Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 24° 51' 21" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 04° 06' 23" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 01° 01' 44" ΛΕΩΝ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 17° 16' 18" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΑΡΗΣ - 10° 00' 38" ΛΕΩΝ
ΔΙΑΣ - 15° 26' 33" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 16° 37' 43" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 06° 21' 10" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 32' 41" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 21° 49' 02" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 17° 38' 57" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Δίαιτα; Δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί ...ψωμάκι!

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Γράφει η Εύα Σταυρίδη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Εάν και εσείς βρίσκετε ακαταμάχητη τη θέα και τη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού ή ακόμα αγαπημένο συνοδευτικό των γευμάτων σας συνηθίζει να είναι μία, δύο ή και περισσότερες φέτες, τότε μάλλον ανήκετε στους «λάτρεις του ψωμιού»! Για τους οπαδούς του τροφίμου, η δίαιτα συνήθως ηχεί σαν εφιάλτης, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωσή του στο ελάχιστο, ή ακόμη και στον αποκλεισμό του. Τελικά, γίνεται να χάνουμε βάρος και ταυτόχρονα να περιλαμβάνουμε το ψωμί στο διαιτολόγιό μας; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ας δούμε, τι είναι το ψωμί; Είναι ένα τρόφιμο το οποίο ανήκει στην ομάδα των υδατανθράκων. Ποια άλλα τρόφιμα ανήκουν στην ίδια κατηγορία; Το ρύζι, τα μακαρόνια, οι πατάτες, τα δημητριακά, τα φρούτα... επίσης, περιέχουν υδατάνθρακες σε μεγάλο ποσοστό τα όσπρια, τα λαχανικά αλλά και το γάλα, το γιαούρτι. Χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες; Φυσικά τους χρειαζόμαστε! Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως το 50-60% των θερμίδων που έχουμε ανάγκη κάθε μέρα πρέπει να προέρχεται από αυτούς!

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.