Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 11° 11' 07" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 09° 29' 19" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 01° 41' 40" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 14° 04' 60" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΡΗΣ - 17° 27' 49" ΚΡΙΟΣ
ΔΙΑΣ - 26° 31' 27" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 28° 34' 51" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 07° 27' 15" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 18° 10' 01" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 23° 19' 04" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 19° 54' 07" ΔΙΔΥΜΟΙ

Τελικά η Νηστεία παχαίνει; 5 τιπ για να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες»

Από την Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Δανάη Πετροπούλου

Τελικά η Νηστεία παχαίνει; 5 τιπ για να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες»

Πώς να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες» της Νηστείας και την πρόσληψη βάρους.

Διανύουμε τη Σαρακοστή, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να νηστέψουν είτε για να ακολουθήσουν τη θρησκευτική παράδοση είτε γιατί το βρίσκουν ως μια καλή ευκαιρία να «αποτοξινωθούν» μιας και η νηστεία αποκλείει τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά και βασίζεται στην κατανάλωση φυτικών τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά αλλά και θαλασσινά.

Τα οφέλη της νηστείας στην υγεία όταν υπάρχει ποικιλία στα τρόφιμα είναι γνωστά. Αυξάνεται η κατανάλωση των φυτικών ινών, των καλών λιπαρών και μειώνεται η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών. Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν ότι αυτοί που νηστεύουν έχουν χαμηλότερα επίπεδα ολικής χοληστερόλης, «κακής» LDL χοληστερόλης, μειωμένη πρόσληψη θερμίδων σε σύγκριση με όσους δε νηστεύουν και καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Παρόλο όμως του επιβεβαιωμένου οφέλους της νηστείας στην υγεία παρατηρείται το εξής παράδοξο: ακόμη και από άτομα που νηστεύουν κατά τη διάρκεια της νηστείας κάποιοι αναφέρουν πως αυξάνεται το σωματικό τους βάρους.

Τα παρακάτω tips θα σας προστατεύσουν από τον κίνδυνο του να πάρετε κιλά στη νηστεία:

TIP 1

  • Κατανάλωση σε μεγάλες ποσότητες επεξεργασμένων υδατανθρακούχων τροφίμων (λευκό ψωμί, λαγάνα, λευκά μακαρόνια, επεξεργασμένο ρύζι) τα οποία δεν προκαλούν κορεσμό δηλαδή μας χορταίνουν πιο δύσκολα κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την πρόσληψη πλεοναζόντων θερμίδων!
  • ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ: Δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά ολικής άλεσης, με προσοχή στις μεγάλες μερίδες!

TIP 2

  • Κατανάλωση τηγανητών θαλασσινών όπως καλαμαράκια, κολοκυθάκια, μελιτζάνες, διάφοροι κεφτέδες, πατάτες, τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά που εκτοξεύουν το περιεχόμενο σε θερμίδες.
  • ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ: Ψητά ή βραστά λαχανικά αλλά και θαλασσινά με ωμό ελαιόλαδο.

 TIP 3

  • Υψηλή κατανάλωση...
Διαβάστε περισσότερα στο giorgostsoulis.com

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved