Τετάρτη 19 Μαίου 2021
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 28° 24' 07" ΤΑΥΡΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 20° 36' 49" ΛΕΩΝ
ΕΡΜΗΣ - 20° 11' 08" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 12° 22' 25" ΔΙΔΥΜΟΙ
ΑΡΗΣ - 15° 37' 58" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΔΙΑΣ - 00° 32' 45" ΙΧΘΥΕΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 13° 30' 09" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 11° 43' 37" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 22° 49' 17" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 26° 42' 05" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 10° 47' 49" ΔΙΔΥΜΟΙ

Χτυπάει το ξυπνητήρι και εύχεσαι να είχες ακόμα 3 ώρες ύπνο; Μήπως σου λείπει κάτι;

Έρχεται η Δευτέρα και νιώθεις ότι χρειάζεσαι μια επιπλέον μέρα μεταξύ του Σαββάτου και της Κυριακής; Νιώθεις αδυναμία, ζαλάδα, κόπωση; 

Χτυπάει το ξυπνητήρι και εύχεσαι να είχες ακόμα 3 ώρες ύπνο; Μήπως σου λείπει κάτι;

Μήπως σου λείπει κάτι;  Αυτά τα τέσσερα βασικά θρεπτικά συστατικά βοηθούν να καταπολεμηθεί η κούραση, βελτιώνουν τις αντοχές σου στην άσκηση και καταπολεμούν τις ασθένειες.

1.    Ασβέστιο. Είναι σημαντικό για την υγεία των οστών και τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Οι ενήλικες χρειάζονται 700 mg την ημέρα. Το ασβέστιο, εκτός από τα γαλακτοκο μικά βρίσκεται επίσης στα αμύγδαλα, το μπρόκολο, τις σαρδέλες με τα οστά, το tofu και τα φασόλια σόγιας.

Διαβάστε περισσότερα στο LimeandLife.com

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
©2011-2021 Astrology.gr - All rights reserved