Εθνική Πινακοθήκη - Μια κλοπή με αίσιο τέλος

H κλοπή έγινε γύρω στις 4:45 τα ξημερώματα της Δευτέρας

Ένας Πικάσο λιγότερος...

Ο βαρύς Ποσειδώνας που ενέσκηψε στην Ελληνική πραγματικότητα, δεν έχει συνέπειες μόνον στην οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας. Σε σύνοδο με τον γενέθλιο Ερμή της Ελλάδος στον Υδροχόο «έδωσε» και μια μεγάλη κλοπή έργων τέχνης, από αυτές που συνήθως τις βλέπουμε στο εξωτερικό ή σε καλογυρισμένες Χολλυγουντιανές παραγωγές.

Μαζί με το «Γυναικείο κεφάλι», ένα έργο του Σκορπιού δημιουργού, που το είχε δωρίσει ο ίδιος στην Ελλάδα τιμώντας την στάση της στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, εκλάπησαν ο «Μύλος» του Ιχθύ Πιέτ Μοντριάν και ένα σχέδιο του Ταύρου Γουλιέλμο Κάτσια, γνωστού και ως «Μονκάλβο».

Οι κλέφτες ήταν καλά μελετημένοι και εκμεταλλευόμενοι τα σχετικά πρωτόγονα μέτρα ασφαλείας, έδρασαν στο πνεύμα της γνωστής ιστορίας με τον λύκο και τον βοσκό. Οι δύο «fake» συναγερμοί που προκάλεσαν έκαναν τον φύλακα και την εταιρεία ασφαλείας της Πινακοθήκης πολύ λιγότερο πρόθυμους να διερευνήσουν το χώρο.

Σύμφωνα με την επίσημη έκθεση της αστυνομίας, η κλοπή έγινε γύρω στις 4:45 τα ξημερώματα της Δευτέρας (ο συναγερμός κτύπησε στις 4:52), με τον Ωροσκόπο να βρίσκεται στον Τοξότη και το Μεσουράνημα στην Παρθένο. «παρέα» με τον Άρη. Διεθνές κύκλωμα «είδε» η αστυνομία πίσω από την κλοπή και πιθανότατα με βάση τις συγκεκριμένες θέσεις των γωνιακών ακμών, να έχει δίκιο (Τοξότης-Παρθένος, όπως ...διεθνές εμπόριο). Υπάρχει βέβαια και η αστρική εκδοχή (Σκορπιός-Λέων) η οποία παραπέμπει σε διαπρεπή συλλέκτη της καλής κοινωνίας, με κτητικές εμμονές.

Στο ωροσκόπιο της στιγμής είναι ορατή η «κρυφή» αντίθεση του τροπικού Ποσειδώνα με τον Άρη και το Μεσουράνημα στην αστρική τους εκδοχή, ένας σχηματισμός που παραπέμπει άμεσα σε απάτη ή κλοπή. Ωστόσο, οι όψεις της ημέρας και ιδιαίτερα αυτές του Δία με τον Ερμή (τρίγωνο) και τον Ποσειδώνα (εξάγωνο) υπονοούν ότι τελικά το όλο θέμα θα έχει αίσιο τέλος, με τα έργα των τριών δημιουργών να επιστρέφουν στις θέσεις τους. Αν κρίνουμε μάλιστα από το τετράγωνο του Ερμή με τον Ουρανό, δεν αποκλείεται αυτή η επιστροφή να γίνει με σχετικά παράδοξο τρόπο.

Σε ανάλογα συμπεράσματα οδηγούμαστε από τον χάρτη των εγκαινίων του κτιρίου της Εθνικής Πινακοθήκης (17/5/1976). Αν και το τετράγωνο του διελαύνοντα Ποσειδώνα προς τον Ήλιο, εμπερικλείει την πιθανότητα μιας διακεκριμένης κλοπής ή απάτης, τόσο ο Ήλιος, όσο και η σύνοδος Αφροδίτης-Δία στον Ταύρο, είναι μια καλή «μαγιά» για να βρεθούν τα κλοπιμαία, πολύ περισσότερο που αυτήν την περίοδο ο διελαύνων Δίας βρίσκεται στον Ταύρο και μέχρι τα τέλη Μαΐου δείχνει πρόθυμος να επιβεβαιώσει και να εξαντλήσει την εύνοια του.

Αντίθετα, ίσως να μην συμβαίνει το ίδιο με τις εκκλησίες και τα μοναστήρια που αυτήν την περίοδο «ρημάζονται» από ενόπλους, οι οποίοι αφαιρούν χρυσά τάματα και εικόνες.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved