Πέμπτη 2 Απριλίου 2020
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 07' 15" ΚΡΙΟΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 25° 09' 22" ΚΑΡΚΙΝΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 17° 08' 29" ΙΧΘΥΕΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 28° 48' 55" ΤΑΥΡΟΣ
ΑΡΗΣ - 01° 47' 60" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 24° 34' 11" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 00° 45' 39" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 05° 14' 23" ΤΑΥΡΟΣ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 19° 19' 09" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 24° 51' 32" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 02° 43' 32" ΚΑΡΚΙΝΟΣ R

Χάρισον Φορντ-Ποτέ μη μου λες τις πιθανότητες

Ο Χάρισον Φόρντ γεννήθηκε στις 13/7/42 στο Σικάγο των ΗΠΑ και στο ωροσκόπιο του βλέπουμε τον Ιντιάνα Τζόουνς ...

Από τον Γιάννη Ριζόπουλο

 

Ο Χάρισον Φόρντ γεννήθηκε στις 13/7/42 στο Σικάγο των ΗΠΑ και στο ωροσκόπιο του βλέπουμε τον Ιντιάνα Τζόουνς ...προσωποποιημένο: Ένας καθηγητής αρχαιολογίας (Ερμής στον Καρκίνο, στο μεσουράνημα) γίνεται ήρωας για όλους (Άρης στο Λέοντα, στον 11ο οίκο), ταξιδεύοντας σε παράξενα μέρη όποτε το απαιτούν οι περιστάσεις, (Κρόνος σε σύνοδο με Ουρανό στους Διδύμους, στον 9ο οίκο). Το πράγμα ...χειροτερεύει αν σταθώ και στις ίδιο-συναστριακές όψεις, οι οποίες πρακτικά δημιουργούν μια ενότητα των παραπάνω χαρακτηριστικών: Ο αστρικός Άρης είναι πάνω στον τροπικό Ήλιο στον 10ο οίκο δίνοντας μια καλή εικόνα του μαχητικού αναζητητή αρχαίων μυστηρίων και ο αστρικός Ερμής πάνω στη σύνοδο Κρόνου-Ουρανού.

Αν και όλα αυτά έχουν αποτυπωθεί με κάποιο τρόπο και στην πραγματική ζωή του Χάρισον Φορντ (για παράδειγμα, υποστηρίζει με κάθε τρόπο το έργο των Αμερικανών αρχαιολόγων), όπως και πολλοί άλλοι ηθοποιοί που ταυτίστηκαν με ένα ρόλο, δεν έκανε τίποτε άλλο από το να ενσαρκώσει συγκεκριμένες πτυχές του ωροσκοπίου του.
Μάλιστα και ο ρόλος του Χαν Σόλο στον «Πόλεμο των Άστρων» που ουσιαστικά τον ανέδειξε (από εκεί δανείστηκα και την ατάκα του τίτλου στο άρθρο) παραπέμπει στη σύνοδο Κρόνου-Ουρανού. Το ίδιο και ο ρόλος του στο Airforce One η στην νέα ταινία επιστημονικής φαντασίας του Σπήλμπεργκ Cowboys and Aliens.

Τα αίτια αυτής της ξεκάθαρης προτεραιότητας των δύο πλανητών στην «εικονική» ζωή του Χάρισον Φορντ ανιχνεύονται στη σύνοδο τους με τον αστρικό Ερμή και το αστρικό Μεσουράνημα, μια σύνδεση που είχε και έχει ουσιαστικό αντίκρισμα και στην πραγματική του ζωή. Ο Φορντ περνά πολλές ώρες πιλοτάροντας αεροπλάνα κι ελικόπτερα-κι αυτή είναι μια από τις δημιουργικές εκδοχές του Ουρανού στους Διδύμους-από την άλλη πλευρά όμως-ελέω Κρόνου-η αρχή της σταδιοδρομίας του δεν ήταν και τόσο εύκολη. Πριν το «γύρισμα» της τύχης που προσωποποιήθηκε στον Ταύρο Τζωρτζ Λούκας, ο μετέπειτα mega-star παρέπαιε ανάμεσα σε άδοξους ρόλους και την ξυλουργική, με την πρώτη σύζυγο του να γεύεται στο πετσί της κάθε αποτυχία και την αδιάκοπη γκρίνια του Καρκίνου.

Ο Λούκας ήταν ο πρώτος που μπόρεσε να διακρίνει τα ιδιαίτερα προσόντα του Φορντ, κάτι που δείχνει να οφείλεται εκτός των άλλων και στην εξαιρετικά εμφατική «κρυφή» συναστρία τους: Όταν ο τροπικός Ουρανός του σκηνοθέτη πέφτει πάνω στο αστρικό Μεσουράνημα ενός ...ανυπόληπτου ηθοποιού και ο αστρικός του Άρης πάνω στο τροπικό Μεσουράνημα, η αλλαγή στα μέχρι τότε δεδομένα γίνεται πάρα πολύ εύκολη. Αρκεί βέβαια να το θέλουν και οι πλανήτες...

Το καλό ξεκίνησε το 1973 με το American Graffiti και τον Πλούτωνα να προΐσταται της μεταμόρφωσης του Φορντ από ασχημόπαπο σε κύκνο. Η διέλευση του πλανήτη από τον γενέθλιο Ωροσκόπο στο Ζυγό έδωσε το ρυθμό, ενώ ο Κρόνος στο κατώφλι του Καρκίνου και πάνω στο γενέθλιο Μεσουράνημα πιστοποίησε ότι τίποτα δεν γίνεται χωρίς την έγκριση του. Έχοντας πλέον περάσει από τη γενέθλια θέση του, άνοιξε τον δρόμο στον Χάρισον Φορντ για την καταξίωση που επιθυμούσε. Και το 1977 με τον τροπικό Δία πάνω στο αστρικό Μεσουράνημα των Διδύμων, τον αστρικό Κρόνο πάνω στον Ήλιο του και τον Ουρανό του Ηλιακού Τόξου σφιχταγκαλιασμένο με τον γενέθλιο Δία στον Καρκίνο, έγινε το μεγάλο ...μπαμ.

Όλα αυτά βέβαια, δεν θα είχαν συμβεί αν στο γενέθλιο ωροσκόπιο του Χάρισον Φορντ δεν υπήρχε η «υψηλή προστασία» των βασικών δεικτών της επιτυχίας, του Δία και της Δήμητρας. Πάνω σε ένα τέτοιο καμβά η δράση των θεωρούμενων ως «κακών» του ζωδιακού παίρνει άλλες διαστάσεις και ουσιαστικά όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου στηρίζει τις προσπάθειες του ατόμου. Στην πραγματικότητα, ο Φορντ με το Δία στο 10ο οίκο σε τετράγωνο με τη Δήμητρα στην ακμή του 7ου, ακόμη κι αν το ...ήθελε δεν θα μπορούσε να παραμείνει στην αφάνεια. Το μόνο που είναι «διαπραγματεύσιμο» σε ανάλογες περιπτώσεις είναι η ποιότητα. Είναι ίσως χαρακτηριστικό του γωνιακού Δία ότι πήρε όλους τους ρόλους που τον ανέδειξαν ύστερα από κάποιο περίεργο καπρίτσιο της τύχης.

Όσον αφορά την καλλιτεχνική του προδιάθεση προέκυψε από το τετράγωνο του Ερμή με τον Ποσειδώνα, που βρίσκεται στο 12ο οίκο, πολύ κοντά στον ωροσκόπο του στο Ζυγό. Ουσιαστικά ο πλανήτης των τεχνών κάνει σύνοδο με τον Ωροσκόπο, μια όψη που γίνεται ακόμη πιο λειτουργική με την μεσολάβηση της Δήμητρας, η οποία μέσω του τ-τετραγώνου που σχηματίζεται υλοποιεί το ...«3 σε 1».
Θυμίζω βέβαια ότι και η multi καλλιτεχνική Σελήνη του στον Καρκίνο συγκαταλέγεται ανάμεσα στις τρεις πιο αντιπροσωπευτικές για τους ηθοποιούς (οι άλλες δύο είναι στην Παρθένο και το Ζυγό).

Στην προσωπική του ζωή, που σημειωτέον στα πλαίσια της εσωστρέφειας του Καρκίνου, την κρατά απόλυτα προστατευμένη από τα αδιάκριτα βλέμματα, έχει να επιδείξει τρεις πολύχρονους γάμους, ο καθένας από τους οποίους σχετίζεται και με μια διαφορετική φάση της ζωής του. Θα έλεγα μάλιστα ότι κάθε περίπτωση αντιπροσωπεύει άμεσα τα τετράγωνα της Δήμητρας (στον 7ο οίκο του γάμου) με τους τρεις αργούς πλανήτες, τον Κρόνο και τον Ουρανό (ως αστρική) και το Δία.
Ο πρώτος γάμος, ο Κρόνιος, με την αγνώστου ζωδίου και πιο ...βασανισμένη Μαίρη Μακουάρντ κάλυψε τα δύσκολα χρόνια, μέχρι το 1979. Ο δεύτερος με την Δίδυμο και σεναριογράφο Μελίσα Μάθεσον συνδυάστηκε με την πιο «ένδοξη» φάση της καριέρας του, ενώ ο τρίτος, ο Ουράνιος, με την κατά 23 χρόνια νεώτερη του ηθοποιό Καλίστα Φλόκχαρτ, θυμίζει περισσότερο το «ήταν κάτι κουρασμένα παλικάρια» με την ...πονηρή Σκορπίνα να καρπώνεται τα έτοιμα, προσφέροντας σε αντάλλαγμα το ελιξίριο της νεότητας.

Κλείνοντας, να επισημάνω ότι όπως κάθε Καρκίνος που ...σέβεται τον εαυτό του, ο Χάρισον Φορντ έχει το δικό του ράντσο και συμμετέχει σε ποικίλες ανθρωπιστικές δραστηριότητες, ενώ ο ενεργός Ποσειδώνας του στην Παρθένο, «τραβώντας» μαζί του τον Ερμή και τον Ωροσκόπο στο Ζυγό, έχει να επιδείξει και μια ουσιαστική συμβολή στη διατήρηση της φυσικής ισορροπίας στον πλανήτη. Μάλιστα ένα είδος μυρμηγκιού κι άλλο ένα αράχνης έχουν πάρει το όνομα του...

Το μέλλον

Σίγουρα ένας διελαύνων Πλούτωνας στον 4ο , ένας Ουρανός στο 7ο και ένας Κρόνος στον 1ο οίκο δεν είναι και η πιο επιθυμητή …παρέα στη ζωή του οποιουδήποτε. Και από αυτήν την άποψη τα επόμενα χρόνια αναμένεται να είναι αρκετά δύσκολα και ανατρεπτικά, ιδιαίτερα στον οικογενειακό τομέα που κατά τεκμήριο ενδιαφέρει άμεσα κάθε Καρκίνο. Η πιο «δύσκολη» ένδειξη όμως έρχεται από το προοδευτικό του ωροσκόπιο στο οποίο ο «προχωρημένος» Άρης ετοιμάζεται να …στρογγυλοκαθίσει πάνω στον γενέθλιο Ωροσκόπο του. Κατά τη γνώμη μου και με βάση το χαρακτήρα αλλά και τη γενέθλια θέση του πλανήτη στον 11ο οίκο, τρία τινά μπορεί να σημαίνει αυτό: Απώλεια ενός πολύ καλού φίλου, ακραίες καταστάσεις στη ζωή των παιδιών του (τέσσερα έχει, ζωή να ‘χουν) και βέβαια ουσιαστικούς κινδύνους και για τη δική του σωματική ακεραιότητα. Στο τελευταίο συμπεριλαμβάνονται και οι κίνδυνοι από αεροπορικά ταξίδια, αφού ο Άρης θα ενεργοποιήσει το γενέθλιο εξάγωνο Ουρανού-Δήμητρας, σχηματίζοντας μια διευκολυνόμενη αντίθεση με διέξοδο τον 9ο οίκο. Επιπλέον, η «προσβολή» της ακμής του 7ου οίκου από τον Άρη ενδέχεται να «μεταθέσει» ένα μεγάλο μερίδιο της ενέργειας του στη ζωή της συζύγου του.
Εκτιμώ μάλιστα ότι μερικά από τα παραπάνω θα μπορούσε να του επισημάνει και κάθε ευσυνείδητος αστρολόγος, διακινδυνεύοντας βέβαια να εισπράξει τη γνωστή απάντηση: «Ποτέ μη μου λες για πιθανότητες…»
 

Σχολιάστε

ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ;

ΚΡΙΟΣ
ΚΡΙΟΣ
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

©2011-2020 Astrology.gr - All rights reserved