Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 26° 35' 05" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 04° 06' 54" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 11' 38" ΤΟΞΟΤΗΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 22' 15" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 01° 53' 15" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 02° 18' 53" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 34' 22" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 32' 37" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 42' 16" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 20' 14" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 00' 08" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

10 τροφές για να νικήσετε την οστεοπόρωση

Δύο είναι τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την οικοδόμηση γερών οστών: ασβέστιο και βιταμίνη D.

10 τροφές για να νικήσετε την οστεοπόρωση

Το ασβέστιο ενδυναμώνει τα οστά και τα δόντια, ενώ η βιταμίνη D βελτιώνει την απορρόφηση του ασβεστίου βοηθώντας έτσι την ανάπτυξη των οστών.

Εάν μια γυναικά εμφανίσει οστεοπόρωση, μια ασθένεια που κάνει τα οστά εύθραυστα, θα πρέπει να αυξήσει την πρόσληψη ασβεστίου και της βιταμίνης D προκειμένο να επιβραδύνει την ασθένεια και την πρόληψη των καταγμάτων.

Ενήλικες μέχρι την ηλικία των 50 ετών θα πρέπει να παίρνουν 1.000 mg ασβεστίου και 200 διεθνείς μονάδες (IUS) βιταμίνης D την ημέρα. Ενήλικες άνω των 50 ετών θα πρέπει να παίρνουν 1.200 mg ασβεστίου και 400 έως 600 IU βιταμίνης D.

Γιαούρτι
Γάλα
Τυρί
Σαρδέλες
Αυγά
Σολωμός
Σπανάκι
Δημητριακά
Τόνος
Χυμός πορτοκάλι

Πηγή: boro.gr

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies