Rakuten Viber: Eνισχύει τις δυνατότητες επιχειρηματικής επικοινωνίας με δύο νέες διαδραστικές λύσεις
Η Rakuten Viber Παρουσιάζει τα Διαδραστικά Μηνύματα Carousel και τα Μηνύματα με Λίστα Επιλογών (List) για Έξυπνη Επιχειρηματική Επικοινωνία
Η Rakuten Viber ενισχύει τις δυνατότητες επιχειρηματικής επικοινωνίας με δύο νέες διαδραστικές λύσεις: τα Μηνύματα Carousel και τα Μηνύματα με Λίστα Επιλογών (List). Αυτές οι προσθήκες βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιούν την επικοινωνία τους και να αυτοματοποιούν την εμπειρία των πελατών μέσα από την εφαρμογή Viber.
Τα Μηνύματα Carousel επιτρέπουν σε επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους να παρουσιάζουν έως πέντε διαδοχικές κάρτες σε ένα μήνυμα. Κάθε κάρτα μπορεί να περιλαμβάνει εικόνα, κείμενο, emojis και έως δύο κουμπιά κλήσης σε δράση που οδηγούν απευθείας σε ιστότοπο ή ηλεκτρονικό κατάστημα. Με αυτά τα μηνύματα, οι μάρκες μπορούν να προωθήσουν πακέτα προσφορών, προτάσεις προϊόντων, περιορισμένες προσφορές, νέες αφίξεις και πολλά άλλα, ενώ οι χρήστες επιλέγουν εύκολα ό,τι τους ενδιαφέρει.
Βασικά Οφέλη:
- Βελτίωση της εμπειρίας χρήστη με εύχρηστο, διαδοχικό φορμά προβολής.
- Αύξηση του ποσοστού κλικ με ελκυστικό οπτικό περιεχόμενο.
- Ενίσχυση των πωλήσεων με απευθείας συνδέσμους για γρήγορες αγορές.
Παράδειγμα μηνυμάτων Viber Carousel
Τα Μηνύματα με Λίστα Επιλογών (List) προσφέρουν στους χρήστες έως πέντε προκαθορισμένες επιλογές για να απαντήσουν με ένα πάτημα – ιδανικά για γρήγορες ενέργειες όπως επιβεβαιώσεις κρατήσεων, προγραμματισμός παραδόσεων ή συλλογή σχολίων. Όταν ο χρήστης επιλέγει μια επιλογή, η απάντησή του αποστέλλεται ως μήνυμα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν αυτόματα.
Βασικά Οφέλη:
- Προώθηση της συνομιλίας με γρήγορες, καθοδηγούμενες απαντήσεις.
- Αύξηση της αλληλεπίδρασης με σαφείς, εύκολες επιλογές.
- Εξοικονόμηση χρόνου με αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών μέσω απαντήσεων με ένα πάτημα.
Παραδείγματα μηνυμάτων Viber Μηνύματα με Λίστα Επιλογών
Οι δύο νέες λύσεις επεκτείνουν την υπάρχουσα σουίτα επιχειρηματικών μηνυμάτων του Viber, που βοηθούν τις μάρκες να χτίζουν εξατομικευμένη, απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες τους.
«Η αποστολή μας είναι να είμαστε super app τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις», δήλωσε η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer της Rakuten Viber. «Για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και των δύο, εξελισσόμαστε συνεχώς. Τα Μηνύματα Carousel και τα Μηνύματα με Λίστα Επιλογών είναι σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών για ταχύτερες, πιο διαδραστικές και αυτοματοποιημένες ψηφιακές εμπειρίες, ενώ βοηθούν τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους».
Τα Μηνύματα Carousel και τα Μηνύματα με Λίστα Επιλογών κυκλοφορούν ήδη σε πρώιμους χρήστες και θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.