Sex and the troika: Η Τζούλια και οι δύο μαύροι

Πριν γελάσουμε λοιπόν ή κατηγορήσουμε την όποια Τζούλια για τις επιλογές της, ας αναλογιστούμε

Sex and the troika: Η Τζούλια και οι δύο μαύροι

Deutche Bank ή Wold Bank; ΔΝΤ η ΕΕ; Ποιος είναι ο καλύτερος επιβήτορας; Σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνά η πατρίδα μας η Τζούλια Αλεξανδράτου συνεχίζει ακάθεκτη να μας δείχνει τον τρίτο δρόμο προς την πολυπόθητη σύγκλιση και την έξοδο από την κρίση.

Η μαύρη δύναμη -ο έμπειρος Omar aka big Willy και ο πολλά υποσχόμενος Joachim Kessef - είναι εδώ για να μας θυμίσει ότι δεν είναι μόνον τα σπρεντς που ανεβαίνουν, ούτε μόνον η κρίση που είναι βαθειά αλλά και να μας υποδείξουν εμφατικά πως αφού έχουμε σκύψει που έχουμε σκύψει, τουλάχιστον να το ευχαριστηθούμε. Χώρια η αμοιβή, οι νέες θέσεις εργασίας και η αύξηση της κατά κεφαλήν ...απόλαυσης.

Παρακάμπτοντας την μέγιστη αξία και τις προοπτικές αυτής της εξόχως συγκινητικής πολιτιστικής ανταλλαγής -οι μαύρες στην Πατησίων και οι μαύροι στη Τζούλια- πέφτω με τα μούτρα στην αστρολογική σκιαγράφηση της τριπλής (δημοσιονομικής;) σύγκλισης.

Για την Τζούλια τα έχω ήδη γράψει (Από μικρή στον πόνο της ζωής).

Ο Ομάρ Γουΐλιαμς πάλι, είναι Τοξότης με τον Άρη στον Αιγόκερω να επισημαίνει το σθένος του και τη θηλυκή συμμορία Αφροδίτης- Σελήνης-Δήμητρας στο Ζυγό να εξευγενίζει -όσο πάει- τους τρόπους του.

Εκείνο βέβαια που τον χαρακτηρίζει ως προσωπικότητα είναι το τετράγωνο Ήλιου-Δία που εκτός από το glamorus του ανδρός, υπονοεί πως τα προσόντα του φαίνονται μεγαλύτερα από όσο είναι στην πραγματικότητα.

Εξερευνώντας τον χάρτη του διαπιστώνουμε επιπλέον μια σκληρή σχέση της Σελήνης με τον Κρόνο στον Κριό, η οποία είναι και το πρώτο κλειδί της απάντησης στο ερώτημα γιατί ένας εν δυνάμει δημοφιλής show man εξελίχθηκε σε πορνοστάρ. Η συναισθηματική «στενότητα» ή απόρριψη, είχε δημιουργήσει από νωρίς στον big Willy ένα σύμπλεγμα χαμηλής αυτοεκτίμησης το οποίο με τη συνδρομή του ισχυρού Δία βρήκε διέξοδο σε αποδείξεις του τύπου «θα σας δείξω ποιός είμαι εγώ ρε». Και αυτό -όσον αφορά τις γυναίκες- πήρε σάρκα και οστά εξ αιτίας της εμπλοκής του αστρικού Άρη στο όλο σχήμα. Και ευτυχώς, το τ-τετράγωνο Σελήνης-Άρη-Κρόνου που θα μπορούσε να αποδώσει άνετα έναν απολίτιστο βιαστή, μεταφέρθηκε επί της οθόνης.

Όμως αυτή η ψυχαναλυτική προσέγγιση δεν αρκεί για να δείξει το πέρασμα στον Πλουτώνιο κόσμο του θεάματος. Η συγκεκριμένη απάντηση κρύβεται στη σύνοδο της αστρικής Αφροδίτης με τον Ουρανό και τον Πλούτωνα στην Παρθένο, μια ποιότητα όψεων που θα ξαναβρούμε παραλλαγμένη στον έτερο συμπρωταγωνιστή του DVD, τον Γαλλο-Τογκολέζο Joachim.

Όσον αφορά συναστρία της Τοξοτίνας Τζούλιας και του Τοξότη Ομάρ, είναι πράγματι ενδεικτική ενός μεγάλου πάθους, έστω και υπό τη μορφή one dvd stand.


julia-omar

Ο Άγγλος «πορνό-τραπεζίτης» έχει την Αφροδίτη του στο Ζυγό, ακριβώς επάνω στον Άρη της Τζούλιας συγκροτώντας ένα ακτύπητο ενεργειακό δίδυμο με αλυσιδωτά «enter», ενώ ο «μάτσο» Άρης του στον Αιγόκερω πλαγιοκοπεί τη Σελήνη της Τζούλιας στον Κριό στοιχειοθετώντας την brutal εισβολή στον ψυχικό της κόσμο. Το «πονάω αλλά μου αρέσει» είναι το μότο αυτής της επαγγελματικής κατά τ’ άλλα συνεργασίας και από ότι φαίνεται οι δύο κατ’ επιταγή εραστές δεν θα ξεμπλέξουν έτσι εύκολα.

Οι υποψίες για μια συμπαντική συνωμοσία με «ουρά» αλλά και πλήθος ερωτηματικών προκύπτουν βεβαίως από την άμεση εμπλοκή του Κρόνου στη συναστρία Τζούλιας-Ομάρ. Ο Ήλιος του πέφτει στον 12ο οίκο της Τζούλιας, εκεί ακριβώς που βρίσκεται η σύνοδος Ήλιου-Κρόνου της Ελληνίδας νέο-πρωτοπόρου. Πρόκειται άραγε για μια διαχρονική σχέση σαδομαζοχιστικών οργίων, ανάλογη με αυτή της πατρίδας μας και των απανταχού διαπλεκομένων; Είναι μια ένδειξη κακοτυχίας που οδηγεί κατευθείαν στην εντατική ενός απέραντου φρενοκομείου και σε μια χρόνια παρακολούθηση; Ή μήπως ο σοφός Ομάρ -ελέω Τοξότη και 12ου οίκου- θα μυήσει τη Τζούλια στα μυστήρια και τη φιλοσοφία της Αφρικανικής παράδοσης και των σαμάνων;

Στο δεύτερο εκπολιτιστικό πόνημα της Σειρήνας-Τζούλιας η τριπλέτα των μεταβλητών συμπληρώνεται από τον Ιχθύ Γιοακίμ, ο οποίος έχει κι αυτός τις χάρες του.

Ο Δίας του στον Κριό αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει με την συνήθη επιτυχία που τον χαρακτηρίζει, ένα -κατά τα άλλα εγκεφαλικό- τρίγωνο ανάμεσα στην Αφροδίτη στον Υδροχόο και τον Άρη στους Διδύμους. Εξάγωνο δεξιά, εξάγωνο αριστερά είναι μια σίγουρη υπόσχεση για ακόμη πιο πολυπληθείς παραγωγές.

Ικανός να προσφέρει μια ξεχωριστή απόλαυση έχει επιπλέον το πλεονέκτημα της συνόδου του Δία του με τη Σελήνη της Τζούλιας στον Κριό στον 4ο οίκο. Να λοιπόν η ευκαιρία για τη Τζούλια να κάνει πράξη τα όνειρα της και να αποκτήσει -γιατί όχι- μια glamorus βίλα στο εξωτικό Τόγκο. Επιπλέον, κάτω από την υψηλή επιστασία και τη γενναιοδωρία του Γιοακίμ, η συναισθηματική της απελευθέρωση πρέπει να θεωρείται δεδομένη, συμπληρώνοντας έτσι την πιο φιλοσοφημένη συμβολή του Ομάρ. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια... Τυχερή η Τζούλια, τυχερός και ο Γιοακίμ που αντίστοιχα μπορεί να ελπίζει σε μια ουσιαστική άνοδο των μετοχών του, μέσω των επενδύσεων του στην Ελληνική πορνοβιομηχανία. Γι’ αυτό ίσως, διαισθανόμενος το απροσδόκητο κοσμικό bonus, έκανε την καρδιά του πέτρα και αποφάσισε να παραβλέψει την πάγια προτίμηση του στις Τσέχικες «θυρίδες».

Ο Άρης του στους Διδύμους πάντως σε τετράγωνο με τον Ήλιο, παραπέμπει σε απολαύσεις double face, οι οποίες περνάνε στην οθόνη με τη βοήθεια του καλλιτεχνικού φίλτρου των Ιχθύων. Υποθέτω μάλιστα ότι θα έχει τιγκάρει ήδη τη βιντεοθήκη του με τα πολλαπλά ανδραγαθήματα του, αφού για τον συγκεκριμένο Άρη η εικόνα και ο ήχος είναι τρόπος ζωής και απόδειξη ισχύος.

Κατά τα άλλα στο γενέθλιο χάρτη του συναντάμε εκ νέου μια «στριμωγμένη» Σελήνη σε σύνοδο με τον Κρόνο (ίσως), τετράγωνο με τον Ουρανό στο Σκορπιό (σίγουρα) αλλά και σε «κρυφό» τετράγωνο με τον τροπικό Πλούτωνα. Η εμπλοκή της αστρικής Αφροδίτης στο όλο σχήμα (σχηματίζει ένα τ-τετράγωνο με τη Σελήνη και τον Ουρανό) υπογραμμίζει εκ νέου την αστρολογική ταυτότητα ενός πορνοστάρ: Λίγο Κρόνος, λίγο Ουρανός, λίγο Πλούτωνας και τα κορίτσια μου...

julia-kessef

Όσον αφορά στη συναστρία του με τη Τζούλια είναι σαφώς πιο «χαλαρή» από εκείνην του Ομάρ. Ο Ομάρ πιέζει και απαιτεί, ο Γιοακίμ υπόσχεται και φτιάχνει όνειρα. Ίσως να έχει ήδη υποσχεθεί στην Τζούλια ότι θα την κάνει βασίλισσα του κοκοφοίνικα και ότι κοντά του θα έχει και του πουλιού το γάλα. Λείπει όμως το στοιχείο της φλεγόμενης επιθυμίας, το οποίο δεν υφίσταται ούτε στις «κρυφές» όψεις. Η Αφροδίτη ψάχνει τον Άρη και ο Άρης την Αφροδίτη, χωρίς να συναντιούνται ποτέ.

Διχασμένη λοιπόν ανάμεσα στην ονειροπαγίδα του Γιοακίμ και το γνήσιο πάθος της για τον Ομάρ, ανάμεσα στην «Μελωδία της Ευτυχίας» του Παρισιού και τα «Ανεμοδαρμένα Ύψη» του Λονδίνου, η Τζούλια βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι όπως συμβαίνει με κάθε τραγική ηρωίδα. Ενστικτωδώς τείνει να διαλέξει τον δεύτερο, γιατί αφ’ ενός την εξιτάρει και αφ ετέρου μέσα στην αυταρέσκεια της χρειάζεται την κόντρα και την πρόκληση περισσότερο από τα όνειρα.

Υποθέτω πως αν δεν βρει τις απαντήσεις που ζητάει, θα τις ψάξει στο επόμενο DVD με συμπρωταγωνιστές ενδεχομένως Κινέζους ή Κορεάτες «αθλητές». Ο έντονος Ουρανός και ο επίσης έντονος Άρης της βαριούνται τα ίδια και τα όμοια.

Μέχρι να επιστρέψει ο Κρόνος στη γενέθλια θέση του, επιφέροντας την νομοτελειακή κάθαρση, υπάρχει χώρος για δοκιμές και νέες εξορμήσεις. Παρ’ τους όλους κορίτσι μου να τελειώνουμε!

Κι εγώ βέβαια, όπως ίσως κι εσείς παρακολουθώ όλη αυτήν την ιλαροτραγωδία με μια αδιόρατη αίσθηση πως εντελώς συγχρονιστικά εκφράζει την πραγματικότητα που όλοι ζούμε -ειδικά τους τελευταίους μήνες. Τρόικα στο DVD, τρόικα και στη ζωή. Ή αλλιώς... Sex and the troika!

Πριν γελάσουμε λοιπόν ή κατηγορήσουμε τη Τζούλια και την όποια Τζούλια για τις επιλογές της ας αναλογιστούμε το «άλλο» DVD στο οποίο πρωταγωνιστούμε όλοι μας εδώ και χρόνια αμισθί, αρκούμενοι μάλιστα σε υποσχέσεις και βγάζοντας συνήθως το σκασμό.

Το ανάλογο αστρολογικόν «λίγο Κρόνος, λίγο Ουρανός, λίγο Πλούτωνας και τα ...αγόρια μας» ισχύει κατά κόρον για την Ελλάδα η οποία εδώ και χρόνια εκδίδεται συστηματικά από τους εγχώριους «προστάτες» της και εύχομαι βέβαια να μην νοιώσουμε ποτέ σαν την πόρνη που αυτοκτόνησε, όταν έμαθε πως οι άλλες πληρώνονταν. Η Τζούλια τουλάχιστον δεν κινδυνεύει από αυτό...

«Αν φύγεις θα φαρμακωθώ!» έλεγε η Κατερίνα Χέλμη στον «Ντόρη της» στα «Κόκκινα Φανάρια». Τα φανάρια που αλληγορικά δεν έσβησαν ποτέ στην Ελληνική πολιτική και οικονομική σκηνή. Οι δικοί μας «Ντόρηδες» καρπώνονται ατιμώρητοι τις μίζες και τον πλούτο, πουλώντας μας αγάπη, ενδιαφέρον, πατριωτισμό και απειλώντας μας με νόημα «Σε αγαπάω βρε κουτό... Αλλά αν σηκώσεις μπαϊράκι, έφυγα...».

Παρ’ το δρόμο που σου πρέπει τον αγύριστο, λέω κι εγώ, δίκην Νότη!

Δεν χρειαζόμαστε τους εγχώριους ζηλωτές μιας διεθνούς καριέρας στην πολιτική πορνοβιομηχανία. Τους «σωτήρες», τους σκηνοθέτες που μας δείχνουν στην κάμερα ό, τι τους εξυπηρετεί, κανονίζοντας με σπουδή την επόμενη βίζιτα. Ούτε να διαλέξουμε δεν μας αφήνουν...

Μια ακόμη θεμελιώδης διαφορά Τζούλιας part2-Ελλάδας είναι πως οι αλλοδαποί επιβήτορες που πάνε κι έρχονται είναι ως επί το πλείστον ξανθοί. Και βέβαια αυτοί πληρώνονται και με το παραπάνω, ανεξαρτήτως προσόντων, αν δηλαδή είναι εικοσάποντοι ή πεντάποντοι. Διασκεδάζουν στου Ψυρή, το Κολωνάκι και τον Κεραμεικό, τρώγοντας τον αγλέορα και πίνοντας στην υγεία των κορόιδων. Άλλος μπρουτάλ κι άλλος ονειροπλάστης, «σκοτώνουν» και δεν πληρώνουν σε ένα υπερθέαμα-βαριετέ, όπου τα «κορίτσια» είμαστε πάντα εμείς.

Μάλιστα, μια εκ των ιθυνόντων της «παράστασης», η Γερμανίδα καγκελάριος frau Merkel, σχεδιάζει προσεκτικά το επόμενο βήμα της, την φορολογική σύγκλιση, ώστε τελικά να μείνουν στο «κρεβάτι» μας μόνον οι άξιοι Γερμανοί και οι Γερμανίδες, που έτσι κι αλλιώς έχουν μακρά παράδοση στο πειθαρχημένο σεξ. Τζούλια ακούς; Τέρμα οι μαύροι και οι κίτρινοι...

«Μόνον η πειθαρχία οδηγεί στην ελευθερία»...

Αυτό το σημείωμα καρφίτσωναν οι Ες Ες στο άψυχο κορμί αυτών που βασάνιζαν και δολοφονούσαν στο Μαουτχάουζεν και στα υπόλοιπα ευαγή ανθρωπιστικά ιδρύματα του Ναζισμού. Έξις, δευτέρα φύσις...

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved