Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 20° 04' 09" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 14° 01' 48" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 29° 22' 16" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 06° 07' 53" ΣΚΟΡΠΙΟΣ
ΑΡΗΣ - 16° 44' 17" ΙΧΘΥΕΣ
ΔΙΑΣ - 07° 28' 49" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 09° 03' 50" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 28° 52' 44" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 13° 46' 41" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 19° 57' 30" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 27° 11' 56" ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Αστρολογικό κους-κους

Νέα, κουτσομπολιά, φήμες, μαγειρεμένα με... αστρολογική συνταγή: Woody Allen, Φίλιππος Πλιάτσικας και Ελεονώρα Ζουγανέλη, Βάνα Μπάρμπα

Αστρολογικό κους-κους

από την Κατερίνα Σαλωνίκη

katerinanew1.jpg

Woody Allen - To Rome with love

to_rome_with_loveΟ ακούραστος δημιουργός που έχει συμπληρώσει τα 76 του χρόνια, ετοιμάζεται να κλείσει σκηνοθετικά το μάτι σε άλλη μία Ευρωπαϊκή πόλη, μετά την Βαρκελώνη, το Λονδίνο και το Παρίσι. Ήρθε λοιπόν η σειρά της μαγικής και αξεπέραστης Ρώμης και τα γυρίσματα προκαλούν γκριμάτσες θαυμασμού και έκπληξης στους Ιταλούς, που ξέρουν να απολαμβάνουν το χιούμορ και κάθε ανεπιτήδευτο στυλ.

Ο Woody Allen με τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν την προσωπικότητά του και το απύθμενο καλλιτεχνικό του ταλέντο, ξεδιπλώνει για άλλη μια φορά τις ιδιορρυθμίες του επηρεασμένος και από τον αγαπημένο του Φεντερίκο Φελίνι και την αξέχαστη κλασική «Dolce vita» του.

Πρωταγωνιστές σε όλη αυτή την ερωτική ρομαντική κωμωδία του με τίτλο «To Rome with love» είναι η εκρηκτική Penélope Cruz που γίνεται ακόμα πιο sexy μέσα από το ρόλο της πόρνης, ο αμίμητος Roberto Benigni που τρέχει με το εσώρουχο να ξεφύγει από τους παπαράτσι, ο πάντα γοητευτικός Alec Baldwin σε ρόλο αρχιτέκτονα και η διαχρονική Ornella Muti.

Ένας Τοξότης με ωροσκόπο Παρθένο και Σελήνη στον Υδροχόο, μπορεί να δημιουργήσει τα πιο ευφάνταστα και αντισυμβατικά πράγματα με αρτιότητα και λεπτομερή σαφήνεια. Ειδικά όταν ο κυβερνήτης του ωροσκόπου Ερμής που συγκυβερνά και το μεσουράνημα, βρίσκεται σε σύνοδο με τον Δία κυβερνήτη του ζωδίου του και σε σύνοδο με τον Ήλιο κυβερνήτη του 12ου οίκου και όλα αυτά σε τρίγωνο με Ουρανό! Το δαιμόνιο μυαλό του Woody Allen εμπλέκεται παντού, αναδύοντας όλες τις συγκινησιακές καταστάσεις από τα άδυτα του μυαλού και του συναισθήματος, σκηνοθετώντας τα με έναν πρωτοποριακό και ασυνήθιστο τρόπο που τον κάνει να ξεχωρίζει από τα κλισέ και τα συνηθισμένα μοτίβα. Κάνοντας τη δουλειά του με αφοσίωση και τελειομανία, φροντίζει να την μπολιάζει με οτιδήποτε μη συντηρητικό και παγιωμένο. Διατηρώντας πάντα σε περίοπτη θέση την περιφρονητική και προειδοποιητική ασπίδα της αντίθεσης Άρη – Πλούτωνα απαξιώνει συνεχώς όλες τις βραβεύσεις, απλά γιατί το κόκκινο στα δικά του μάτια, επιβραβεύεται μόνο από τα προκλητικά φουστάνια των πρωταγωνιστριών του. Εν αναμονή λοιπόν και αυτής της δημιουργίας του.

(1/12/1935 New York 10.55pm) 

Φίλιππος Πλιάτσικας και Ελεονώρα Ζουγανέλη – Το αχτύπητο συναυλιακό δίδυμο του καλοκαιριού

pliatsikas-zouganeliΤα βράδια του καλοκαιριού και οι συναυλίες των καλλιτεχνών, είναι για πολλούς ένα μαγικό φίλτρο στην ανία και στην πεζή και άχαρη καθημερινότητα, ειδικά αυτούς τους καιρούς.

Οι δύο επιτυχημένοι καλλιτέχνες θα περάσουν μαζί όλο το καλοκαίρι, περιοδεύοντας σε πολλές πόλεις της Ελλάδας καταλήγοντας στα μέσα Ιουλίου στην Κύπρο και έπειτα στη μεγάλη συναυλία στον Λυκαβηττό.

Έχουν πάντα πολλά να πουν με τις παρουσίες τους και πολλά περισσότερα να ερμηνεύσουν με τις φωνές και τα τραγούδια τους.

Μία Υδροχόος και ένας Λέοντας κρατάνε τον άξονά τους γερά και περιστρέφονται γύρω από αυτόν ξεκινώντας βόρεια στις 30 Μαΐου στην Αλεξανδρούπολη, συνεχίζοντας όλο και νοτιότερα Κομοτηνή, Σέρρες, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο, Γιάννενα, Πειραιά.

Με τους διαφορετικούς τρόπους έκφρασης του καθενός, δημιουργείται μια συναρπαστική και ομοιογενής σύνθεση, συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλον.

Εκείνη με το εκκεντρικό και ασυμβίβαστο στοιχείο της συνόδου Δία –Ουρανού σε εξάγωνο με τον Ήλιο της και την και εκείνος με την αυτοπεποίθηση του Λιονταρίσιου Ήλιου σε σύνοδο με Δία και την ταξιδιάρικη διάθεση της Σελήνης στον Τοξότη. Η συνεργασία τους συνυπογράφει πως τραγούδια σαν το «Έπαψες αγάπη να θυμίζεις» και «Το κόψε και μοίρασε» δεν είναι «Αυταπάτες σε θολά νερά» αλλά «Θέλουν να μας πάνε ακόμα μια βόλτα» στο κρυφό και ανομολόγητο όνειρο μας.

(Φίλιππος Πλιάτσικας 14/8/1967 Αθήνα - Ελεονόρα Ζουγανέλη 1/2/1983 Αθήνα)

Βάνα Μπάρμπα – Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα

Bana-S1Καλεσμένη στο πρωινό του Mega ήταν και πάλι η Βάνα Μπάρμπα, που αυτή τη φορά δεν εκνευρίστηκε, αντίθετα είχε μια εξομολογητική και πράα διάθεση.

Κρατήσαμε από τα λεγόμενά της πως η κόρη της Φαίδρα τον τελευταίο χρόνο δεν έχει καλές σχέσεις με τον πατέρα της και πως εκείνος την αποφεύγει με την πρόφαση πως έχει δημιουργήσει άλλη οικογένεια. Επίσης κρατήσαμε την παραδοχή της πως στις σχέσεις της ήταν πάντα ανικανοποίητη και κακομαθημένη, ενώ δυσκολεύτηκε πολύ να μεγαλώσει μόνη της την κόρη της.

Αν θυμόμαστε όμως καλά ήταν επιλογή της να κάνει ένα παιδί, διαλέγοντας μάλιστα τη στιγμή και τον πατέρα, ο οποίος, όσο άκαρδος και αν παρουσιάζεται, δεν έχει ακουστεί η δική του άποψη. Σαν Ιχθύς με τον Ήλιο στον 12ο οίκο (τον φυσικό οίκο των Ιχθύων) σε ακριβέστατο τρίγωνο με τον κυβερνήτη του ζωδίου της Ποσειδώνα, ξέρει να επιδίδεται (εκτός από τα καλλιτεχνικά της) στους σκοπούς της, με αρκετό ιδεαλισμό και λαγνεία.

Το βαρύ φορτίο της συνόδου Ήλιου – Κρόνου από τον τονισμένο 12ο οίκο σε αντίθεση με Ουρανό και Πλούτωνα και σε τετράγωνο με τη Σελήνη, σε συνδυασμό με τον δυναμικό ωροσκόπο στον Κριό την έχουν μάθει να πολεμά, να διεκδικεί, να ενθουσιάζεται και να θυμώνει με μεγάλη προθυμία και άνεση. Η μετριοφροσύνη της όμως στενεύει αρκετά με τη σύνοδο Ερμή – Άρη στον Κριό, με αποτέλεσμα η ευμετάβλητη και παρορμητική της φύση να μένει ανικανοποίητη. Η μητρότητα θέλει θυσίες, ειδικά όταν έχει αποφασισθεί με τόσο απελευθερωμένες και άλλο τόσο ουτοπικές, απόψεις.

(13/3/1966 Ιωάννινα 7.30 π.μ)

Σχολιάστε
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies