Buckingham Palace-Ιδιωτικά βίτσια, δημόσιες αρετές

Για την ώρα, ας κάνουμε ένα ταξίδι στο πρόσφατο παρελθόν
Παπασταύρου Λίντα
Buckingham Palace-Ιδιωτικά βίτσια, δημόσιες αρετές

από την Ρένα Κολιοπάνου



RenaKoliop


Βασιλικός γάμος εν όψει!

Ο πρίγκιπας Γουίλιαμ, Καρκίνος με Ωροσκόπο στον Τοξότη, βιώνει την επιστροφή του γενέθλιου Κρόνου του στον Ζυγό, κάτι που πρακτικά σηματοδοτεί την ώρα ανάληψης συγκεκριμένων ευθυνών και το τέλος της ανεμελιάς. Συνήθως συμβαίνουν κοσμογονικά γεγονότα στην ζωή του ανθρώπου όπως ο γάμος (η ο ...χωρισμός) και η έλευση ενός παιδιού.

Ο Πρίγκιπας λοιπόν, βρίσκεται στην κρίσιμη στιγμή όπου πρέπει να αποφασίσει να φέρει σε πέρας την αποστολή του και να εκπληρώσει το καθήκον του πρωτίστως απέναντι στο μοναρχικό καθεστώς της χώρας του. Ο διελαύνων Πλούτωνας στον 1ο οίκο του ωροσκοπίου του σε αντίθεση με την Σελήνη του στον 7ο, τον ωθεί σε θεμελιακές αλλαγές που μπορούν να μεταμορφώσουν τόσο την δική του την ζωή, αλλά κατ’ επέκταση και όλης της χώρας του. Η αίσθηση της ανατροπής των δεδομένων γίνεται ακόμη μεγαλύτερη εξ αιτίας του άμεσα προσεχούς τετραγώνου του διελαύνοντα Ουρανού προς την γενέθλια Σελήνη του. Και ας ελπίσουμε ότι δεν θα ζήσουμε μια απρόβλεπτη όσο και ανεπιθύμητη για τον ίδιο τον Γουίλιαμ, εξέλιξη...

Η τέλεση του γάμου του με την Αιγόκερω Κέητ Μίντλετον, έρχεται να ενισχύσει αποφασιστικά τις πιθανότητες να διαδεχθεί κάποτε είτε τον πατέρα του, είτε την γιαγιά του. Για το αν η απόφαση του ήταν σοφή ή όχι, έχω ήδη αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο (Το καταραμένο δαχτυλίδι). Για τον πριγκιπικό γάμο όμως θα τα ξαναπούμε μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.

Είτε εγώ, είτε άλλοι συνάδελφοι θα τον βάλουν στο αστρολογικό μικροσκόπιο.

Για την ώρα, ας κάνουμε ένα ταξίδι στο πρόσφατο παρελθόν...

Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα

Στην ιστορία της μοναρχίας έχουμε δει πολλούς βασιλικούς γάμους, άλλοτε επιτυχημένους κι άλλοτε αποτυχημένους, συνήθως όμως εμπλουτισμένους με σκάνδαλα και καπρίτσια. Τα υπόλοιπα για εμάς είναι ιστορία, για τον Πρίγκιπα Γουίλιαμ όμως έχουν ένα μεγαλύτερο ειδικό βάρος.

Και στις 29 Απριλίου θα βάλει το μεγάλο στοίχημα...

Ο Πρίγκιπας Γουίλιαμ, όπως εξ άλλου και οι πλείστοι των διαδόχων του θρόνου, κουβαλά ένα βαρύ φορτίο στον ώμο του, τις επιλογές του πατέρα του. Και αυτές οι επιλογές του Πρίγκιπα Καρόλου καθόρισαν τόσο την συναισθηματική ολοκλήρωση όσο και τον κοινωνικό ρόλο που ο πρίγκιπας Γουίλιαμ καλείται να αναλάβει.

Ας δούμε όμως την (αστρολογική) ιστορία των δύο σχέσεων που είχαν καταλυτική σημασία στο κλίμα που έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα.

Νταϊάνα- Κάρολος- Καμίλα

"Δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα τρία,

Στην περίπτωση μας όμως, δεν υπάρχει άλλος δρόμος..."

Πάντα ...επίκαιρο το τραγούδι των Κατσαρού-Πυθαγόρα που ερμήνευσε μοναδικά η Λίτσα Διαμάντη.

Η Νταϊάνα Σπένσερ γεννήθηκε στις 1 Ιουλίου 1961 (19.45) σκορπώντας την χαρά στο σπιτικό του Έντουαρντ Τζων Σπένσερ, ακόλουθου της Αυλής. Μεγάλωσε σε ένα λαμπερό περιβάλλον γνωρίζοντας σημαντικούς ανθρώπους, με ιδιαίτερα μελανό σημείο όμως, το διαζύγιο των γονιών της στην ηλικία των 8 ετών, που άφησε μέσα της μια μεγάλη πληγή. Η έμφυτη αγάπη και κατανόηση για τους συνάνθρωπους της βρήκε διέξοδο στο επάγγελμα της νηπιαγωγού, που το ασκούσε ζώντας πια στο Λονδίνο.

Το παραμύθι της Σταχτοπούτας που συναντά τον έρωτα στον όμορφο, καλοσυνάτο και συνήθως βασιλικής καταγωγής ιππότη για την Νταϊάνα δεν έμεινε στις σελίδες των παραμυθιών, έστω κι αν υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις, για το «όμορφος και καλοσυνάτος»... Η γνωριμία της με τον Κάρολο θα οδηγήσει στον πριγκιπικό «γάμο του αιώνα», όπως ονομάστηκε, στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Παύλου. Όλα έμοιαζαν ονειρεμένα τότε για την Νταϊάνα και εκατομμύρια κορίτσια ανά την υφήλιο μακάριζαν την τύχη της, ελπίζοντας ενδεχομένως σε κάτι ...ανάλογο.

Αλλά στην πραγματικότητα το ευτυχισμένο τέλος των παραμυθιών δεν ήρθε ποτέ.

Ο σύνθετος χάρτης Νταϊάνας-Καρόλου

Η σχέση είχε Ωροσκόπο στον Κριό δείχνοντας ένα ενεργητικό ζευγάρι, έτοιμο να αναλάβει δράση στα εγχειρήματα του. Η Αφροδίτη σε τρίγωνο με τον Ωροσκόπο επισημαίνει την ευχαρίστηση που έπαιρναν από το να απολαμβάνουν κοινωνικές εκδηλώσεις μαζί. Μην ξεχνάμε ότι σε ένα τέτοιο ζευγάρι το να παρίστανται σε τέτοιες κοινωνικές διασκεδάσεις όπως δεξιώσεις, θέατρα κλπ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής του θέσης και του Πρωτόκολλου που συνοδεύει αυτόν τον γάμο.

Η καλή τοποθέτηση του Δία σχεδόν πάνω στην ακμή του Μεσουρανήματος ήταν και το βασικό ατού της σχέσης. Κοινωνική και υλική επέκταση είναι συνήθως τα άμεσα δώρα του πλανήτη, ο οποίος ωστόσο δεν καλύπτει συναισθηματικές ανάγκες.

compo_C-D

Ο 4ος οίκος της σχέσης, με την Αφροδίτη και τον Ουρανό, σηματοδοτεί ότι οποιαδήποτε προσπάθεια να διατηρηθεί η σχέση θα κατέληγε σε αποτυχία αν ένας από τους δυο δεν έδινε τον απαραίτητο χώρο ελευθερίας στον άλλο. Ζούσαν ναι μεν περιτριγυρισμένοι από όμορφα και καλαίσθητα αντικείμενα, αλλά η διαρκής έξαψη ανάμεσα τους ήταν παρούσα. Προφανώς θα ήταν επιτακτική η ανάγκη του καθενός να έχει τον προσωπικό του χώρο.

Παραθέτω απόσπασμα της Κατερίνας Λυμπεροπούλου, η οποία επισημαίνει τα εξής:

«Μετά την γέννηση του Γουίλιαμ και του Χάρι το ζευγάρι κοιμάται χωριστά. Εκείνη αποσύρεται στα ιδιαίτερα της διαμερίσματα γύρω στις 9 το βράδυ ενώ εκείνος κλείνεται στο γραφείο του ακούγοντας όπερα...».

Στον 7ο οίκο της σχέσης βλέπουμε πως το δυναμικό τους κατευθυνόταν σε δραστηριότητες φιλανθρωπικού, καλλιτεχνικού η μεταφυσικού χαρακτήρα. Θα τους ικανοποιούσε να έχουν συμμετοχή σε αυτά και ιδίως η Νταϊάνα που είναι σαφές ότι είχε μεγάλη ανάμειξη.

Στην προσωπική τους ζωή η σύνοδος Άρη-Ποσειδώνα, υποδεικνύει μια εκμετάλλευση με κάποιον τρόπο. Ένας από τους δυο έπαιζε δευτερεύοντα ρόλο μέσα στην σχέση για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς του άλλου. Και βέβαια εδώ φαίνονται οι αυταπάτες αλλά και οι απάτες-απιστίες που χαρακτήρισαν τελικά αυτήν την σχέση, η οποία είχε τελικά πραγματικές διαστάσεις μόνο στο μυαλό του κόσμου, που καμάρωνε -κυρίως για «την πριγκίπισσα του»..

Επιπλέον, οι δύο πλανήτες υποδηλώνουν την ψυχική ευαισθησία του ενός (στην προκειμένη περίπτωση της Νταϊάνας), που αποζητά την προσοχή του άλλου. Πολλές φορές αυτή η αδυναμία χρησιμοποιούταν σαν τρόπος να κατευνάσει την επιθετικότητα του Καρόλου και να δημιουργήσει ενοχές.

Κάτω από αυτές τις αστρολογικές συνθήκες τα άτομα ψάχνουν να βρουν τις ρίζες της σχέσης στον χώρο της ψευδαίσθησης. Μεγάλη δυσαρμονία και ένταση μεταξύ τους, τους οδηγούσε να αναλώνονται σε άστοχες ή άνευ νοήματος συγκρούσεις, πάρα στο να προσπαθούν να επιτύχουν κάτι κοινό.

Βέβαια το τρίγωνο της Αφροδίτης με την Σελήνη, τους ανέπτυξε την ανάγκη για την δημιουργία της οικογένειας μιας και ο γάμος, επί της ουσίας, απαιτούσε ύπαρξη διαδόχων για τον θρόνο.

Ο 5ο οίκος του composite (των παιδιών, της αυτό-έκφρασης, της διασκέδασης) είναι τονισμένος αλλά και …δίκοπο μαχαίρι.

Ειδικά η παρουσία του Πλούτωνα, δείχνει τα «παιχνίδια εξουσίας» και την δυσκολία συναισθηματικής επικοινωνίας, από τη στιγμή που η ταύτιση του ζεύγους δεν ήταν απόλυτη. Ακόμη και στις πιο «ουδέτερες» στιγμές θα προσπαθούσαν να παραπλανήσουν ο ένας τον άλλο, για να ασκήσουν κάποιο είδος έλεγχου ή για να περάσουν τη δική τους νοοτροπία. Τα άτομα γίνονταν εγωιστές και αρνούταν να αλλάξουν οποιαδήποτε δεδομένα, πράγμα που οδηγούσε τόσο σε συναισθηματική όσο και σε σεξουαλική ψυχρότητα.

Ο Κρόνος στον 8ο οίκο του composite ήταν ίσως και το μεγαλύτερο «ζόρι» που φορτώθηκε η σχέση. Ο ένας τόνιζε τις ψυχολογικές ελλείψεις του άλλου, με αποτέλεσμα να προκαλεί ανυπολόγιστο ψυχικό πόνο. Η θεωρία είναι σαφής: Αποξένωση και καχυποψία διαποτίζουν την σχέση και οδηγούν σε σεξουαλική ψυχρότητα και αδυναμία ουσιαστικής επαφής.

Ο 12Ο οίκος είναι και ο πιο ευαίσθητος οίκος, ο οίκος του υποσυνείδητου. Ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια της σχέσης μιας και χρειάζεται πολύ εργασία για να βρεθεί η αλήθεια για το τι ακριβώς συμβαίνει. Η Σελήνη, δεχόμενη ένα τρίγωνο από τον Ουρανό και την Αφροδίτη επισημαίνει μεν συναισθήματα, που δεν έχουν όμως διάρκεια. Η αίσθηση που κυριαρχεί είναι αυτή της «ήττας», μιας και τα άτομα δεν είναι ειλικρινή μεταξύ τους. Ενδεικτική αυτής της ανισορροπίας είναι και η συναισθηματική απιστία.

Είναι γνωστό, πως η σχέση του Καρόλου με την Καμίλλα δεν έπαψε ποτέ να υφίσταται.

Παραθέτω:

«Η πρώτη μεγάλη κρίση υστερίας της Lady Di σημειώνεται λίγο πριν από τον γάμο της με τον Κάρολο, όταν στο γραφείο του ανακαλύπτει ένα βραχιόλι προορισμένο για την κυρία Καμίλα Πάρκερ-Μπόουλς».

-Δεν είμαι υποχρεωμένος να σου δώσω λογαριασμό, είναι η απάντηση του στο «why?» της Νταϊάνας.

-Παντρευόμαστε αύριο. Μήπως έχουμε διαφορετική εικόνα για τον γάμο; Του λέει εκείνη.

-Δικαιούμαι να έχω μια ιδιωτική ζωή, διατείνεται ο Κάρολος.

-Μα είναι εντελώς παράλογο. Γιατί να της χαρίσεις ένα βραχιόλι;

-Για να την ευχαριστήσω που έχει σταθεί στο πλευρό μου!

Το χάσμα στην σχέση των μελλόνυμφων άρχισε να διαφαίνεται από πολύ νωρίς…

Η ντροπαλή και όμορφη νέα που ερωτεύεται τον πρίγκιπα, ο γάμος του αιώνα, τα διαμάντια και τα ρουμπίνια, τα ακριβότερα φορέματα του κόσμου και η καλά «πλασαρισμένη» όμορφη εικόνα ενός ευτυχισμένου πριγκιπικού ζεύγους, συγκεντρώνουν σε τέτοιο βαθμό όλα εκείνα τα συστατικά που αν ήταν μπεστ- σέλερ θα πουλούσε τρελά. Και πούλησε, ιδιαίτερα που η εξέλιξη ήταν διαφορετική της αναμενόμενης...

Όλοι μας, θυμόμαστε το σήριαλ εκείνης της περιόδου. Όμως δεν μπορούμε να ρίξουμε το φταίξιμο μόνον στα άτομα. Η αστρολογική δυναμική της σχέσης τους έδειχνε καθαρά πως τα άτομα δεν ταίριαζαν και δεν ήταν ευτυχισμένα μαζί. Είναι άδικο ακόμη και για τον Κάρολο που αναγκάστηκε να τελέσει έναν γάμο καθαρά με βάση το Πρωτόκολλο, ενώ η καρδιά του ήταν ήδη αλλού.

Όλα άρχισαν σε ανύποπτο χρόνο στα τέλη της δεκαετίας του '60, όταν η ανύπαντρη ακόμη Καμίλα γνώρισε για πρώτη φορά τον Κάρολο σε ένα πάρτι, λέγοντας του: «Η προγιαγιά μου και ο προπάππος σου ήταν εραστές ­ τι θα 'λεγες να το δοκιμάσουμε;»

Το θράσος της περίσσευε και ήταν ανάλογο στην καίρια συνάντηση τους ένα βροχερό απόγευμα του 1971, στο γήπεδο του πόλο του μεγάλου πάρκου του Ουΐνδσορ.

Αποφασισμένη να κερδίσει το ενδιαφέρον του διάδοχου του Βρετανικού θρόνου και του πιο περιζήτητου τότε εργένη της εποχής έκανε την σωστή κίνηση, στο σωστό timing...

«Μην με λέτε σερ, πείτε με Κάρολο», της ζητεί ο ολίγων τι ανασφαλής διάδοχος δηλώνοντας γοητευμένος από την γνωριμία τους. Η συζήτηση περιστρέφεται κυρίως γύρω από το πόλο αλλά δεν σταματά εκεί.

«Σας ενοχλεί ο καπνός;» Η Καμίλα παίζοντας το χαρτί της διαφορετικότητας δεν διστάζει να ανάψει τσιγάρο μπροστά στον Πρίγκιπα, που την ενθαρρύνει να μην σταματήσει. «Όχι, στην οικογένεια μου καπνίζουν όλοι σαν φουγάρα» της απαντά, για να δεχθεί μια ερώτηση που ελάχιστοι ίσως στον κόσμο θα τολμούσαν να του κάνουν: «Έχετε κι αλλά βίτσια;».

Η πολιτική προσέγγισης της Καμίλα αποδείχθηκε αποτελεσματική. «Θα ήθελα να σας ξαναδώ», είναι οι τελευταίες κουβέντες του πρίγκιπα προτού χωρίσουν.

Φυσικά και την είδε. Ξανά και ξανά. Ένα βράδυ που τη γυρίζει σπίτι εκείνη τον προσκαλεί να γνωριστούν ακόμη καλύτερα. «Θέλετε να ανεβείτε για ένα κονιάκ;». Ο Πρίγκιπας κοντοστέκεται: «Όχι, έχω να πιλοτάρω ένα μαχητικό αεροπλάνο αύριο . Ένα τσάι θα ήταν καλύτερο».

Η Καμίλλα τρενάρει την συζήτηση λίγο ακόμη «Θα πρέπει να ζείτε μια δύσκολη ζωή». Και εκείνος, προς επιβεβαίωση του 4ου οίκου του στο Σκορπιό, ομολόγησε: «Η μοίρα μου είναι προκαθορισμένη από την οικογένεια μου …. Μήπως σας προκαλώ πλήξη με τις ιστορίες μου;»

Στην πραγματικότητα συμβαίνει το αντίθετο απ’ ότι φοβάται. Η Καμίλα είναι ένας προσεκτικός ακροατής του Πρίγκιπα, ο οποίος λίγο καιρό αργότερα σε ένα μπαλκόνι του Μπάκιγχαμ, δηλώνει στην αδελφή του ότι πρόκειται για ένα φλερτ δίχως σημασία. Η αλήθεια όμως, είναι εντελώς διαφορετική. Ο Κάρολος έχει ερωτευτεί την Καμίλλα, αλλά εκείνη δεν φαίνεται διατιθεμένη να θυσιάσει την ιδιωτική της ζωή για να γίνει βασίλισσα.

Έτσι, ο περήφανος πρίγκιπας Κάρολος και η αγέρωχη Καμίλα Πάρκερ Μπόουλς (γεννημένη 17 Ιουλίου 1947, στις 19.10, στο Λονδίνο) ξεκινούν ένα ταξίδι αγάπης που έμελλε να έχει αίσιο τέλος και για τους δύο.

Ο σύνθετος χάρτης Καμίλας-Καρόλου

Ωροσκόπος Λέων για το κατά γενική ομολογία «βασιλικό ζευγάρι». Ένα ζευγάρι με ζεστή, περήφανη και σίγουρη αύρα. Ευγενικοί μεταξύ τους, με αβρές εκδηλώσεις τρυφερότητας αλλά και κτητικότητας . Μια σχέση που δεν περνά απαρατήρητοι στους γύρω της και κάνει το ζευγάρι να απαιτεί τον θαυμασμό και την προσοχή τους.

Ο Πλούτωνας στον 1ο οίκο μας δείχνει το μοιραίο της υπόθεσης και κατά κάποιο τρόπο εγγυάται την μακροβιότητα μιας σχέσης που επισημοποιήθηκε ύστερα από μια σειρά τραγικών γεγονότων.

Οι δυσκολίες πού μπορεί να αντιμετωπίζουν από τον έξω κόσμο που αντιτίθεται σε αυτήν την σχέση, θα την δυναμώσει και θα επιβιώσει εκεί που άλλες σχέσεις αποτυγχάνουν. Όσο περισσότερα προβλήματα , τόσο περισσότερο θα αυξάνεται η αντοχή και θα ενώνονται σαν μια γροθιά απέναντι το κατεστημένο. Ισχυρή όψη επίσης και το τρίγωνο Δια-Πλούτωνα, μιας και ο καθένας συμπληρώνει τις ικανότητες του άλλου, μεταβιβάζοντας δύναμη και αισιοδοξία , καθιστώντας τους ικανούς να επιτύχουν μεγάλες αλλαγές στον κόσμο . Παροιμιώδης αντοχή και τεράστια αποθέματα δυνάμεων.

Επιπλέον, έλκονται δυνατά και με πάθος. Πολύ λίγα μπορούν να κρύψουν ο ένας από τον άλλο, ενώ η επιρροή και η γοητεία που ασκούν αμφότεροι είναι καθηλωτική. Στην άσχημη πλευρά της η όψη δίνει ανάγκη επιβολής του ενός πάνω στον άλλο, αν όμως υπερισχύσει η θετική πλευρά θα κάνει την σχέση το όχημα για να ταξιδέψουν βαθιά στο είναι τους και να βιώσουν έναν δεσμό που θα τους αλλάξει πραγματικά όλη τους την ζωή.

compo_c-c

Ο Κρόνος σε σύνοδο με την Αφροδίτη στον 2ο οίκο έρχεται για άλλη μια φόρα να επιβεβαιώσει την «αειθαλή» σχέση, που για ένα μεγάλο διάστημα ήταν «παράνομη». Αν και ίσως να είναι περιοριστική, γιατί μπορεί να δείχνει κάποιο χρέος της ένωσης τους. Ακόμα κι αν υπάρχουν δυνατά συναισθήματα, συχνά είναι αναγκασμένοι να τα κρύβουν.

Όψη σταθερότητας και το εξάγωνο Κρόνου-Ουρανού, που παρότι η φύση των πλανητών είναι αντίθετη, καταφέρνουν να εξισορροπήσουν την καινοτομία και το ασυνήθιστο με το παλιό και δοκιμασμένο πετυχαίνοντας την μαγική συνταγή της ισορροπίας.

Σημαντικό κομμάτι μέσα στην σχέση και η επικοινωνία. Αρχικά φαίνεται πως το βασιλικό ζεύγος ταυτίζεται πνευματικά και διανοητικά (Ήλιος και Ερμής στον 3ο οίκο). Όμως, ο Άρης στον 9ο οίκο του composite, έχει λίγο διαφορετική γνώμη. Τους κάνει μεν να δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως τα ταξίδια, το εξωτερικό και η διδασκαλία αλλά η αντίθεση του με τον Ήλιο και τον Ερμή, είναι πολύ πιθανόν να τους οδηγεί σε συγκρούσεις και καυγάδες. Προφανώς έχουν μια κάπως διαφορετική φιλοσοφία και αντίληψη της ζωής που θα προσπαθούν να την επιβάλλουν ο ένας στον άλλο.

Ο Ποσειδώνας πάνω στην ακμή του 4ου οίκου έχει να κάνει με το όλο ...παραμύθι!

Ονειρεύονται συχνά ο ένας τον άλλο και η τρυφερότητα που αναπτύσσεται ανάμεσα τους, μπορεί να τους οδηγεί σε κόσμους γεμάτους συγκινήσεις και συναισθήματα. Μια πραγματική ένωση ψυχών σε ασυνείδητο επίπεδο, μιας και τα αισθήματα τους μπορούν να εκφράζονται σε ανώτερα «εσωτερικά» πεδία (Σελήνη σε τρίγωνο με τον Ποσειδώνα). Τα όνειρα τους, τις επιθυμίες τους, τους στόχους τους θα τα ντύνουν με χρώμα και βάθος και θα καταφέρνουν την εύκολη πραγματοποίηση τους.

Αρκετά ευεργετικός και ο Δίας μέσα στον 5ο οίκο του composite. Πραγματοποιεί μια σειρά όψεων που μπορούν να συμβάλλουν στην θετική και αισιόδοξη νοοτροπία του ζευγαριού, παρά τις όποιες σπατάλες και υπερβολές (αντίθεση με Σελήνη, τετράγωνο με Ερμή και Άρη, τρίγωνο με Ωροσκόπο). Τους αρέσει να παίζουν, να πειράζονται, να φέρονται παιδιάστικα ο ένας στον άλλο, να δείχνουν τρομερή ανεκτικότητα ο ένας στις αδυναμίες του αλλού και γενικότερα βγάζει ο ένας στον άλλο το καλύτερο δυναμικό του. Τα άτομα μέσα από την θετική τους αντιμετώπιση, χωρίς εμμονές, έλκουν τα καλύτερα γι’ αυτούς, ακόμη και όταν φέρονται επιπόλαια.

Ένα όμορφο κομμάτι της σχέσης τους αποτελεί ο 11Ο οίκος του composite.

H Σελήνη και ο Ουρανός μας μιλούν για μια σχέση που βασίζεται κατά πολύ στο ότι τα άτομα πάνω απ’ όλα αισθάνονται φίλοι μεταξύ τους. Αναπτύσσεται ένα αίσθημα συντροφικότητας που βοηθά τα άτομα να μοιράζονται τα οράματα τους, τους στόχους και τις επιθυμίες τους. Δημιουργούν μεγάλους κύκλους φίλων, από οποιαδήποτε κοινωνική τάξη ενώ η έκφραση των συναισθημάτων τους γίνεται αβίαστα και αυθόρμητα. Με μια δόση εκλογίκευσης όμως, μιας και το τετράγωνο με τον Ερμή τα θέτει κάτω από το πρίσμα της λογικής και ίσως να μην καταλαβαίνουν αμέσως τις απόψεις του άλλου.

Το τετράγωνο του Ήλιου με τον Ουρανό διαποτίζει την σχέση με την έκπληξη και το απροσδόκητο, ενώ η αμοιβαία ελευθερία αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό για να επιτύχει αυτή η σχέση. Επίσης τους βοηθά να μην βαριούνται ποτέ, κάτι που επιβεβαιώνεται και από το έξης …γνωστό δημοσίευμα των δύσκολων χρόνων της «παρανομίας»: Η Καμίλλα και ο Πρίγκιπας Κάρολος βλέπονται τακτικά, αλλά οι συναντήσεις τους παραμένουν αγνές, τιμώντας την συμφωνία που έδωσαν το 1981 να μείνουν μετά τον γάμο του διαδόχου φίλοι και όχι εραστές (…)

Όπως επικύρωσαν και τα γεγονότα, η αγάπη τους ήταν από εκείνες που θα άντεχε στον χρόνο, φτάνοντας τους στα σκαλιά του παρεκκλησιού του Αγίου Γεώργιου, στο παλάτι του Γουίνδσορ, το Σαββάτο 9 Απριλίου 2005. Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη τους επίσημη γνωριμία η Καμίλλα γίνεται Δούκισσα της Κορνουάλης, παίρνοντας έναν από τους λιγότερο σημαντικούς τίτλους ευγενείας του Καρόλου αλλά έχοντας πια την θέση της δίπλα στον άντρα της ζωής της.

Μπορεί η προγιαγιά της, Άλις Κέπελ, να παρέμεινε ερωμένη του προπάππου του Καρόλου, Εδουάρδου Ζ΄, η ίδια όμως πήρε τη ρεβάνς φθάνοντας στα σκαλιά της εκκλησίας.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved