Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 27° 37' 22" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 14° 41' 09" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 11° 01' 26" ΙΧΘΥΕΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 14° 36' 49" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 01° 27' 16" ΤΑΥΡΟΣ
ΔΙΑΣ - 20° 15' 06" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 16° 35' 20" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 18' 17" ΚΡΙΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 15° 28' 15" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 22° 06' 23" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 26° 29' 07" ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Χτυπάει το ξυπνητήρι και εύχεσαι να είχες ακόμα 3 ώρες ύπνο; Μήπως σου λείπει κάτι;

Έρχεται η Δευτέρα και νιώθεις ότι χρειάζεσαι μια επιπλέον μέρα μεταξύ του Σαββάτου και της Κυριακής; Νιώθεις αδυναμία, ζαλάδα, κόπωση; 

Χτυπάει το ξυπνητήρι και εύχεσαι να είχες ακόμα 3 ώρες ύπνο; Μήπως σου λείπει κάτι;

Μήπως σου λείπει κάτι;  Αυτά τα τέσσερα βασικά θρεπτικά συστατικά βοηθούν να καταπολεμηθεί η κούραση, βελτιώνουν τις αντοχές σου στην άσκηση και καταπολεμούν τις ασθένειες.

1.    Ασβέστιο. Είναι σημαντικό για την υγεία των οστών και τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Οι ενήλικες χρειάζονται 700 mg την ημέρα. Το ασβέστιο, εκτός από τα γαλακτοκο μικά βρίσκεται επίσης στα αμύγδαλα, το μπρόκολο, τις σαρδέλες με τα οστά, το tofu και τα φασόλια σόγιας.

Διαβάστε περισσότερα στο LimeandLife.com

Το Astro μας λάμπει και στο Instagram. Follow it!
Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies