Αργύρης Αγγέλου-Διαόλου κάλτσα ή υπάκουος μαθητής;

Ήρθε, χόρεψε και νίκησε!
Παπασταύρου Λίντα
Αργύρης Αγγέλου-Διαόλου κάλτσα ή υπάκουος μαθητής;

από τον Γιάννη Ριζόπουλο

Η καλλιτεχνική του στόφα είναι ενδεχομένως προϊόν του γωνιακού Ποσειδώνα (στον Τοξότη και τον 1ο οίκο), αφού τουλάχιστον κατά δήλωση του έχει τον Ωροσκόπο του στον Σκορπιό. Ο mister fantasy δεν σχηματίζει άμεσα διακριτές όψεις με προσωπικούς πλανήτες ή τα Φώτα, παρά μόνον μια «χαλαρή» αντίθεση με τον Ήλιο και τον Ερμή, όπου η ανοχή των 8-9 μοιρών είναι σε κάθε περίπτωση συζητήσιμη. Έχει ωστόσο μια «κρυφή» αντίθεση ακριβείας με τον αστρικό Δία, ο οποίος πέρα από τα πλούσια προικιά που παρέχει στον Ποσειδώνα (πρακτικά παραπέμπει σε έναν multi-καλλιτέχνη), «δένει» και τα θέματα του 8ου οίκου στον οποίο βρίσκεται με το σύνολο της προσωπικότητας και των επιλογών. Και όταν ο Δίας κτίζει γέφυρα ανάμεσα στον 1ο και τον 8ο οίκο, τουλάχιστον το οικονομικό δείχνει να είναι λυμένο...

Όσον αφορά στην δημοφιλία του, η Σελήνη στον Ζυγό είναι αποδεδειγμένα η καλύτερη θέση για ηθοποιούς και γενικότερα όσους απευθύνονται στο κοινό, κάτι που ενισχύεται ακόμη περισσότερο από το τετράγωνο της με την Δήμητρα στον Αιγόκερω.

Αναμφισβήτητα τα επικοινωνιακά του προσόντα λοιπόν, αδιαπραγμάτευτη όμως και η περιέργεια του!

aggelou

Ένας Δίδυμος με Ωροσκόπο στο Σκορπιό και τον Άρη στην Παρθένο -πιθανότατα στον 10ο οίκο του ωροσκοπίου του- σίγουρα δεν είναι μια εύκολη περίπτωση ανθρώπου. Και το «εύκολη» αναφέρεται πρωτίστως στο ανήσυχο πνεύμα του, διαβατήριο για μια ζωή γεμάτη εμπειρίες, τόσο νοητικές, όσο και αισθητικές-αισθησιακές. Υπαρξιακά και φιλοσοφικά θέματα αντιμετωπίζονται σε μια ρεαλιστική βάση, κάτι που σημαίνει απλά ότι τίποτε δεν έχει αξία αν δεν μπορεί να περάσει στην πράξη. Και επειδή το μέγιστο των μυστηρίων για τον άνθρωπο είναι το σεξουαλικό, ο Αργύρης Αγγέλου σκοπεύει να εξαντλήσει το θέμα μέχρι εκεί που ...δεν πάει! Έτσι κι αλλιώς, το τετράγωνο της Σελήνης του με την Αφροδίτη τον κάνει εξαιρετικά επιρρεπή σε αισθητικές απολαύσεις, οι οποίες μάλιστα καλύπτουν δύο τάσεις ταυτόχρονα: Την ανάγκη του να μην είναι μόνος (η Σελήνη στο Ζυγό ξορκίζει διαρκώς αυτήν την πιθανότητα) και συνάμα να ζει τις μεγαλειώδεις στιγμές που υπόσχεται η Αφροδίτη του στον Λέοντα. Μάλιστα αν η η Σελήνη του βρίσκεται στον 12ο οίκο εκτός από το ότι συνεισφέρει σε έναν μάλλον ασταθή ψυχισμό, παραπέμπει σε ίντριγκες που ο Αργύρης Αγγέλου καλείται να διαχειριστεί είτε ως θύμα, είτε ως θύτης. Ο Ήλιος και ο Ερμής στον 8ο οίκο έρχονται κι αυτοί να συνδράμουν στους μεγάλους πειρασμούς και τις μεγάλες αδυναμίες. Και ο Άρης στην Παρθένο αρκετά ιδιόρρυθμος ως προς τον τρόπο που εκφράζει την σεξουαλικότητα του είναι πρόθυμος να υιοθετήσει εξεζητημένες πρακτικές, υπακούοντας στα κελεύσματα μιας εγκεφαλικότητας δίχως όρια.

Το «κερασάκι» σε όλα αυτά είναι το τετράγωνο του Δία στον 8ο οίκο με τον Πλούτωνα στον 11ο. Ακόμη κι αν έχει την πρόθεση να αποφύγει τις «κακές παρέες», αυτές θα τον αναζητούν όπου κι αν ...κρυφτεί! Και το «κρυφό» τετράγωνο του αστρικού Πλούτωνα με τον Ήλιο, υποδηλώνει πως όλες αυτές οι «διαπλοκές» μπορεί να επηρεάσουν άμεσα την καριέρα του, οδηγώντας σε έναν επώδυνο μηδενισμό.

Βέβαια, η περιέργεια και το ερευνητικό δαιμόνιο του δημοφιλέστατου ηθοποιού, δεν εξαντλείται στην σφαίρα των απολαύσεων. Γεννημένος «αμαρτωλός» αλλά συνάμα και ιδιοφυής, είναι προορισμένος να εξερευνήσει κάθε μυστήριο, σε κάθε γωνιά του σύμπαντος. Μεταφυσικός και ορθολογιστής, ρεαλιστής και αιθεροβάμων, φιλόσοφος και αιώνιο παιδί, διψάει για γνώση και εμπειρίες, όπως ακριβώς περιγράφει και η δισυπόστατη φύση του ζωδίου του. Σε αυτό το πεδίο δραστηριοτήτων είναι πραγματικά αξεπέραστος, αφού ο ενεργός Ποσειδώνας είναι ικανός να εξιδανικεύει ακόμη και την «σκοτεινή πλευρά» της ζωής, ξεθάβει ερωτήματα και επιχειρήματα εκεί που κανείς άλλος δεν βρίσκει.

Το αντίπαλο δέος σε όλα τα παραπάνω είναι βέβαια ο Κρόνος. Αν βρίσκεται στον 9ο οίκο πιστοποιεί κυρίως την αναζήτηση της γνώσης μέχρι τα βαθιά γεράματα. Αν όμως απλώνει τα δίχτυα του και στον 10ο οίκο (αυτό εξαρτάται από την ακριβή ώρα γέννησης του Αργύρη Αγγέλου αλλά και από το σύστημα οικοθεσίας με το οποίο λειτουργεί ο χάρτης του), τότε όλες οι «αμαρτωλές» τάσεις περιορίζονται ή αναστέλλονται μέχρι ...νεωτέρας και ο ίδιος παίρνει περισσότερο την θέση του «θύματος». Του ανθρώπου δηλαδή που ακολουθεί «την οδό της Αρετής» και δίνει χωρίς να παίρνει, μια ...συνήθεια η οποία μπορεί πολύ εύκολα να τον μπλέξει σε δύσκολες και θολές καταστάσεις, αφού η φυσική ισορροπία «απαιτεί» δίπλα σε όποιον παραχωρεί δικαιώματα να βρίσκονται ...αυτομάτως κι εκείνοι που τα καρπώνονται. Δίπλα στον «έντιμο» να περιφέρονται απατεώνες, έτοιμοι να τρυγήσουν τα αγαθά που αποκτήθηκαν με κόπο.

Το κακό είναι πως ο «δρόμος του Κρόνου» ποιοτικός αλλά και ενοχικός, στην περίπτωση του Αργύρη Αγγέλου συνδέεται ευθέως με την Αφροδίτη στο Λέοντα (οι δύο πλανήτες σχηματίζουν μια «κρυφή» σύνοδο) και από αυτήν την άποψη είναι ικανός να περικόψει όλες τις χαρές και τις απολαύσεις της ζωής ή να τις φιλτράρει μέσα από προσωπικές σχέσεις κατά βάση ανισότιμες που κινούνται στα πλαίσια του δίπολου καθηγήτρια-μαθητής, όπως ακριβώς συνέβη και στο σενάριο του «Παρά Πέντε».

Κλείνοντας αυτήν την μικρή παρουσίαση του Αργύρη Αγγέλου και έχοντας αφήσει στο περιθώριο πολλά ακόμη άξια αστρολογικού σχολιασμού, θα επιμείνω περισσότερο στο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των Διδύμων, να κινούνται εξ ίσου καλά (και παράλληλα) σε δύο διαφορετικούς κόσμους. Το να παραμείνουν αυτοί οι κόσμοι ανεξάρτητοι ο ένας από τον άλλον και μη ανταγωνιστικοί μεταξύ τους είναι και το μεγάλο στοίχημα, που για να κερδηθεί απαιτείται ουσιαστικά μια ελεύθερη σκέψη απαλλαγμένη από ταμπού και ηθικούς κώδικες, ικανή να αναγνωρίσει την διαφορετικότητα και τα δικαιώματα κάθε πλευράς. Διαφορετικά, το «σύνδρομο των Τζέκιλ και Χάιντ» θα κατασκηνώσει μόνιμα στο ψυχικό κατώφλι, προσπαθώντας να επιβάλλει την δική του πραγματικότητα.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved