Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 01° 39' 10" ΙΧΘΥΕΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 15° 00' 57" ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 17° 42' 38" ΙΧΘΥΕΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 19° 16' 58" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 04° 09' 04" ΤΑΥΡΟΣ
ΔΙΑΣ - 20° 48' 40" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 16° 58' 33" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 26' 37" ΚΡΙΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 15° 37' 04" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 22° 13' 08" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 26° 21' 14" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Ποιο παχαίνει περισσότερο;

Είστε μπροστά στον μπουφέ και βλέπετε ένα σωρό γλυκίσματα. Τι να προτιμήσετε; Ποιο παχαίνει λιγότερο;

Μελομακάρονο ή κουραμπιές; Ποιο παχαίνει περισσότερο;

Ένα μελομακάρονο 50 γραμμαρίων έχει περίπου 180 θερμίδες και 9,5 γρ. λίπους, ενώ ένας κουραμπιές έχει 230 θερμίδες και 13,5 γρ. λίπους περίπου.

Το μελομακάρονο είναι όμως και πιο υγιεινό, λόγω των συστατικών του – ελαιόλαδο, καρύδια, χυμός πορτοκαλιού. Τα καρύδια είναι πλούσια σε βιταμίνες, το ελαιόλαδο έχει πολλές αντιοξειδωτικές βιταμίνες, το μέλι βοηθά στο μεταβολισμό, ενώ η κανέλα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά.

Οι κουραμπιέδες κάνουν περισσότερο κακό – το βούτυρο είναι πλούσιο σε κορεσμένα λίπη, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, η ζάχαρη είναι παχυντική.

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies