Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ
04 Ιουν 2011
Το Διαδίκτυο αλλάζει τον τρόπο της διαφήμισης
Τον τρόπο λειτουργίας και τη συμπεριφορά της αλλάζει άρδην η διαφημιστική βιομηχανία, καθώς προσανατολίζεται σε «ολοκληρωμένες» καμπάνιες με διαφοροποιημένο concept στον διαφημιστικό χωροχρόνο του Διαδικτύου και της τηλεόρασης.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen (Key Media Questions) που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή».
Το γεγονός οφείλεται, αφενός...
Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr