Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 25° 40' 51" ΛΕΩΝ
ΣΕΛΗΝΗ - 02° 52' 02" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 10° 13' 52" ΛΕΩΝ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 26° 58' 13" ΛΕΩΝ
ΑΡΗΣ - 00° 27' 03" ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΔΙΑΣ - 14° 35' 18" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 14° 38' 08" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 06° 35' 46" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 17° 54' 26" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 21° 05' 54" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 16° 57' 45" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Τελικά η Νηστεία παχαίνει; 5 τιπ για να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες»

Πώς να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες» της Νηστείας και την πρόσληψη βάρους.

Τελικά η Νηστεία παχαίνει; 5 τιπ για να αποφύγετε τις διατροφικές «παγίδες»

Διανύουμε τη Σαρακοστή, κατά τη διάρκεια της οποίας πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να νηστέψουν είτε για να ακολουθήσουν τη θρησκευτική παράδοση είτε γιατί το βρίσκουν ως μια καλή ευκαιρία να «αποτοξινωθούν» μιας και η νηστεία αποκλείει τρόφιμα ζωικής προέλευσης όπως κρέας, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά και βασίζεται στην κατανάλωση φυτικών τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά αλλά και θαλασσινά.

Τα οφέλη της νηστείας στην υγεία όταν υπάρχει ποικιλία στα τρόφιμα είναι γνωστά. Αυξάνεται η κατανάλωση των φυτικών ινών, των καλών λιπαρών και μειώνεται η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών. Αποτελέσματα ερευνών δείχνουν ότι αυτοί που νηστεύουν έχουν χαμηλότερα επίπεδα ολικής χοληστερόλης, «κακής» LDL χοληστερόλης, μειωμένη πρόσληψη θερμίδων σε σύγκριση με όσους δε νηστεύουν και καλύτερη λειτουργία του εντέρου.

Διαβάστε περισσότερα στο giorgostsoulis.com

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.