Αστρολογία και Χειρομαντεία: Τα Όρη

Οι γραμμές του χεριού μας και οι ερμηνείες τους

Η ζώνη της Αφροδίτης

Αρχίζει ανάμεσα στον δείχτη και στο δεύτερο δάκτυλο και ακολουθεί μια καμπύλη πορεία που αγκαλιάζει το Όρος του Κρόνου και του Ήλιου και τερματίζει ανάμεσα στο τρίτο και στο μικρό δάχτυλο.

Η γραμμή δείχνει ευαισθησία. Δεν απουσιάζει ποτέ από το χέρι ενός ποιητή. Στο χέρι ενός διανοητικού τύπου δείχνει ευθιξία και βασανιστική κατάσταση ενώ στο χέρι ενός δραστήριου ατόμου δείχνει ανησυχία. Όταν φτάνει μέχρι το Όρος του Ερμή φανερώνει την μελέτη του Αποκρυφισμού και δείχνει έναν νου που επηρεάζεται από το μυστήριο.

Η βασική σημασία της ζώνης της Αφροδίτης είναι ευαισθησία στον πόνο και την χαρά.

Εκτός από τις βασικές γραμμές, σε μερικά χέρια βρίσκουμε την Γραμμή της Τύχης που αρχίζει σχεδόν από το μέσον της παλάμης και τερματίζει στο Όρος του Ήλιου, και την Γραμμή του Γάμου που αρχίζει από την «κόψη» του χεριού και διασχίζει το Όρος του Ερμή. Τέλος υπάρχει το «Βραχιόλι» που αποτελείται από μια η περισσότερες γραμμές που διασχίζουν τον καρπό αμέσως κάτω από την φυσική πτυχή του καρπού στην ρίζα της παλάμης.

Η γραμμή της τύχης

Αυτή η γραμμή μπορεί να ξεκινά από διαφορετικά σημεία, αλλά κατευθύνεται τελικά προς το Όρος του Ήλιου το οποίο και διασχίζει.

Είναι η ένδειξη της φήμης, των τιμών, της εύνοιας. Ιδιαίτερα στην τέχνη, στην λογοτεχνία και στην επιστήμη.

Όταν είναι καθαρή, βαθιά και ευθεία φανερώνει καλή τύχη. Αν υπάρχουν περισσότερες από μια γραμμές στο Όρος του Ήλιου, τότε έχουμε ένα άτομο με φυσικό ταλέντο και ικανότητες που θα αναγνωριστούν από τους ανώτερους κύκλους.

Όταν απουσιάζει από το χέρι, θα υπάρξει δυστυχία η τουλάχιστον δεν θα αναγνωριστούν οι ικανότητες και οι προσπάθειες του ατόμου. Τέτοιοι άνθρωποι πρέπει να εργάζονται για το μέλλον, για τα παιδιά τους. Ότι σπέρνουν το θερίζουν οι άλλοι.

Η ανώτερη θέση χωρίς πλούτη φαίνεται από μια καλή Γραμμή Τύχης κι από μια άσχημη Γραμμή της Μοίρας.

Όταν η Γραμμή της Τύχης ξεκινά από το Όρος της Σελήνης δείχνει ότι το άτομο θα ωφεληθεί από γυναίκες που θα τον βοηθήσουν στην σταδιοδρομία του. Αν ξεκινά από το Όρος της Αφροδίτης, το άτομο θα αναδειχτεί μέσω της Τέχνης και του θεάτρου. Αν ξεκινά από το Όρος του Άρη το άτομο θα αναδεχθεί με την βοήθεια πολυτίμων φιλών η από σχέσεις με τον καλλιτεχνικό κόσμο. Αν ξεκινά από ένα σημείο ανάμεσα στην Γραμμή του Κεφαλιού και της Καρδιάς χαρίζει επιτυχία μέσω του θεάτρου.

Η Γραμμή του Γάμου

Η Γραμμή του Γάμου είναι έντονη και αδιάσπαστη. Αποτελεί μια ένδειξη βαθιάς και διαρκούς προσήλωσης στο αντίθετο φύλο.

Αν σπάζει δείχνει μια σχέση η προσήλωση που δεν φτάνει στην τελείωση της.

Όταν η Γραμμή του Γάμου χωρίζεται σε δυο για να σχηματίσει μια διχάλα ή όταν η γραμμή από την Γραμμή της Μοίρας η από την Γραμμή της Καρδιάς την κόβει, υπάρχει κίνδυνος χωρισμού μετά τον γάμο και αν μια γραμμή από το Όρος της Σελήνης ενισχύει τις ενδείξεις, ο χωρισμός είναι αναπόφευκτος.

Δυο γραμμές γάμου, δείχνουν ένα δεύτερο δεσμό. Η παρουσία πολλών γραμμών συχνά φανερώνει ένα φιλάρεσκο και ελεύθερο σκοπευτή.

Αν η Γραμμή του Γάμου ενώνεται με την Ζώνη της Αφροδίτης και έτσι την συνεχίζει μέχρι την κόψη της παλάμης, είναι ένα σημάδι ιδεαλισμού, που δεν ικανοποιείται με τον γάμο.

Μικρές γραμμές που ξεκινούν από την Γραμμή του Γάμου και φτάνουν μέχρι την ρίζα του μικρού δαχτύλου δείχνουν παιδιά και ο αριθμός τους φανερώνεται από τον αριθμό τέτοιων ραβδώσεων. Αλλά αυτά τα παιδιά δεν είναι απαραίτητα από τον ένα γάμο, γιατί μπορεί να υπάρχει και δεύτερος.

Αν η Γραμμή της Υγείας ξεκινά κοντά στην Γραμμή του Κεφαλιού σχηματίζοντας ένα αστέρι μαζί της, είναι ένα σημάδι μοναχικής ζωής, και αν ταυτόχρονα η Γραμμή της Ζωής είναι πολύ κοντά στην ρίζα του αντίχειρα, μικραίνοντας έτσι το Όρος της Αφροδίτης, δεν θα υπάρξει γάμος ή θα είναι χωρίς παιδιά.

Το Βραχιόλι

Αποτελείται από ένα σύνολο γραμμών κάτω από την πτυχή του καρπού (όπου η παλάμη ενώνεται με τον καρπό) και είναι παράλληλες προς αυτόν. Όταν το σημαδεύουν έντονα είναι μια επιπρόσθετη ένδειξη μιας μακροχρόνιας και δημιουργικής ζωής.

Οι γραμμές που ξεκινούν από το Βραχιόλι και φτάνουν μέχρι το Όρος της Σελήνης ή το διασχίζουν ως ένα βαθμό δείχνουν ταξίδια. Αυτές οι γραμμές μπορούν να φάνουν με μια απλή πίεση της παλάμης.

Το νόημα των γραμμών που ξεκινούν από το Βραχιόλι εξετάζεται σε σχέση με την κατεύθυνση τους. Αν κατευθύνονται προς το Όρος του Δια είναι πολύ ευνοϊκές, προς τον Κρόνο είναι ένας επικίνδυνος οιωνός, προς την Αφροδίτη φανερώνει ευχάριστες σχέσεις και επωφελείς συνεργασίες, προς τον Ήλιο τιμές και προς τον Ερμή καλές επιχειρήσεις και μια πιθανή κληρονομία ή απροσδόκητες ευκαιρίες.

Σημείωση: Ποτέ δεν πρέπει να διαβάζουμε τις γραμμές μεμονωμένα αλλά να τις συσχετίζουμε και να λαμβάνουμε υπόψη τον τύπο του χεριού με τον οποίο ασχολούμαστε.

Σπάνια βρίσκουμε μια έντονη Γραμμή του Κεφαλιού σε έναν ψυχικό τύπο χεριού και δεν θα πρέπει να μας φανεί παράξενο, αν αυτή η γραμμή απουσιάζει εντελώς. Δεν θα πρέπει να συμπεράνουμε ότι αυτό το άτομο δεν έχει ισχυρή νοημοσύνη.

Τα Όρη

Οι αρχαίοι εντόπισαν τους πλάνητες στα διάφορα Όρη ή Εξογκώματα που μπορεί κανείς να τα βρει σε κάθε παλάμη. Η σημασία που έχουν τα Όρη σχετίζεται με την αστρολογική φύση των πλανητών που τα εξουσιάζουν. Μπορεί να ειπωθεί ότι τα χαρακτηριστικά των διαφόρων πλανητών αντικατοπτρίζονται στον χαρακτήρα του ατόμου, που στα χέρια του τα αντίστοιχα Όρη είναι πολύ ευδιάκριτα. Τα Όρη και οι πλάνητες που συνδέονται με αυτά είναι τα εξής:

Το Όρος του Δία

Βρίσκεται στην ρίζα του πρώτου δαχτύλου ή δείχτη.

Το ανεπτυγμένο Όρος του Δια φανερώνει γενναιοψυχία, συμπάθεια, αγάπη για την δικαιοσύνη, ευδιαθεσία, ευγένεια χαρακτήρα και θρησκευτική έφεση.

Έλλειψη: Η έλλειψη ή απουσία αυτού του όρους φανερώνει την απουσία αυτών των ιδιοτήτων.

Υπερβολή: Η υπερβολική ανάπτυξη αυτού του όρους δείχνει έπαρση, υπερηφάνεια, επίδειξη, υπερβολή και απερισκεψία.

Το Όρος του Κρόνου

Είναι στην ρίζα του δεύτερου δαχτύλου ή μέσου.

Το αναπτυγμένο Όρος του Κρόνου δείχνει επιφυλακτικότητα, περίσκεψη, παρατηρητικότητα, ειλικρίνεια, ισχυρή προσκόλληση, υπομονή και λιτότητα.

Έλλειψη: Υπάρχει μια τάση για αυτοσεβασμό και έλλειψη των χαρακτηριστικών ιδιοτήτων που εμπνέουν την εμπιστοσύνη σε άλλους. Το άτομο δεν είναι αξιόπιστο.

Υπερβολή: Υπάρχει μια τάση για μελαγχολία, μισανθρωπία, τσιγκουνιά ακόμη και θρησκευτική μανία, αν το Όρος είναι μεγαλύτερο από το Όρος του Δία.

Το Ορός του Ήλιου ή Απόλλωνα

Είναι στη ρίζα του τρίτου δαχτύλου ή παράμεσου.

Το ανεπτυγμένο Όρος δείχνει αξιοπρέπεια, ειλικρίνεια, μεγαλοψυχία, αγάπη για τις καλές τέχνες, υψηλά ιδανικά και τα μεγάλα σχέδια.

Έλλειψη: Το άτομο είναι υπερήφανο, αλαζονικό, συχνά ματαιόδοξο, με μια τάση να βασίζεται στα φαινόμενα παρά στις ικανότητες και τα επιτεύγματα και να παίζει τον ρόλο του αρχηγού σε όλες τις περιπτώσεις.

Υπερβολή: Δείχνει ένα τυραννικό, δεσποτικό και απολυταρχικό χαρακτήρα, πολύ υπερήφανο και αλαζονικό, με υπερβολική φιλοδοξία και μια αγάπη για την δύναμη. Συχνά δείχνει μια αγάπη για τα φαντασμαγορικά θεάματα και τις φαντασμαγορικές επιδείξεις.

Το Ορός του Ερμή

Είναι στην ρίζα του μικρού δακτύλου.

Το αναπτυγμένο Όρος του Ερμή δείχνει ευγλωττία, ικανότητα στον τομέα της λογοτεχνίας, ενεργητικότητα, ευστροφία, καλή μνήμη, επιθυμία για γνώση, περιέργεια. Το άτομο μπορεί να εργαστεί στον χώρο του εμπορίου με εξυπνάδα και ζήλο.

Υπερβολή: Ο νους σε κάθε πλευρά στρέφεται προς την υλική πλευρά της Φύσης. Υπάρχει μια αυτοπεποίθηση και μια σιγουριά χωρίς βάση. Ο χαρακτήρας ασχολείται με πολλά και περιττά θέματα απ’ όσα μπορεί να επεξεργαστεί. Τέτοιοι άνθρωποι κάνουν μια δουλειά από χόμπι ή αντίθετα γίνονται σκλάβοι της δουλειάς τους.

Το Όρος του Άρη

Βρίσκεται κάτω από το Όρος του Ερμή στην κόψη της παλάμης, ανάμεσα στην γραμμή της Καρδιάς και του Νου.

Το αναπτυγμένο Όρος του Άρη δείχνει θάρρος, ανδρεία, δύναμη, ελευθερία, ειλικρίνεια και φιλοδοξία. Φανερώνει έναν φιλόδοξο και τολμηρό χαρακτήρα, μια επιθυμία για ριψοκίνδυνα επιχειρήματα και μια περιφρόνηση των συνεπειών που εμπνέουν τους άλλους για πράξεις ηρωισμού.

Έλλειψη: Του λείπει το θάρρος και η αγωνιστική διάθεση και πότε δεν θα γίνει ένας πρωτοπόρος, εκτός κι αν βρεθεί στον θρησκευτικό η διανοητικό τομέα. Του λείπει ο ζήλος και η θέρμη και δεν πείθεται εύκολα.

Υπερβολή: Η ιδιοσυγκρασία είναι ασυγκράτητη, τα σχέδια είναι κερδοσκοπικά και παράτολμα. Ο χαρακτήρας ρέπει προς μια υπερβολική αυταρχικότητα.

Το Όρος της Σελήνης

Είναι κάτω από το Όρος του Άρη, ανάμεσα στο άκρο της Γραμμής του Νου και στον καρπό.

Το αναπτυγμένο Όρος της Σελήνης δείχνει έναν ρομαντικό και ιδεαλιστικό χαρακτήρα που του αρέσουν τα ταξίδια με μια προδιάθεση για το μυστικισμό, προικισμένο με διαίσθηση , συναισθηματικό και μερικές φόρες ονειροπόλο.

Έλλειψη: Φανερώνει έναν πεζό και κοσμικό χαρακτήρα που δεν επηρεάζεται από την πλατύτερη ζωή η από τις παγκόσμιες ιδέες και του λείπει η δύναμη της φαντασίας και του αισθήματος.

Υπερβολή: Ο χαρακτήρας είναι παράξενος, υπερβολικός, υπερευαίσθητος, αναποφάσιστος, αλλοπρόσαλλος και που παρασύρεται από τα συναισθήματα.

Το Όρος της Αφροδίτης

Είναι στην ρίζα του αντίχειρα, ανάμεσα στην δεύτερη άρθρωση του αντίχειρα και στον καρπό του χεριού.

Το αναπτυγμένο Όρος της Αφροδίτης δείχνει έναν πρόσχαρο και κοινωνικό άνθρωπο, που είναι καλός με τα παιδιά, φίλος του σπιτιού, ευγενικός στις γυναίκες, καθαρός και τακτικός ο ίδιος νοικοκύρης που του αρέσουν η μουσική και οι γιορτές, οι τελετές, τα άνθη και οι απολαύσεις της ζωής.

Έλλειψη: Υπάρχει μια έλλειψη γούστου και λεπτότητας. Το ίδιο το άτομο και το σπίτι του είναι ακατάστατο και η καθαριότητα είναι μόνο επιφανειακή. Υπάρχει έλλειψη συντροφικότητας και αποστροφή προς την κοινωνική ζωή. Οι σχέσεις είναι πιο ανάλαφρες ή ίσως πλατωνικές, αλλά πότε δεν εμπνέονται από ισχυρά αισθήματα συμπάθειας. Η ομορφιά στην φύση και στην τέχνη δεν τους προκαλεί καμία έλξη.

Υπερβολή: Ο χαρακτήρας είναι άξεστος, έχει μια τάση προς την παραλυσία και οι κατώτερες αισθησιακές ορέξεις έχουν την πλήρη κυριαρχία. Αυτά που εκτιμώνται είναι τα αισθησιακά και υλικά πράγματα και όλες οι δυνάμεις κατευθύνονται για τις πολυτέλειες και την ικανοποίηση των παθών.

Πηγή: A manual of Occultism By SERHARIAL

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved