Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 09' 57" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 04° 14' 10" ΛΕΩΝ
ΕΡΜΗΣ - 04° 44' 36" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 16° 30' 45" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΡΗΣ - 17° 55' 09" ΚΡΙΟΣ
ΔΙΑΣ - 26° 54' 52" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 28° 45' 50" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 07° 23' 33" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 10' 21" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 23° 22' 11" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 19° 55' 36" ΔΙΔΥΜΟΙ

10 τροφές για να νικήσετε την οστεοπόρωση

Δύο είναι τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την οικοδόμηση γερών οστών: ασβέστιο και βιταμίνη D.

10 τροφές για να νικήσετε την οστεοπόρωση

Το ασβέστιο ενδυναμώνει τα οστά και τα δόντια, ενώ η βιταμίνη D βελτιώνει την απορρόφηση του ασβεστίου βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη των οστών.

Εάν μια γυναικά εμφανίσει οστεοπόρωση, μια ασθένεια που κάνει τα οστά εύθραυστα, θα πρέπει να αυξήσει την πρόσληψη ασβεστίου και της βιταμίνης D προκειμένο να επιβραδύνει την ασθένεια και την πρόληψη των καταγμάτων.

Ενήλικες μέχρι την ηλικία των 50 ετών θα πρέπει να παίρνουν 1.000 mg ασβεστίου και 200 διεθνείς μονάδες (IUS) βιταμίνης D την ημέρα. Ενήλικες άνω των 50 ετών θα πρέπει να παίρνουν 1.200 mg ασβεστίου και 400 έως 600 IU βιταμίνης D.

Γιαούρτι
Γάλα
Τυρί
Σαρδέλες
Αυγά
Σολωμός
Σπανάκι
Δημητριακά
Τόνος
Χυμός πορτοκάλι

Πηγή: boro.gr

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved