Back-to-Back διακρίσεις για την DPG Digital Media Group

H DPG Digital Media Group ανακηρύχθηκε ξανά Digital Publisher of the Year Digital Medium of the Year το Newsbomb.gr

Back-to-Back διακρίσεις για την DPG Digital Media Group

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η DPG Digital Media Group διακρίνεται με τον κορυφαίο τίτλο Digital Publisher of the Year στα DIME Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονικά ισχυρή της θέση στην αγορά των Ψηφιακών Μέσων.

Σε μια λαμπρή τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Ιουνίου 2025 στο Anais Club, η DPG απέσπασε συνολικά 28 βραβεία – ανάμεσά τους 2 Platinum, 12 Gold, 9 Silver και 5 Bronze, αποδεικνύοντας την αφοσίωση της ομάδας στην καινοτομία και στην αποτελεσματικότητα.

Συγκεκριμένα, η DPG απέσπασε τα ακόλουθα βραβεία:

Platinum και Χρυσό βραβείο: Για το αφιέρωμα «Επιζώντες - Ο Κύκλος της Μνήμης»: Οι πρωταγωνιστές της μοιραίας νύχτας των Τεμπών αφηγούνται», στην κατηγορία «Best Original Reporting» και για το «Live out of the box with AMITA by QUEEN.gr» στην κατηγορία «Most Creative Native Advertising Campaign».

Χρυσό βραβείο: Για το «Κύπρος 1974-2024. Το τραύμα της εισβολής (20/7/2024)» στην κατηγορία «Best Integrated Reporting / Transmedia Storytelling», για το «Επιζώντες - Ο Κύκλος της Μνήμης: Το ντοκιμαντέρ τού Newsbomb.gr για την τραγωδία των Τεμπών» στην κατηγορία «Best Digital Video Reporting / Storytelling», για το «Η Ελλάδα που διψά - Ένα αφιέρωμα για το νερό στη χώρα μας» στην κατηγορία «Best Use of Data for a Story / Report», για το «Πέρα από τη μνήμη»: Πώς ζουν όσοι φροντίζουν εκείνους που πάσχουν από Άνοια» στην κατηγορία «Best Long Form Content», για το «Μάτι. Τραγωδία χωρίς κάθαρση (23/7/2024)» στην κατηγορία «Best Explanatory Reporting», για το «ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2024: Το αφιέρωμα του CNN Greece» στην κατηγορία «Best Outstanding New Project / Product», για το «ΤΕΜΠΗ: ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ – Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ» στην κατηγορία «Best Use of YouTube», για το «K Reservation for Inspiration: A Virtual Dining Experience» στην κατηγορία «Best Innovative Service», για το «ΠΡΟΣΩΠΑ 2024 – THE GALA by CNN GREECE» στην κατηγορία «Best Branded Event by a Digital Publisher», για το «BARBIE 65 YEARS: THE POWER OF PINK by QUEEN.GR» στην κατηγορία «Best Native Advertising Strategy», για το «REAL TALK by QUEEN.GR» στην κατηγορία «Best Sponsored Podcast» και για το «Podcasts «Ακούγοντας» με τον Κώστα Πλιάκο» στην κατηγορία «Best in Current Affairs».

Ασημένιο βραβείο: Για το «Πέρα από τη μνήμη»: Πώς ζουν όσοι φροντίζουν εκείνους που πάσχουν από Άνοια (18/10/2024)» στην κατηγορία «Best Original Reporting», για το «Newsbomb.gr – The Relaunch: Best Home Page» στην κατηγορία «Best Home Page», για το «Shortlist: Νέα στήλη ποιοτικής δημοσιογραφίας, αναλύσεων και αφιερωμάτων στο Newsbomb.gr» στην κατηγορία «Best Outstanding New Project / Product», για το «Newsbomb.gr – The relaunch: Best Overall Design» στην κατηγορία «Best Overall Design», για το «ΤΕΜΠΗ: ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ – Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ» στην κατηγορία «Best Use of TikTok», για το «ACT FOR EARTH: H περιβαλλοντική πλατφόρμα του CNN Greece» στην κατηγορία «Best ESG Award», για το «Fashion Week Talks: The Artificial Era, Queen.gr» στην κατηγορία «Best Branded Event by a Digital Publisher» για το «Melissa Χρυσή Επιλογή: A Story in Every Bite, Queen.gr» στην κατηγορία «Best Use of Video in Native Advertising» και για το «The Greatest Stories: Το podcast του CNN Greece που αποκαλύπτει σπουδαίες ιστορίες σπουδαίων ανθρώπων» στην κατηγορία «Best in Arts & Culture».

Χάλκινο βραβείο: Για το «Κύπρος 1974-2024. Το τραύμα της εισβολής (20/7/2024)» στην κατηγορία «Best International Reporting (π.χ. αποστολή στο εξωτερικό)», για το «Το κόστος της Λειψυδρίας: Ένα ντοκιμαντέρ για την ποσότητα και την ποιότητα του νερού (9/11/2024)» στην κατηγορία «Best Digital Video Reporting / Storytelling», για το «Act for Earth του CNN Greece: ένα πρωτοποριακό live streaming event» στην κατηγορία «Best Live Streaming Event or Series by a Digital Publisher», για το «Η «μητέρα των μαχών» στις ΗΠΑ: Η κάλυψη των αμερικανικών εκλογών από το CNN Greece» στην κατηγορία «Best Explanatory Reporting» και για το «Sustainable Book – COCA-COLA by CNN GREECE» στην κατηγορία «Most Effective Native Advertising Campaign».

Με αφορμή τις φετινές διακρίσεις, η CEO της DPG Digital Media Group, κα Τίνα Φερεντίνου, δήλωσε: «Η διάκριση μας για άλλη μια χρονιά ως Digital Publisher of the Year, αποτελεί όχι μόνο μια σημαντική τιμητική αναγνώριση, αλλά και επιβεβαίωση της στρατηγικής μας επιλογής να επενδύουμε με συνέπεια στην παραγωγή πρωτογενούς, έγκυρου και ουσιαστικού περιεχομένου. Τα 28 συνολικά βραβεία που αποσπάσαμε αντανακλούν την αφοσίωση των ανθρώπων μας στην καινοτομία, την υπευθυνότητα αλλά και την αυθεντική δημοσιογραφία – αξίες που θεωρούμε θεμελιώδεις ειδικά στο διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο. Συνεχίζουμε με την ίδια δέσμευση, δημιουργώντας περιεχόμενο με αντίκτυπο και προοπτική, για κοινό και συνεργάτες που απαιτούν ποιότητα και αξιοπιστία».

©2011-2025 Astrology.gr - All rights reserved