Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 25° 41' 06" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 14° 34' 52" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 00° 28' 00" ΛΕΩΝ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 18° 20' 21" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΑΡΗΣ - 10° 33' 45" ΛΕΩΝ
ΔΙΑΣ - 15° 22' 47" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 16° 33' 56" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 06° 22' 13" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 31' 59" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 21° 47' 47" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 17° 38' 22" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Συχνά, ακούγεται και αναπαράγεται η άποψη ότι μόνο μειώνοντας τις θερμίδες μπορούμε να χάσουμε Βάρος.

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Και για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνουμε λιγότερο φαγητό. Η αλήθεια είναι ότι η άποψη αυτή δεν ευσταθεί.

Το κλειδί, για να προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες, είναι να μειώσουμε την πρόσληψη τροφών χαμηλής πυκνότητας και να αυξήσουμε τις τροφές με υψηλή πυκνότητα.

Από άποψη θερμίδων, χαμηλής πυκνότητας τροφές (λάδι, βούτυρο, μαργαρίνη, αλλαντικά, γλυκά κ.λπ.) περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες αναλογικά με την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε. Γενικά, αυτές οι τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος ή ζάχαρη.

Αν, για παράδειγμα, διαλέξουμε να φάμε 100 γρ. χοιρινό κρέας, το οποίο είναι σχετικά υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, θα καταναλώσουμε περίπου τριακόσιες πενήντα θερμίδες, ενώ, αν διαλέξουμε ίδια ποσότητα βοδινό (το οποίο είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά), διακόσιες είκοσι θερμίδες. Επομένως, μπορούμε να μειώ - σουμε τις θερμίδες χωρίς να μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που τρώμε.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.