Το Διαδίκτυο αλλάζει τον τρόπο της διαφήμισης

Τον τρόπο λειτουργίας και τη συμπεριφορά της αλλάζει άρδην η διαφημιστική βιομηχανία, καθώς προσανατολίζεται σε «ολοκληρωμένες» καμπάνιες με διαφοροποιημένο concept στον διαφημιστικό χωροχρόνο του Διαδικτύου και της τηλεόρασης.
Το Διαδίκτυο αλλάζει τον τρόπο της διαφήμισης

Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen (Key Media Questions) που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή».

Το γεγονός οφείλεται, αφενός...

Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved