Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 38' 19" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 19° 15' 55" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 03° 18' 46" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 27° 21' 57" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 19° 25' 10" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 32' 30" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 15' 04" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 48' 05" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 26" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 04' 29" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 39" ΙΧΘΥΕΣ

Αναπνοή από τη μύτη για υγεία και ευεξία

 

Για να αποκτήσουμε συνείδηση της αναπνοής μας, υπάρχουν διάφορα είδη αναπνευστικών ασκήσεων, που μπορούμε να κάνουμε

Αναπνοή από τη μύτη για υγεία και ευεξία

 

Αντί να περιμένουμε, πράγμα απίθανο, ότι 7 δισεκατομμύρια ανθρώπων θα αλλάξουν ξαφνικά συνειδητότητα μέχρι τα Χριστούγεννα του 2012 λόγω κάποιας προφητείας ή ενός αστρονομικού γεγονότος, ας προσπαθήσουμε να αναλάβουμε την ευθύνη της ζωής μας και ας φροντίσουμε για τη φυσική και ψυχική μας υγεία.

 

 

Στην συνέχεια του προηγούμενου άρθρου για την αναπνοή, θα δούμε πόσο σημαντική για την υγεία μας, είναι η συνειδητή αναπνοή από τη μύτη και όχι από το στόμα.

Για να αποκτήσουμε συνείδηση της αναπνοής μας, υπάρχουν διάφορα είδη αναπνευστικών ασκήσεων, που μπορούμε να κάνουμε. Όταν το πετύχουμε τότε θα καταλάβουμε πόσο λανθασμένα αναπνέαμε προηγουμένως γιατί ακριβώς γινόταν τυχαία, χωρίς κανένα έλεγχο.

 

 

 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να σταματήσουμε την κακή συνήθεια να αναπνέουμε από το στόμα, μια συνήθεια που έχουμε πολλοί από μας και να αρχίσουμε να αναπνέουμε από τη μύτη.

Μαθαίνοντας να αναπνέουμε μέσα από τα ρουθούνια και ξεπερνώντας τη συνηθισμένη αναπνοή από το στόμα, θα αλλάξει ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας και την υγεία μας.




Αυτοί που ασχολούνται με την ιατρική της Ανατολής πιστεύουν πως η ρινική αναπνοή προσφέρει δύναμη και υγεία. Η στοματική αναπνοή χρειάζεται κάποιες φορές, προκειμένου να διαλύσει και να απελευθερώσει συναισθήματα. Αντίθετα η συνεχής αναπνοή από το στόμα προκαλεί ασθένειες και αδυναμία.

Η πρώτη προστασία και το πρώτο φίλτρο των αναπνευστικών οργάνων βρίσκονται στα ρουθούνια. Όταν η αναπνοή γίνεται από το στόμα έχουμε ένα προστατευτικό φίλτρο λιγότερο για να σταματήσει τη σκόνη και άλλες τοξίνες που βρίσκονται στον αέρα.

 

 

 

Τα ρουθούνια εκτελούν επίσης μια ακόμα σημαντική λειτουργία, θερμαίνουν τον αέρα που αναπνέουμε, ώστε να μην βλάψει τα ευαίσθητα όργανα του λαιμού και των πνευμόνων. Όταν αναπνέουμε από τη μύτη, ο αέρας που εισέρχεται στους πνεύμονες μας είναι τόσο διαφορετικός από τον αέρα που υπάρχει έξω, όσο διαφορετικό είναι το αποσταγμένο νερό από το νερό της βρύσης. Το να αναπνέουμε από το στόμα είναι τόσο λογικό όσο το να τρώμε από τη μύτη. Κανένα ζώο δεν εκτός από τον άνθρωπο δεν κοιμάται με το στόμα ανοιχτό, ούτε αναπνέει από το στόμα.





Η μύτη είναι το μόνο άνοιγμα στο ανθρώπινο στόμα που έχει άμεση πρόσβαση με τον εγκέφαλο. Όταν αναπνέουμε με συνειδητό τρόπο δεν εισπνέουμε μόνο οξυγόνο αλλά και ενέργεια που διοχετεύεται κατευθείαν στον εγκέφαλο. Δημιουργείται τότε μια αίσθηση ευφορίας ή έκστασης, η οποία – μέσα από την κίνηση – εντείνεται από τη φυσική έκκριση ενδορφινών στον εγκέφαλο.

Σημαντικό επίσης για την αναπνοή μας είναι ότι δεν εκπνέουμε όλο το διοξείδιο του άνθρακος. Το σώμα μας χρειάζεται μόνο λίγο οξυγόνο, το άλλο μέρος του αέρα είναι δηλητηριώδες, κυρίως για τον εγκέφαλο.

Ο λανθασμένος τρόπος αναπνοής είναι η αιτία πολλών ασθενειών. Η ακανόνιστη και άρρυθμη αναπνοή συχνά προξενεί βλάβες στο αναπνευστικό σύστημα.

 

 

 

Όταν θυμώνουμε η αναπνοή μας γίνεται γρήγορη και άρρυθμη. Αν η αναπνοή μας είναι βαθιά, αργή και ρυθμική η ένταση εξαφανίζεται. Η αναπνοή μας είναι ένας αλάνθαστος δείκτης της ψυχικής μας κατάστασης.

Άλλο λάθος που κάνουμε είναι ότι δεν εισπνέουμε αρκετό αέρα ώστε να διευρύνουμε τους πνεύμονες μας σωστά. Συνήθως οι άντρες εισπνέουν με το κάτω μέρος των πνευμόνων και οι γυναίκες με το επάνω, αλλά μόνο με τη σωστή αναπνοή ανοίγουν σωστά οι πνεύμονες.

 

 

 

Μαθαίνοντας να παίρνουμε βαθιές αναπνοές υπεραναπνέοντας για ορισμένα λεπτά της ημέρας, οξυγονώνουμε καλά τους πνεύμονες. Έτσι κάνοντας την άσκηση μερικές φορές, συνηθίζουμε να παίρνουμε βαθιές αναπνοές αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, βοηθώντας με αυτό τον τρόπο την φυσική και ψυχική μας υγειά.





Διαβάστε επίσης:

-Μήπως ξεχνάτε να αναπνεύσετε;


*Θέλετε να μάθετε τι προβλέπουν για εσάς τα άστρα για τον επόμενο χρόνο; Το astrology.gr έχει τις απαντήσεις εδώ.


SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης