Σάββατο 8 Αυγούστου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 16° 17' 53" ΛΕΩΝ
ΣΕΛΗΝΗ - 10° 16' 14" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 06° 21' 35" ΛΕΩΝ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 00° 41' 50" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΑΡΗΣ - 21° 17' 41" ΚΡΙΟΣ
ΔΙΑΣ - 19° 20' 12" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 27° 18' 50" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 10° 40' 14" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 20° 25' 30" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 23° 11' 15" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 27° 52' 32" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Δίαιτα; Δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί ...ψωμάκι!

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Γράφει η Εύα Σταυρίδη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Εάν και εσείς βρίσκετε ακαταμάχητη τη θέα και τη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού ή ακόμα αγαπημένο συνοδευτικό των γευμάτων σας συνηθίζει να είναι μία, δύο ή και περισσότερες φέτες, τότε μάλλον ανήκετε στους «λάτρεις του ψωμιού»! Για τους οπαδούς του τροφίμου, η δίαιτα συνήθως ηχεί σαν εφιάλτης, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωσή του στο ελάχιστο, ή ακόμη και στον αποκλεισμό του. Τελικά, γίνεται να χάνουμε βάρος και ταυτόχρονα να περιλαμβάνουμε το ψωμί στο διαιτολόγιό μας; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ας δούμε, τι είναι το ψωμί; Είναι ένα τρόφιμο το οποίο ανήκει στην ομάδα των υδατανθράκων. Ποια άλλα τρόφιμα ανήκουν στην ίδια κατηγορία; Το ρύζι, τα μακαρόνια, οι πατάτες, τα δημητριακά, τα φρούτα... επίσης, περιέχουν υδατάνθρακες σε μεγάλο ποσοστό τα όσπρια, τα λαχανικά αλλά και το γάλα, το γιαούρτι. Χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες; Φυσικά τους χρειαζόμαστε! Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως το 50-60% των θερμίδων που έχουμε ανάγκη κάθε μέρα πρέπει να προέρχεται από αυτούς!

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved