Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 14° 49' 13" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΣΕΛΗΝΗ - 04° 20' 32" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΕΡΜΗΣ - 08° 22' 26" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 12° 47' 21" ΔΙΔΥΜΟΙ R
ΑΡΗΣ - 15° 21' 16" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 26° 31' 29" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 01° 28' 02" ΥΔΡΟΧΟΟΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 08° 45' 36" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 20° 52' 14" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 24° 37' 35" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 06' 07" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Κρίσεις πανικού: 4 απλά πράγματα για να τις σταματήσεις

Οι κρίσεις πανικού είναι ένα συχνό πρόβλημα που βασανίζει πολύ κόσμο.

Κρίσεις πανικού: 4 απλά πράγματα για να τις σταματήσεις

Γράφει η Δρ Λίζα Βάρβογλη, Ph.D. Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, Νευροψυχολόγος (greekpsychologypages.blogspot.gr)

Συχνά σχετίζεται με έντονο στρες, μια έντονη φάση ζωής που περνάει ή που έχει περάσει το άτομο ή ψυχικά τραύματα που έχουν συσσωρευτεί στο παρελθόν του. Το σημαντικότερο είναι να αναγνωρίσει κανείς ότι έχει ένα πραγματικό πρόβλημα και να κάνει κάτι γι' αυτό. Ο λόγος που λέω ότι πρέπει να αναγνωρίσει κανείς ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόβλημα είναι ότι πολύ άνθρωποι, λόγω της φύσης των συμπτωμάτων των κρίσεων πανικού καταλήγουν στα επείγοντα ή ξεκινούν έναν Γολγοθά εξετάσεων για να τους πουν στο τέλος οι γιατροί «δεν έχεις τίποτα». Αυτό είναι σωστό από φυσιολογική άποψη, εφόσον η καρδιά ή το γαστρεντερικό ή το αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου με τις κρίσεις πανικού δεν έχει κάτι παθολογικό και λειτουργεί φυσιολογικά. Παρόλα αυτά, ο άνθρωπος με κρίσεις πανικού έχει «κάτι», τις κρίσεις πανικού από τις οποίες υποφέρει.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved