Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 23° 34' 21" ΛΕΩΝ
ΣΕΛΗΝΗ - 01° 37' 50" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 11° 57' 30" ΛΕΩΝ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 09° 28' 41" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 29° 26' 06" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΔΙΑΣ - 15° 18' 05" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 02° 53' 29" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 02° 31' 44" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 15° 40' 21" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 13' 39" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 05° 46' 10" ΛΕΩΝ R

3 fatty foods που συνιστά η Διαιτολόγος

Το σώμα χρειάζεται λιπαρά για να λειτουργεί σωστά - να απορροφά βιταμίνες, να έχει ενέργεια, να προστατεύει τα όργανα, να κρατά τις ορμόνες υπό έλεγχο και να σε κρατάει χορτάτη.

3 fatty foods που συνιστά η Διαιτολόγος

Είναι αλήθεια ότι δεν όλα τα λιπαρά καλά. Τα κορεσμένα και τα τρανς λιπαρά (που βρίσκονται στο κρέας, τα γαλακτοκομικά προϊόντα και σε πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα) αυξάνουν την κακή σου χοληστερόλη (LDL). Τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά που περιέχονται στα τρόφιμα που αναφερθήκαν από την άλλη πλευρά, βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης, στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στη βελτίωση της ευαισθησίας στην ινσουλίνη και στην προστασία της καρδιάς. 

Διαβάστε περισσότερα στο Limeandlife.com

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies