Η διαφήμιση έκαψε τη “Vodafone”

Με έντονη δυσφορία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζει η ηγεσία της “Vodafone” τα ιδιαιτέρως αρνητικά αποτελέσματα του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2011.
Η διαφήμιση έκαψε τη “Vodafone”

Τα έσοδα από τις υπηρεσίες παρουσίασαν μείωση κατά 19,4%, γεγονός το οποίο χαρακτηρίζεται αποθαρρυντικό και αναζητούνται ευθύνες στους λόγους που οδήγησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε μειώσεις κερδών και συνδρομητών. Μόνο που αυτή τη φορά μέλη από τη διοίκηση της “Vodafone” αναζητούν τους...

Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved