς Αρθρώσεις

Ο μαλακός ιστός που καλύπτει την εσωτερική πλευρά της άρθρωσης ονομάζεται αρθρικός χόνδρος ενώ στις διαρθρώσεις υπάρχει το αρθρικό υγρό το οποίο λειτουργεί σαν λιπαντικό και βοηθάει στην κίνηση χωρίς να τρίβονται τα οστά μεταξύ τους. Φλεγμονές στις αρθρώσεις μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στον αρθρικό χόνδρο και το αρθρικό υγρό δημιουργώντας πολύ δυσάρεστες και επίπονες καταστάσεις.
Μια σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της καλής κατάστασης των αρθρώσεων.

Πολύ σημαντική είναι η διατήρηση ενός σωστού σωματικού βάρους. Προσέξτε ο Δείκτης Μάζας Σώματος να κυμαίνεται μεταξύ 18,5 και 25. Η απώλεια βάρους μειώνει την πίεση στα γόνατα, τα ισχία και βοηθάει στην πρόληψη τραυματισμών στις αρθρώσεις. Μελέτες δείχνουν σε κάθε αύξηση βάρους κατά 0,5 κιλό, η πίεση στα γόνατα γίνεται 4 φορές μεγαλύτερη.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies