Survivor: Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη στην ελληνική ομάδα: «Το ποτήρι ξεχείλισε. Έχω τα όριά μου...»

Survivor Ελλάδα –Τουρκία: Xαμός στην ελληνική ομάδα μετά την αποχώρηση της Ιουλιέτας Κίτρινου.

Survivor: Η ατμόσφαιρα ηλεκτρισμένη στην ελληνική ομάδα: «Το ποτήρι ξεχείλισε. Έχω τα όριά μου...»

Η Ιουλιέτα αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης λέγοντας: «Νιώθω περίεργα. Από τη μία είμαι πολύ χαρούμενη που θα γυρίσω πίσω στην οικογένειά μου. Έχω σε λίγες μέρες τα γενέθλιά μου και θέλω να είμαι στην Ελλάδα με τους δικούς μου. Είναι περίεργο γιατί πραγματικά έχω δεθεί με τα παιδιά. Είμαι πάρα πολύ τυχερή που το έζησα αυτό, έστω και για λίγο. Να ευχηθώ στην ομάδα μου νίκες μόνο και αγάπη μεταξύ των παικτών»!

Διαβάστε περισσότερα στο Gossip-tv.gr

©2011-2026 Astrology.gr - All rights reserved