Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 09° 07' 03" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 14° 24' 40" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΕΡΜΗΣ - 28° 30' 45" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 11° 32' 50" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΡΗΣ - 17° 01' 39" ΚΡΙΟΣ
ΔΙΑΣ - 26° 07' 19" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 28° 23' 37" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 07° 31' 14" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 09' 49" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 23° 15' 53" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 19° 53' 35" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Συχνά, ακούγεται και αναπαράγεται η άποψη ότι μόνο μειώνοντας τις θερμίδες μπορούμε να χάσουμε Βάρος.

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Και για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνουμε λιγότερο φαγητό. Η αλήθεια είναι ότι η άποψη αυτή δεν ευσταθεί.

Το κλειδί, για να προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες, είναι να μειώσουμε την πρόσληψη τροφών χαμηλής πυκνότητας και να αυξήσουμε τις τροφές με υψηλή πυκνότητα.

Από άποψη θερμίδων, χαμηλής πυκνότητας τροφές (λάδι, βούτυρο, μαργαρίνη, αλλαντικά, γλυκά κ.λπ.) περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες αναλογικά με την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε. Γενικά, αυτές οι τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος ή ζάχαρη.

Αν, για παράδειγμα, διαλέξουμε να φάμε 100 γρ. χοιρινό κρέας, το οποίο είναι σχετικά υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, θα καταναλώσουμε περίπου τριακόσιες πενήντα θερμίδες, ενώ, αν διαλέξουμε ίδια ποσότητα βοδινό (το οποίο είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά), διακόσιες είκοσι θερμίδες. Επομένως, μπορούμε να μειώ - σουμε τις θερμίδες χωρίς να μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που τρώμε.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved