Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 22° 54' 21" ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 13° 23' 45" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 03° 01' 31" ΖΥΓΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 01° 50' 56" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 18° 22' 30" ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΔΙΑΣ - 16° 22' 57" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 13° 54' 51" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 06° 07' 58" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 17° 09' 08" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 20° 42' 21" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 15° 02' 21" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Κι ο οργανισμός σου χρειάζεται ενυδάτωση: Δες πες τροφές θα σε βοηθήσουν περισσότερο!

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κατά 60% περίπου από νερό γι΄αυτό είναι σημαντικό να καταναλώνουμε αρκετά υγρά την ημέρα αλλά και τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό ώστε να το κρατάμε καλά ενυδατωμένο.

Κι ο οργανισμός σου χρειάζεται ενυδάτωση: Δες πες τροφές θα σε βοηθήσουν περισσότερο!

Το καλοκαίρι χαρακτηρίζεται από υψηλές θερμοκρασίες, ενώ η εφίδρωση και η δίψα είναι στα ύψη και η ανάγκη για σωστή ενυδάτωση φαντάζει πιο επιτακτική από ποτέ.

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κατά 60% περίπου από νερό γι΄αυτό είναι σημαντικό να καταναλώνουμε αρκετά υγρά την ημέρα αλλά και τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό ώστε να το κρατάμε καλά ενυδατωμένο.

Τα «Επαρκή επίπεδα» (Adequate Intake - AI) για την ενυδάτωση είναι για τις γυναίκες τουλάχιστον 9 μερίδες υγρών την ημέρα και για τους άνδρες 13 μερίδες (ως μερίδα θεωρούνται τα 250 mL).

Πάμε όμως να δούμε τις κορυφαίες τροφές – πέρα από το νερό- που είναι αρωγοί μας για την επίτευξη της ενυδάτωσης του οργανισμού μας.

  1. Φρούτα & Λαχανικά 

Τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς τους σε νερό.

Τα φρούτα-λαχανικά με την μεγαλύτερη ποσότητα νερού είναι τα εξής:

Διαβάστε περισσότερα στο giorgostsoulis.com

Σχολιάστε
1 SHARES

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.