Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 24° 37' 60" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 10° 18' 06" ΙΧΘΥΕΣ
ΕΡΜΗΣ - 13° 29' 30" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 14' 59" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 00° 41' 29" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 01° 53' 04" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 06° 22' 55" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 29° 36' 45" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 42' 44" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 17' 37" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 29° 09' 14" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Δείτε τι συνέβη σαν σήμερα, 29/12

Το ιστορικό της ημέρας με αστρολογικό... περιτύλιγμα
Δείτε τι συνέβη σαν σήμερα, 29/12

από το Γ. Ριζόπουλο και τη Λίντα Παπασταύρου


29 Δεκεμβρίου 1983 - Ο γάμος της Καρολίνας του Μονακό με τον Στέφανο Καζιράγκι

Princess-Caroline-of-Monaco-engaged-to-Stefano-Casiraghi_3Ο γάμος έγινε καθώς ο διελαύνων Δίας ήταν στον Τοξότη, στον 10ο οίκο του ωροσκοπίου της Καρολίνας αλλά μια άλλη διέλευση προοιώνιζε μια διαφορετική μοίρα. Το τετράγωνο του Πλούτωνα με τον Ήλιο της στον Υδροχόο άνοιξε ένα κεφάλαιο που έκλεισε τραγικά τον Σεπτέμβριο του 1990, όταν ο σύζυγος της σκοτώθηκε σε αγώνες ταχύπλοων.

Και στον χάρτη της ημέρας υπήρχαν αρκετές δυσοίωνες ενδείξεις: Η σύνοδος της Σελήνης με τον Κρόνο στον Σκορπιό και ιδιαίτερα το «κρυφό» τετράγωνο του Ήλιου με τον αστρικό Πλούτωνα στον Ζυγό, όρισαν ένα δύσκολο πεπρωμένο, θυμίζοντας μας ότι κανείς δεν βρίσκεται στο απυρόβλητο των πλανητών.

29 Δεκεμβρίου 1959 - Οι απαρχές της νανοτεχνολογίας

medical-nanobots-480Η πρώτη επιστημονική αναφορά στη νανοτεχνολογία (χωρίς τη χρήση αυτού του ονόματος) έγινε σε μια ομιλία που έκανε ο Richard Feynman, το 1959, με τίτλο «Υπάρχει Πολύς Χώρος στον Πάτο».



Παρά τις επιτεύξεις άλλων, ο Richard P. Feynman είναι εκείνος στον οποίον αποδίδεται περισσότερο το ξεκίνημα του όλου θέματος. Ο Richard P. Feynman, αυτός που θα βραβευόταν στο μέλλον με το βραβείο Νόμπελ Φυσικής, έκανε μια ομιλία κατά τη διάρκεια ενός δείπνου το 1959, περίπου 43 χρόνια πριν, στην Αμερικάνικη Φυσική Εταιρεία όπου φαίνεται να έχει χρησιμοποιήσει ή εμφανίζει την ιδέα στο κοινό. Η ομιλία βασιζόταν στην ιδέα ότι κάποιος θα μπορούσε να γράψει ολόκληρη την Εγκυκλοπαίδεια Μπριτάνικα πάνω στο κεφάλι μιας καρφίτσας, που είναι 1/25.000 του κανονικού μεγέθους.

Μίλησε επίσης για την πιστή αντιγραφή μεμονωμένων ατόμων σχετικά με τη συρρίκνωση των μεγεθών των υπολογιστών (οι υπολογιστές ήταν πολύ μεγαλύτεροι απ’ ό,τι είναι σήμερα, αλλά πιθανά να εννοούσε ακόμα μικρότερους) και για έναν τρόπο ανάπτυξης της ικανότητας χειρισμού ατόμων και μορίων «απευθείας», αναπτύσσοντας ένα σετ εργαλείων στην κλίμακα του ενός δέκατου, ανάλογων με εκείνων που βρίσκουμε σε οποιοδήποτε μηχανουργείο.

Αυτά τα μικρά εργαλεία θα βοηθούσαν στο να αναπτυχθεί και λειτουργήσει μια επόμενη γενιά εργαλείων της κλίμακας του ενός εκατοστού και ούτω καθεξής. Όσο τα μεγέθη θα μικραίνουν, θα πρέπει να ανασχεδιάζονται μερικά εργαλεία διότι η σχετική αντοχή διαφόρων δυνάμεων θα άλλαζε. Η βαρύτητα θα αποκτούσε μικρότερη σημασία, η ένταση επιφάνειας θα γινόταν πιο σημαντική, η έλξη Van der Waals θα γινόταν σημαντική κλπ.

Ο Feynman ανέφερε αυτά τα θέματα κλίμακας κατά τη διάρκεια της ομιλίας του και κανείς ως τώρα δεν έχει ανατρέψει αποτελεσματικά το εφικτό αυτής της πρότασης.

Έκλεισε την ομιλία του με προκλήσεις να κατασκευαστεί ένας μικροσκοπικός κινητήρας και να γραφτεί η πληροφορία μιας σελίδας βιβλίου σε μια επιφάνεια 1/25.000 μικρότερη στη γραμμική κλίμακα έτσι ώστε να μπορούσε διαβαστεί καθαρά με ένα μικροσκόπιο ηλεκτρονίου. Πρόσφερε βραβεία 1.000 δολάρια για κάθε μια πρόκληση.

Αργότερα, το 1960 και το 1985 αντίστοιχα, υπήρξαν αξιώσεις και για τα δυο βραβεία. Στην πρόκληση για τον κινητήρα ανταποκρίθηκε ένας σχολαστικός τεχνίτης χρησιμοποιώντας συμβατικά εργαλεία – βάσει των όρων, αλλά δεν αποκάλυψε την τέχνη.

25 χρόνια αργότερα το 1985 ο Tom Newman, ένας απόφοιτος του Stanford, μείωσε επιτυχώς την πρώτη παράγραφο της «Ιστορίας Δυο Πόλεων» από 1/25.000 και πήρε το δεύτερο βραβείο Feynman.

Αστρολογικά


Η σύνοδος του Άρη με τον Δία στον Τοξότη προοιώνιζε μια δυναμική θεωρητική προσέγγιση που θα μπορούσε να «βάλει φωτιά» στην γνώση και την επιστημονική σκέψη ειδικότερα. Επιπλέον, οι δύο πλανήτες «ανανέωσαν» την ιδιαίτερη σχέση τους στον γενέθλιο χάρτη του (Ταύρου) Ρίτσαρντ Φέυμαν, στον οποίο συνδέονται με τετράγωνο (ο Δίας στους Διδύμους και ο Άρης στην Παρθένο). Κι εδώ αρχίζουν να ξετυλίγονται οι ιδιαίτερες πτυχές του θέματος. Διότι δεν νοείται νανοτεχνολογία χωρίς ...Παρθένο!

Η διέλευση του Πλούτωνα από το ζώδιο (1957-71) ήταν εκείνη που συνέβαλε στην εισαγωγή της στον κόσμο της Φυσικής και της Τεχνολογίας και από αυτήν την άποψη δεν είναι τυχαίες οι όψεις του πλανήτη την ημέρα της ομιλίας του Φέυμαν (τρίγωνα με τα Φώτα). Βέβαια, σε μια πιο μακροσκοπική εξέταση, θα πρέπει να τονιστεί ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Έριδας, του πλανήτη που συνδέεται άμεσα με τις επιστήμες και τον μικρόκοσμο. Η παρουσία της στον χάρτη της ημέρας είναι ενδεικτική της συγκεκριμένης δυναμικής της, αφού σχημάτιζε τετράγωνα με τον Ήλιο, τον Κρόνο και την Δήμητρα στον Αιγόκερω.


29 Δεκεμβρίου 1937 - Γεννήθηκε ο Γιον Βόιτ

dustin-hoffman-jon-voightΟ αμερικανός ηθοποιός έχει σίγουρα πολλές περγαμηνές και μια ενδιαφέρουσα πορεία, όχι μόνον στην καριέρα του αλλά και σε σχέση με κοινωνικές ή φιλοσοφικές αναζητήσεις. Στην δεκαετία του 60 συμμετείχε ενεργά στα κοινωνικά κινήματα της εποχής, ενώ αργότερα ασχολήθηκε με την ψυχανάλυση και την πνευματικότητα της ανθρώπινης φύσης.


Ωστόσο, το πιο θετικό που του πιστώνουν πολλοί είναι η συμβολή του στην γέννηση της ...Αντζελίνας Τζολί!


Γεννήθηκε στο Yonkers της Νέας Υόρκης στις 11:50 και στο ωροσκόπιο του ξεχωρίζουν ο αυστηρός Κρόνος στον 1ο οίκο -σε σύνοδο με τον Ωροσκόπο και την Σελήνη του στον Κριό- και η «κρυφή» αντίθεση Ήλιου-αστρικού Πλούτωνα, μια ένδειξη διαρκών αναζητήσεων αλλά και μηδενιστικών καταστάσεων.

Ο Βόιτ, ουσιαστικά έχει αποκηρύξει τα κινήματα της δεκαετίας του 60, θεωρώντας τα «υπερβολές και στρεβλώσεις της μαρξιστικής προπαγάνδας».

Κι εδώ διαφαίνονται οι δύο αλληλοσυγκρουόμενες πλευρές της προσωπικότητας του, που αμφότερες έχουν ακραία χαρακτηριστικά.

Η πρώτη, η ριζοσπαστική, εκπορεύεται από τις αντιθέσεις του Άρη (στον Σκορπιό και τον 7ο οίκο) με τον Ουρανό και την Δήμητρα στον 1ο, ενώ η δεύτερη είναι ένα προϊόν του Κρόνου, ο οποίος επιπλέον μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος, τόσο για τις ποιοτικές αναζητήσεις του Γιον Βόιτ, όσο και για τα συμπλέγματα που τον ...καταδιώκουν.

Όσον αφορά την καλλιτεχνική του ιδιότητα, φαίνεται πως προέκυψε από την αντίθεση του Ποσειδώνα με τον αστρικό του Ωροσκόπο, ωστόσο έχω την αίσθηση πως «ευθύνη» φέρουν συνολικά οι αστρικές θέσεις στο ωροσκόπιο του, ιδίως η Σελήνη, ο Κρόνος και ο Ωροσκόπος στο ζώδιο των Ιχθύων.

jon_voight

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies