Σάββατο 11 Ιουλίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 19° 23' 40" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 00° 23' 36" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 05° 32' 41" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 09° 40' 15" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΑΡΗΣ - 07° 42' 01" ΚΡΙΟΣ
ΔΙΑΣ - 22° 44' 09" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΚΡΟΝΟΣ - 29° 21' 08" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 10° 11' 11" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 20° 52' 22" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 23° 50' 56" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 28° 55' 20" ΔΙΔΥΜΟΙ R

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη σωστή διατροφή μετά την προπόνηση

Όλοι μας αναρωτιόμαστε τι τροφές πρέπει να καταναλώνουμε μετά τη γυμναστική ώστε να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας και να μην παίρνουμε πίσω τις θερμίδες που χάσαμε. 

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη σωστή διατροφή μετά την προπόνηση

Για αυτό λοιπόν σας ετοιμάσαμε αυτό το blog, ώστε να σας λυθούν όλες οι απορίες σας.

Η κατανάλωση των σωστών θρεπτικών συστατικών μετά την άσκηση είναι εξίσου σημαντική με αυτά που τρώτε πριν. Όταν κάνετε άσκηση, οι μύες σας καταναλώνουν το γλυκογόνο για καύσιμο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μύες σας να είναι μερικώς εξαντλημένοι από το γλυκογόνο. Ορισμένες από τις πρωτεΐνες στους μύες σας επίσης υποβαθμίζονται και καταστρέφονται. 

Μετά την προπόνηση σας, το σώμα σας προσπαθεί να αποκαταστήσει το γλυκογόνο και τις μυϊκές πρωτεΐνες. Τρώγοντας τα σωστά θρεπτικά συστατικά αμέσως μετά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να το κάνει αυτό γρηγορότερα. Για αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τρώτε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες μετά την προπόνηση.

Διάβασε περισσότερα στο giorgostsoulis.com

Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved