Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 28° 54' 32" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 04° 06' 59" ΤΑΥΡΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 12° 00' 17" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 42' 12" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 03° 19' 18" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 02° 49' 39" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 48' 14" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 27' 51" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 41' 53" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 23' 27" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 28° 39' 08" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

7 χρήσιμες συμβουλές για να ψηλώσετε!

Θα θέλατε να ξέρατε ότι ακόμα και τώρα μπορείτε να πάρετε ύψος; Λοιπόν, εάν είστε ακόμα στην εφηβεία τότε μπορεί να γίνει.

7 χρήσιμες συμβουλές για να ψηλώσετε!


Αλλά, τι γίνετε εάν είστε ενήλικος;

Μπορείτε να προσθέσετε ακόμα 1-2 εκατοστά στο ύψος σας, αλλά πρέπει να ξέρετε κάποια σημαντικά πράγματα. Μετά από κάποια ηλικία δεν είναι δυνατόν να μεγαλώσουν τα κόκκαλά σας. Το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε ειδικές ασκήσεις για την σπονδυλική σας στήλη, η οποία στερεί επιπλέον ύψος.

1. Κοιμηθείτε καλά το βράδυ: κατά τη διάρκεια του ύπνου το σώμα μας παράγει αυξητικές ορμόνες. Θα πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα.

2. Συμπεριλάβετε ορισμένα τρόφιμα στη διατροφή σας: Μερικά παραδείγματα είναι: το γάλα, επειδή περιέχει ασβέστιο, τα αυγά και τα ψάρια, επειδή είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, αλλά επίσης και τα όσπρια.

3. Κόψτε τις τροφές που σταματούν την ανάπτυξή σας: αποφύγετε την επεξεργασμένη ζάχαρη, τον καφέ, τους απλούς υδατάνθρακες όπως το άσπρο ψωμί και φυσικά το πρόχειρο φαγητό.

4. Αρχίστε να παίρνετε συμπληρώματα: συμπληρώματα που περιλαμβάνουν αμινοξύ γλυκίνη μπορεί να τονώσουν την κυκλοφορία της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (HGH), ειδικά αν τα παίρνετε πριν από την άσκηση.

5. Να τρώτε μικρά γεύματα αντί για μεγάλα: η κατανάλωση μεηάλων γευμάτων προκαλεί την παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων ινσουλίνης, η οποία αναστέλλει την απελευθέρωση της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (HGH).

6. Αλλάξτε τον τρόπο που ντύνεστε: αυτό δεν σημαίνει ότι θα ψηλώσετε, αλλά προκαλεί την ψευδαίσθηση του ύψους. Ξεκινήστε φορώντας ρούχα με κάθετες ρίγες που έχουν το ίδιο χρώμα. Επίσης, η σωστή στάση του σώματος, όταν κάθεστε και επίσης να έχετε το κεφάλι σας ψηλά και ίσια το κορμί.

7. Κάντε πολλές από τις εξής ασκήσεις: κολύμβηση,να κάνετε μονόζυγο και ασκήσεις σπριντ. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ψηλώσετε με ταχύτερους ρυθμούς, αλλά πρέπει πραγματικά να ενσωματώσετε αυτές τις ειδικές ασκήσεις στρέτσινγκ στην καθημερινή σας προπόνηση. Αυτές οι ασκήσεις θα κάνουν τα οστά σας πιό υγιή και πιό ισχυρά και θα σας βοηθήσουν να πάρετε μερικούς πόντους.

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies