Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 03° 49' 48" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 09° 11' 03" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΜΗΣ - 16° 19' 24" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 27° 32' 46" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΑΡΗΣ - 08° 23' 40" ΛΕΩΝ
ΔΙΑΣ - 02° 09' 06" ΙΧΘΥΕΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 12° 40' 59" ΥΔΡΟΧΟΟΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 13° 33' 59" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 23° 11' 59" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 26° 05' 26" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 10° 40' 04" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Δίαιτα; Δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί ...ψωμάκι!

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Γράφει η Εύα Σταυρίδη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Εάν και εσείς βρίσκετε ακαταμάχητη τη θέα και τη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού ή ακόμα αγαπημένο συνοδευτικό των γευμάτων σας συνηθίζει να είναι μία, δύο ή και περισσότερες φέτες, τότε μάλλον ανήκετε στους «λάτρεις του ψωμιού»! Για τους οπαδούς του τροφίμου, η δίαιτα συνήθως ηχεί σαν εφιάλτης, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωσή του στο ελάχιστο, ή ακόμη και στον αποκλεισμό του. Τελικά, γίνεται να χάνουμε βάρος και ταυτόχρονα να περιλαμβάνουμε το ψωμί στο διαιτολόγιό μας; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ας δούμε, τι είναι το ψωμί; Είναι ένα τρόφιμο το οποίο ανήκει στην ομάδα των υδατανθράκων. Ποια άλλα τρόφιμα ανήκουν στην ίδια κατηγορία; Το ρύζι, τα μακαρόνια, οι πατάτες, τα δημητριακά, τα φρούτα... επίσης, περιέχουν υδατάνθρακες σε μεγάλο ποσοστό τα όσπρια, τα λαχανικά αλλά και το γάλα, το γιαούρτι. Χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες; Φυσικά τους χρειαζόμαστε! Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως το 50-60% των θερμίδων που έχουμε ανάγκη κάθε μέρα πρέπει να προέρχεται από αυτούς!

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2021 Astrology.gr - All rights reserved