Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 27° 41' 04" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 05° 09' 38" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 22° 07' 29" ΛΕΩΝ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 11° 26' 21" ΠΑΡΘΕΝΟΣ
ΑΡΗΣ - 05° 56' 18" ΥΔΡΟΧΟΟΣ R
ΔΙΑΣ - 13° 29' 15" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 04° 14' 30" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 02° 25' 31" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 16° 14' 09" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 49' 35" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 05° 56' 29" ΛΕΩΝ R

Δείτε τι συνέβη σαν σήμερα, 26/9

Το ιστορικό της ημέρας με αστρολογικό... περιτύλιγμα

Δείτε τι συνέβη σαν σήμερα, 26/9

από το Γ. Ριζόπουλο και τη Λίντα Παπασταύρου

Dantis_201126 Σεπτεμβρίου 1966: Γεννιέται στην Καισαριανή ο Χρήστος Βλαχάκης ή αλλιώς  Χρήστος Δάντης.

Το 1990 κυκλοφόρησε τον πρώτο του προσωπικό δίσκο με τίτλο "Δακτυλικά αποτυπώματα". «Αμετανόητα» Ζυγός, τόσο ως καλλιτέχνης, όσο και ως ...γαμπρός! Ήταν παντρεμένος για μικρό χρονικό διάστημα με την τραγουδίστρια Λίτσα Γιαγκούση. Ενώ από το γάμο του με την τραγουδίστρια Κατερίνα Τοπάζη (1996) απέκτησε ένα γιό. Χώρισαν το 2003. Το 2007 παντρεύεται την τραγουδίστρια Φλώρα Θεοδώρου. Το ζευγάρι χώρισε το 2010 ενώ τον Ιανουάριο του 2011 γεννήθηκε η κόρη του Μαριζέτα, καρπός του έρωτά του με τη Τζένη.

Αστρολογικά: Για τον δημοφιλή συνθέτη και τραγουδιστή μπορεί τε να διαβάσετε μια πλήρη αστρολογική παρουσίαση στο άρθρο «Στη λαίλαπα της σύνθεσης - Χρήστος Δάντης».

tmaru126 Σεπτεμβρίου 1954, 2000, 2002: Μαύρη μέρα για τα πλοία

Το 1954, ύστερα από ένα «καπρίτσιο» του καιρού που γύρισε παρά τις προβλέψεις, ναυάγησε μέσα σε τυφώνα το Ιαπωνικό Toya Maru, παρασύροντας μαζί του στον βυθό 1.153 ψυχές σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Η τραγική ειρωνεία ήταν πως το πλοίο ανατράπηκε μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά από τις ακτές.

Το ναυάγιο του Σενεγαλέζικου φέρυ MV Joola στις 26/9/2002 ήταν το δεύτερο χειρότερο της Ιστορίας, με πάνω από 1.800 θύματα. Υπερφορτωμένο, ανατράπηκε μέσα σε θύελλα -μόλις σε πέντε λεπτά- έξω από τις ακτές της Γκάμπια.

Δυστυχώς η «κατάρα» της 26ης Σεπτεμβρίου κτύπησε και την Ελλάδα. Το 2000 κι ενώ το πλήρωμα ήταν απασχολημένο με το Champions League, το οχηματαγωγό Εξπρές Σάμινα ναυάγησε έξω από το λιμάνι της Πάρου, βυθίζοντας στο πένθος το νησί αλλά και ολόκληρη τη χώρα.

Αστρολογικά: Toya Maru: Την ώρα του ναυαγίου, ο Άρης ήταν σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο αλλά το σκηνικό είχε στηθεί από την Νέα Σελήνη της 28ης Αυγούστου που προηγήθηκε.

Στο ωροσκόπιο της, ο Άρης στον Αιγόκερω σε σύνοδο με το Μεσουράνημα και σε τετράγωνα με τον Ποσειδώνα και την Δήμητρα στην αστρική τους εκδοχή, είχε επιπλέον απέναντι του τον αστρικό Ουρανό στον Καρκίνο. Επρόκειτο για μια μάλλον «καθαρή» ένδειξη μιας περιπέτειας στη θάλασσα που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε τραγωδία, όπως και έγινε.

MV Joola: Εδώ «ένοχοι» ήταν ο Άρης στην Παρθένο, ο Πλούτωνας στον Τοξότη και η αστρική Δήμητρα στους Ιχθύες που την ημέρα του ναυαγίου βρίσκονταν σε διάταξη τ-τετραγώνου.

Στο ωροσκόπιο της Νέας Σελήνης που προηγήθηκε στις 7/9, τα Φώτα ήταν σε τετράγωνο με τον Πλούτωνα και ο Άρης σε «κρυφή» αντίθεση με τον Ποσειδώνα, ορίζοντας τις αστρολογικές συντεταγμένες της τραγωδίας.

saminaΕξπρές Σάμινα

Το επιβατηγό - οχηματαγωγό Εξπρές Σάμινα της τότε Minoan Flying Dolphins και σήμερα Hellenic Seaways εκτελούσε την ακτοπλοϊκή γραμμή Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ικαρία - Σάμος - Πάτμος με τελικό προορισμό τους Λειψούς. Στο δρομολόγιο της 26ης Σεπτεμβρίου του 2000, λίγο μετά τις 22:00 προσέκρουσε στις νησίδες Πόρτες με αποτέλεσμα να προκληθεί ρήγμα 3 μέτρων στα ύφαλα του πλοίου. Το φέρυ-μπωτ βυθίστηκε σε 20 λεπτά και 81 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, αποτελώντας την δεύτερη μεγαλύτερη ναυτική τραγωδία μετά το ναυάγιο του οχηματαγωγού Ηράκλειον. Οι πιέσεις που υπέστη αλλά και το μέγεθος της τραγωδίας έσπρωξαν στην αυτοκτονία (μετά από 1 μήνα περίπου, στις 29 Νοεμβρίου) τον Παντελή Σφηνιά, εφοπλιστή και αντιπρόεδρο της εταιρείας. Μετά από την 12μηνη έρευνα που διεξήχθη οι πραγματογνώμονες κατέληξαν στον συμπέρασμα ότι το ναυάγιο οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος κι ότι το φέρυ-μπωτ ήταν αξιόπλοο, κάτι που αμφισβητήθηκε έντονα από πρώην μέλη του πληρώματος που έκαναν λόγο για προσπάθεια συγκάλυψης.

Αστρολογικά: Το «Εξπρές Σάμινα» ναυπηγήθηκε την χρονιά που βούλιαξε το «Ηράκλειον» (1966) υφαίνοντας έτσι έναν παράξενο όσο και μακάβριο ιστό ανάμεσα στα δύο χειρότερα ναυάγια οχηματαγωγών στην ελληνική ναυσιπλοΐα.

Και το κοινό σημείο ανάμεσα στις δύο τραγωδίες ήταν οι όψεις του Άρη με τον Ουρανό και τον Πλούτωνα.

Την ώρα που το πλοίο βρήκε πάνω στις «Πόρτες» (22:12), τρεις από τους «μεγάλους» του ζωδιακού βρίσκονταν πάνω στις γωνιακές ακμές του ωροσκοπίου, υποδηλώνοντας την κρισιμότητα της στιγμής αλλά και το μέγεθος του γεγονότος: Ο Δίας σε αντίθεση με τον Πλούτωνα, πάνω στον άξονα Ωροσκόπου-Δύσης (Δίδυμοι-Τοξότης) και ο Ουρανός στο Μεσουράνημα, στον Υδροχόο.

Το «κρυφό» τετράγωνο Ουρανού-Πλούτωνα ήταν εκείνο που όρισε τα πλαίσια μιας ακόμη διακεκριμένης τραγωδίας της περιόδου 1999-2000 (σεισμός Πάρνηθας, χρηματιστήριο), αφού τότε ο Ουρανός «έπαιζε» με τον γενέθλιο Ήλιο της Ελλάδας. Όμως όλα κρίθηκαν τελικά από την Νέα Σελήνη που προηγήθηκε στις 29/8/2000.

 samina_new_moon

Η ακριβέστατη αντίθεση του Άρη με τον Ουρανό στον άξονα των ταξιδιών (3ος-9ος), που σχηματίζει ένα τ-τετράγωνο με τον αστρικό Πλούτωνα και ως αστρική άλλο ένα με την τροπική Δήμητρα στο Ζυγό, παραπέμπει αρχικά μάλλον σε ένα αεροπορικό δυστύχημα. Όχι όμως αν θεωρήσουμε πως οι δύο πλανήτες λειτούργησαν στην αστρική τους διάσταση, στον άξονα δηλαδή Καρκίνου-Αιγόκερω.

Ο Άρης ήταν κι εκείνος που πυροδότησε το γεγονός -σε συνδυασμό φυσικά με την αμέλεια των αξιωματικών του πλοίου και τις «τρύπες» στα μέτρα ασφαλείας του Σάμινα.

Συγκρίνοντας τον χάρτη της Νέας Σελήνης με εκείνον του ναυαγίου, είναι χαρακτηριστική η θέση του διελαύνοντα Άρη στην 6η μοίρα της Παρθένου, πάνω δηλαδή στα Φώτα και το Μεσουράνημα του ωροσκοπίου της Νέας Σελήνης.


Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies