Τα «νταβατζιλίκια» των διαφημιστών

Η τηλεόραση έχει το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας. Οι κρατικές διαφημίσεις περνάνε στα τηλεοπτικά κανάλια δια μέσω των διαφημιστικών εταιρειών.
Τα «νταβατζιλίκια» των διαφημιστών

Η μεγάλη πρωτοτυπία της Ελλάδας (πέραν αυτής των προσωρινών αδειών) είναι το γεγονός ότι οι διαφημιστικές εταιρείες δεν περιορίζονται σε ρόλο συμβούλου του πελάτη τους ή διαμεσολαβητή, αλλά σε έναν ολοκληρωτικό διαχειριστή των διαφημιστικών κονδυλίων! Στην πραγματικότητα, ο πελάτης τους δεν είναι μόνο το κράτος, αλλά και τα ίδια τα μέσα ενημέρωσης.

Έχουμε λοιπόν, ένα φορέα, τη διαφημιστική εταιρεία, που παίρνει τα κρατικά κονδύλια, χρήματα που δεν είναι δικά της, για να τα διαχειριστεί προς όφελος του πελάτη (δηλαδή του κράτους) αλλά, την ίδια ώρα, απαιτεί αμοιβή και από τα μέσα ενημέρωσης!

Το θέμα των επιστροφών τώρα... Οι επιστροφές στην ουσία είναι η προμήθεια, η μίζα που δίνει το Μέσο στο διαφημιστή, προκειμένου να πάρει διαφήμιση! Δε συζητάμε για ένα ποσοστό της τάξης του 2% και του 3% αλλά για ποσοστά που κυμαίνονται από 10% έως και 30% (αν και έχει ακουστεί ακόμη και το 40% ή και το 70%!). Δηλαδή: Σε περίπτωση που...

Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved