Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 26° 21' 30" ΖΥΓΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 14° 03' 42" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 10° 12' 03" ΖΥΓΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 12° 58' 54" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΡΗΣ - 22° 36' 59" ΖΥΓΟΣ
ΔΙΑΣ - 22° 19' 56" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 56' 19" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 13° 27' 01" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 20° 53' 31" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 24° 21' 17" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 02° 06' 12" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Δίαιτα; Δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί ...ψωμάκι!

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Γράφει η Εύα Σταυρίδη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Εάν και εσείς βρίσκετε ακαταμάχητη τη θέα και τη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού ή ακόμα αγαπημένο συνοδευτικό των γευμάτων σας συνηθίζει να είναι μία, δύο ή και περισσότερες φέτες, τότε μάλλον ανήκετε στους «λάτρεις του ψωμιού»! Για τους οπαδούς του τροφίμου, η δίαιτα συνήθως ηχεί σαν εφιάλτης, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωσή του στο ελάχιστο, ή ακόμη και στον αποκλεισμό του. Τελικά, γίνεται να χάνουμε βάρος και ταυτόχρονα να περιλαμβάνουμε το ψωμί στο διαιτολόγιό μας; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ας δούμε, τι είναι το ψωμί; Είναι ένα τρόφιμο το οποίο ανήκει στην ομάδα των υδατανθράκων. Ποια άλλα τρόφιμα ανήκουν στην ίδια κατηγορία; Το ρύζι, τα μακαρόνια, οι πατάτες, τα δημητριακά, τα φρούτα... επίσης, περιέχουν υδατάνθρακες σε μεγάλο ποσοστό τα όσπρια, τα λαχανικά αλλά και το γάλα, το γιαούρτι. Χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες; Φυσικά τους χρειαζόμαστε! Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως το 50-60% των θερμίδων που έχουμε ανάγκη κάθε μέρα πρέπει να προέρχεται από αυτούς!

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2021 Astrology.gr - All rights reserved