Κυριακή 19 Αυγούστου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 26° 07' 39" ΛΕΩΝ
ΣΕΛΗΝΗ - 05° 36' 19" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΕΡΜΗΣ - 11° 31' 48" ΛΕΩΝ R
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 12° 01' 25" ΖΥΓΟΣ
ΑΡΗΣ - 29° 05' 25" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΔΙΑΣ - 15° 34' 56" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 02° 48' 35" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΟΥΡΑΝΟΣ - 02° 30' 25" ΤΑΥΡΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 15° 36' 20" ΙΧΘΥΕΣ R
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 10' 40" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ R
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 05° 45' 05" ΛΕΩΝ

Πώς θα προσέξω τη διατροφή μου στο εστιατόριο κατά την περίοδο των διακοπών;

Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν ξεκινήσει για αρκετούς και πρόκειται να ξεκινήσουν για ακόμα περισσότερους τις επόμενες ημέρες.

Πώς θα προσέξω τη διατροφή μου στο εστιατόριο κατά την περίοδο των διακοπών;

Αν σας απασχολεί η διατήρηση του βάρους σας και αυτήν την περίοδο που θα τρώτε εκτός σπιτιού παρακάτω θα βρείτε τρόπους για να προσέξετε τη διατροφή σας.

Σκεφτείτε την ισορροπία

Επιλέγετε το φαγητό σας στο εστιατόριο ανάλογα με το τί έχετε καταναλώσει ή θα καταναλώσετε μέσα στην υπόλοιπη ημέρα. Αν για παράδειγμα, γνωρίζετε ότι το βράδυ θα φάτε σε εστιατόριο, το μεσημέρι καταναλώστε ένα πιο ελαφρύ γεύμα όπως μία σαλάτα. Αντίθετα, αν γνωρίζετε ότι το βράδυ θα φάτε ένα γλυκό ή θα καταναλώσετε αλκοόλ, τότε αναζητήστε τα πιο light πιάτα στο εστιατόριο το μεσημέρι.

Αν το γεύμα σας περιλαμβάνει ορεκτικό και επιδόρπιο, τότε φροντίστε το κυρίως πιάτο σας να είναι πιο ελαφρύ να παραγγείλετε μικρότερη μερίδα ή ακόμα και να μοιραστείτε το κυρίως πιάτο. Μην ξεχνάτε να περιλαμβάνετε στα γεύματά σας τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων, συμπεριλαμβάνοντας λαχανικά, άπαχη πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες, άπαχα γαλακτοκομικά και φρούτα. 

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies