Εσωτερική Αστρολογία-Η Έκτη Ακτίνα

Οι λέξεις δεν είναι ποτέ τυχαίες, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται στα πλαίσια ενός συστήματος,
Παπασταύρου Λίντα

Από τον Δρ Χρήστο Παΐζη

Η Ακτίνα της αφοσίωσης και του ιδεαλισμού

Η φύση της 6ης ακτίνας
Οι λέξεις δεν είναι ποτέ τυχαίες, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται στα πλαίσια ενός συστήματος, όπως είναι το σύστημα Εσωτερικής Αστρολογίας της Αλίκης Μπέϊλη. Αν προσπαθήσουμε λοιπόν πρώτα να εμβαθύνουμε στους όρους «αφοσίωση» και «ιδεαλισμός», γιατί μόνο έτσι θα κατανοήσουμε τη φύση αυτής της ακτίνας.

Η έννοια της «αφοσίωσης»
Αφοσίωση σημαίνει προσήλωση σε κάτι, λατρεία για κάτι, δηλώνει ακόμη και μια υπέρβαση του εγωτισμού ή, τη μετάθεσή του σε κάτι εξωατομικό.
Η αφοσίωση π.χ. της μάνας στο παιδί, που φτάνει ακόμα μέχρι και τη θυσία της, αν χρειαστεί, είναι μια εκδήλωση αυτής της λατρείας, μια υπέρβαση του στενού ορίζοντα του «Εγώ», της ή, αν το δούμε ψυχογραφικά, μια «μετάθεση» του «Εγώ» στο παιδί, έτσι ώστε, υπερασπιζόμενη το παιδί είναι σα να υπερασπίζεται – υποσυνείδητα βέβαια – ένα τμήμα του είναι της ή ακόμη και το ίδιο της το είναι. Ο γερμανός φιλόσοφος Ernst Bloch προσπαθώντας να ερμηνεύσει φιλοσοφικά τη θυσία του ήρωα για την ομάδα στην οποία είναι αφοσιωμένος και για το σύστημα αξιών που πρεσβεύει η ομάδα – η όποια ομάδα, θρησκευτική, πολιτική κ.α. – την εξηγεί με την ταύτιση του ήρωα με το συλλογικό υποκείμενο έτσι που να νιώθει πως ακόμη κι αν αυτός πεθάνει, εκτελώντας αποστολή της ομάδας – μιας και η ομάδα εξακολουθεί να υπάρχει, αυτός, που έχει, όπως είπαμε, «μεταθέσει» το Εγώ του σ’ αυτή, εξακολουθεί με έναν «μυστικό» τρόπο να ζει ακόμη μέσα απ’ αυτή, ίσως και πιο δυναμική και έντονη, σίγουρη πάντως με άλλον τρόπο ύπαρξης. «Πέφτουμ’ εμείς, το έργο μας για την πατρίδα μένει», όπως γράφει ο Σολωμός στους «Ελευθέρους Πολιορκημένους». Πράγματι, η αφοσίωση σε κάτι φέρνει μια τέτοια ταύτιση μ’ αυτό, ώστε η ζωή χωρίς αυτό να είναι αδύνατη και ο θάνατος γι’ αυτό να είναι προτιμότερος μιας και υπάρχει η ελπίδα ο θάνατος να ωφελήσει στην ύπαρξη αυτό με το οποίο είχαμε ταυτιστεί και, κατ’ επέκταση, θυσιαζόμενοι εμείς, γι’ αυτό αυτό να κερδίζει την ύπαρξη και εμείς, που είχαμε ταυτιστεί μαζί του, να εξακολουθούμε να ζούμε με έναν άλλο «μυστικό» τρόπο μέσω αυτού. Η αφοσίωση λοιπόν συνδέεται με θυσία, ταύτιση, υπέρβαση του Εγώ, συλλογική ή, έστω, υπερατομική συνείδηση, βεβαιότητα πως αυτό στο οποίο έχουμε προσηλωθεί, εξευγενίζει, ανυψώνει και, τελικά, εκ-πνευματώνει το ταπεινό «Εγώ» μας.
Χωρίς την αφοσίωση σε υπερατομικά ιδανικά και την αυτοθυσία που αυτή η αφοσίωση συνεπάγεται ίσως να μην είχαμε τα μεγάλα ιστορικά γεγονότα. «Οι ιδέες κινούν τα νήματα της Ιστορίας» έγραφε ο A. Fouillee αλλά μόνον όταν «αποκτήσουν υλική δύναμη», για να θυμηθούμε τον Marx, δηλαδή μόνον όταν κάποιοι άνθρωποι αφοσιωθούν σ’ αυτές και τάξουν σκοπό ζωής το πέρασμα των ιδεών από τον άϋλο κόσμο στον κόσμο της Μορφής.
Μεγάλο πράγμα λοιπόν η αφοσίωση και σίγουρα, πάντα είναι προτιμότερη από κάθε μορφή σκεπτικισμού, ο οποίος συνήθως πάντα καταλήγει σε μια αξιοπρεπή αδράνεια και απάθεια. Την Ιστορία τη γράφουν οι ακτιβιστές κάθε μορφής όμως για να γίνουν ακτιβιστές πρέπει κάτι να τους ωθεί σε δράση και, για να «ρισκάρουν, τα πάντα για αυτό, θα πρέπει να είναι αφοσιωμένοι, προσηλωμένοι, αν θέλετε, «κολλημένοι», όπως σήμερα τους ονομάζει η εκχυδαϊσμένη γλώσσα. Αρκετά όμως για την έννοια της αφοσίωσης – ο χώρος μας, μην ξεχνάτε, είναι περιορισμένος -, ας δούμε τώρα και το δεύτερο συστατικό της 6ης ακτίνας, τον ιδεαλισμό και, ίσως, όσο θα αναλύουμε την 6η ακτίνα περαιτέρω, να μας δοθεί η ευκαιρία να αναλύσουμε περαιτέρω και την έννοια της «αφοσίωσης».

Ο ιδεαλισμός
Ιδεαλισμός, στη γλώσσα της Φιλοσοφίας, είναι η άποψη εκείνη που υποστηρίζει πως η πραγματικότητα – η «αντικειμενική πραγματικότητα» - είτε δεν υπάρχει, τουλάχιστον όπως εμείς την αντιλαμβανόμαστε, με τις πέντε αισθήσεις, είτε υπάρχει αλλά είναι αδύνατο να τις προσεγγίσουμε και να την κατανοήσουμε όπως είναι «καθ’ εαυτή» (για να χρησιμοποιήσουμε αυτόν τον πασίγνωστο όρο του Kant) η πραγματικότητα είναι το σύνολο των «ιδεών» που σχηματίζουμε γι’ αυτή και στην ακραία μορφή ιδεαλισμού, στο λεγόμενο σολιψισμό, και η μόνη πραγματικότητα που υπάρχει είναι ο ίδιος μας ο εαυτός (άλλωστε «σολιψισμός» σημαίνει «μόνο ο ίδιος ο εαυτός μου», solus ipse, στα λατινικά). Αυτά για την καθαρή και αυστηρή φιλοσοφική φύση του όρου «ιδεαλισμός» (που υποστηρίζει, δεν αναιρούνται εύκολα και είναι ένα από τα ισχυρότερα φιλοσοφικά ρεύματα), στην καθημερινή γλώσσα και επικοινωνία, «ιδεαλισμός» είναι κάτι αντίθετο του ρεαλισμού, δηλώνει κάποιον που είναι αιθεροβάμων (πετάει στα σύννεφα), που δεν «πολυπατάει» στη γη, που είναι ρομαντικός ουτοπικός ιδεολόγος. Σε κάθε, πάντως, σημασία του όρου, έχουμε να κάνουμε με κάποιον που ασχολείται περισσότερο με αφηρημένα ιδεατά, μη χειροπιαστά πράγματα, που έχει περίσσευμα ρομαντισμού και τάσεις άρνησης της πραγματικότητας, που ασχολείται πιο πολύ με αφηρημένα παρά με συγκεκριμένα πράγματα.
Μ’ αυτή τη σημασία κυρίως χρησιμοποιείται και ο όρος στο σύστημα της Εσωτερικής Αστρολογίας και βέβαια, μ’ αυτήν τη σημασία θα τον χρησιμοποιήσουμε κυρίως κι εμείς στα πλαίσια αυτών των μαθημάτων μας για την 6η ακτίνα.

Αστρολογικές συνιστώσες της 6ης ακτίνας

α. Έκτη ακτίνα και Άρης
Ο πρώτος πλανήτης με τον οποίο συνδέεται η ακτίνα αυτή είναι ο Άρης, πλανήτης που στην Εσωτερική Αστρολογία κυβερνά μόνο το Σκορπιό, ενώ στην Εξωτερική Αστρολογία, εκτός από το Σκορπιό κυβερνά και τον Κριό. Για ποιους, όμως, λόγους ο δυναμικός Άρης συνδέεται με μια τόσο «ρομαντική» ακτίνα, όπως σε πρώτο τουλάχιστον επίπεδο φαίνεται η 6η ακτίνα. Μην ξεχνάμε πως, όπως γράψαμε και στο προηγούμενο τεύχος, η αφομοίωση είναι χαρακτηριστικό κάθε ακτιβιστή, κάθε αφοσιωμένου αγωνιστή, που δίνει ακόμη και τη ζωή του για αυτό που θεωρεί σωστό. Ένας, λοιπόν, «αφοσιωμένος» για να είναι συνεπής στο αντικείμενο της αφοσίωσης του, πρέπει και να είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αγωνιστεί για την υπεράσπισή του με οποιοδήποτε τρόπο, να είναι έτοιμος για “blood, sweat and tears” (αίμα, ιδρώτα και δάκρυα) για να θυμηθούμε τα λόγια του Τσόρτσιλ όταν άρχισε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος. Ο αφοσιωμένος λοιπόν, πρέπει να έχει «καρδιά» (τσαγανό το λέει ο λαός μας) και για αυτό χρειάζεται να έχει το στοιχείο της μαχητικότητας. Ε, αυτή η μαχητικότητα, στη γλώσσα της δικής μας τέχνης, λέγεται Άρης, για αυτό και ο «κόκκινος πλανήτης» συνδέεται με αυτή την ακτίνα.
Ας δούμε, όμως, και για ποιον άλλο λόγο συνδέεται με αυτόν τον πλανήτη η 6η ακτίνα: Ο Άρης, όπως είπαμε, είναι κυβερνήτης του Σκορπιού, ζωδίου θανάτου, που στην Εσωτερική Αστρολογία συμβολίζει το θάνατο του «Εγώ». Όπως γράψαμε και στο προηγούμενο μάθημα, η 6η ακτίνα δηλώνει «μια υπέρβαση του εγωτισμού ή τη μετάθεση του σε κάτι εξω-ατομικό» (βλ. προηγούμενο τεύχος). Άρα, είναι λογικό η ακτίνα που δηλώνει την άρνηση του εγωτισμού να συνδέεται με το ζώδιο εκείνο που συμβολικά συνδέεται με το θάνατο του «Εγώ».
Αφού είδαμε λοιπόν τη σύνδεση της 6ης ακτίνας με τον Άρη, ας δούμε τώρα τη σύνδεσή της με τον Ποσειδώνα.


β. Έκτη ακτίνα και Ποσειδώνας
Μην ξεχνάμε πως η 6η ακτίνα εκτός από ακτίνα αφιέρωσης είναι και ακτίνα ιδεαλισμού. Ο ιδεαλισμός (για το περιεχόμενο του όρου και τη σημασία του γράψαμε στο προηγούμενο τεύχος, όπου και σας παραπέμπουμε) συνδέεται κατ’ εξοχήν με τον πλανήτη Ποσειδώνα, που δεν είναι μόνο πλανήτης της εξαπάτησης, όπως συνηθίζουμε να πιστεύουμε, αλλά και πλανήτης της Τέχνης - της μεγαλύτερης, βέβαια απάτης- του ρομαντισμού, της Ουτοπίας, της Χίμαιρας, της Φαντασίας, του Οράματος , του Ιδεαλισμού. Όλοι οι Δον Κιχώτες κάθε εποχής και κάθε χώρας, κάθε χρώματος, σίγουρα έχουν έντονο τον πλανήτη αυτό στο ωροσκόπιο τους – όπως βέβαια, και οι μεγαλύτεροι ψευταράδες και απατεώνες. Για αυτό λοιπόν, η ακτίνα του ιδεαλισμού, η ακτίνα που συνδέεται με τους ρομαντικούς κάθε μορφής, δε θα μπορούσε παρά να έχει κυβερνήτη πλανήτη της τον Ποσειδώνα.

Στους ρομαντικούς ιδεολόγους ο Ποσειδώνας δένει το όραμα και ο Άρης την ενέργεια για να ξεκινήσουν την αναζήτηση της Δουλτσινέας, «σκοντάφτοντας στη λογική και στα ραβδιά των άλλων», όπως πολύ ωραία γράφει ο Καρυωτάκης για αυτούς. Ας θυμηθούμε λίγο τους στίχους του που, αν και καυστικοί, δείχνουν τη συμπόνια αλλά και τον κρυφό θαυμασμό του ποιητή για αυτούς τους «Δον Κιχώτες». «Σκοντάφτουνε στη λογική και στα ραβδιά των άλλων, αστεία δαρμένοι σέρνοντας καταμεσής του δρόμου ο Σάντσο λέει: «δε στα’λεγα», μα εκείνοι των μεγάλων σχεδίων αντάξιοι μένουνε και «Σάντσο, τ’ άλογο μου». Πόσο Ποσειδώνα αλήθεια δε θα έπρεπε να είχαν οι ιδεολόγοι κάθε χρώματος για να ξεκινήσουν την «έφοδο για τον ουρανό», αλλά και πόσο Άρη για να «πηγαίνουν με χαρά προς τα μαρτύρια;»Άρης και Ποσειδώνας λοιπόν είναι τα «στίγματα», τα αστρολογικά στίγματα της 6ης ακτίνας.

Και, φυσικά, τα ζώδια με τα οποία συνδέονται αυτοί οι πλανήτες σε εσωτερικό και εξωτερικό επίπεδο θα είναι και ζώδια με τα οποία θα συνδέεται και η ακτίνα της αφοσίωσης και του ιδεαλισμού. Τα ζώδια αυτά είναι, σε εξωτερικό επίπεδο, ο Σκορπιός, ο Κριός και οι Ιχθείς (κυβερνήτες εξωτερικοί των δύο πρώτων ο Άρης και του τρίτου ο Ποσειδώνας) και σε εσωτερικό ο Σκορπιός (κυβερνήτης πάλι ο Άρης) και ο Καρκίνος (που εσωτερικό κυβερνήτη έχει- όπως έχουμε ξαναγράψει- τον Ποσειδώνα.

Κλείνοντας και προς επιβεβαίωση των όσων γράψαμε, αναφέρουμε πως όταν ο Ποσειδώνας ήταν στην έξαρση του, στο Λέοντα – και έχει εκεί την έξαρσή του γιατί Λέων σημαίνει δημιουργία και βάση κάθε δημιουργίας είναι η έμπνευση που είναι λέξη-κλειδί του Ποσειδώνα – είχαμε τη γέννηση ατόμων που, όπως πολύ ωραία είχε γράψει ο Άγγελος Τερζάκης «έγιναν παρανάλωμα για ένα ιδανικό». Ο δυνατός Ποσειδώνας στο Λέοντα πάλι έφερε στο φως της μεγαλύτερες χίμαιρες του 20ου αιώνα, έγινε «το λίκνο νέων δεισιδαιμονιών», για να θυμηθούμε την έκφραση του Amiel.

Ζώδια και ακτίνα της αφοσίωσης και του ιδεαλισμού

Η 6η ακτίνα λοιπόν της αφοσίωσης και του ιδεαλισμού συνδέεται σε εξωτερικό επίπεδο με τον Κριό, το Σκορπιό και τους Ιχθύες και σε εσωτερικό επίπεδο με το Σκορπιό και τον Καρκίνο. Γενικά, λοιπόν, τρία είναι τα ζώδια με τα οποία συνδέεται αυτή η ακτίνα, ο Κριός, ο Σκορπιός, οι Ιχθύες και ο Καρκίνος.

Ας εξηγήσουμε αστρολογικά αυτή τη σύνδεση.
α. Κριός και 6η ακτίνα
Όπως γράψαμε και σε προηγούμενο τεύχος, αναλύοντας αυτή την ακτίνα, η ακτίνα αυτή συνδέεται με αφοσίωση και η αφοσίωση φτάνει μέχρις και την αυτοθυσία, γι’ αυτό οι ακτιβιστές κάθε μορφής έχουν οπωσδήποτε σχέση μ’ αυτήν την ακτίνα. Ακτιβισμός, όμως σημαίνει δράση, ένταση, ακόμη και συγκρούσεις, στοιχεία που κατ’ εξοχήν συνάδουν με τον παρορμητικό Κριό, τουλάχιστον όπως τον ξέρουμε και από την Εξωτερική – και όχι μόνο την Εσωτερική Αστρολογία.

β. 6η ακτίνα και Σκορπιός
Όντας η έκτη ακτίνα, ακτίνα αφοσίωσης, απαιτεί πάθος και με τη σημασία της ταλαιπωρίας (από το «πάσχω») αλλά και με τη σημασία της ακραίας συναισθηματικής προσκόλλησης σε κάτι. Το άτομο της έκτης ακτίνας και ταυτίζεται με κάτι, στο οποίο αφιερώνεται ολοκληρωτικά και απόλυτα (σκορπίσιες λέξεις και οι δύο) αλλά και υποφέρει υπερασπιζόμενος αυτό, φτάνοντας – αν χρειαστεί – ακόμα και στην υπέρτατη θυσία. Άλλωστε, υπάρχει πιο αυτοκαταστροφικό ζώδιο από το Σκορπιό;
Φυσικά, οι Σκορπιοί της 6ης ακτίνας, ανήκουν στους Σκορπιούς αυτούς, στους πνευματικούς σκορπιούς, που φτάνουν σε ανώτερα επίπεδα πνευματικά και όχι με τους Σκορπιούς – φίδια, που είναι προσηλωμένοι ακόμα στο χώρο της Ύλης και στις κατώτερες οκτάβες του Άρη (μην ξεχνάμε, ο Άρης για την Εσωτερική Αστρολογία είναι μη ιερός πλανήτης, για τους ιερούς και μη ιερούς πλανήτες είχαμε πιο παλιά κάνει αναφορά και σε επόμενα τεύχη – μαθήματα θα ασχοληθούμε διεξοδικά, γιατί είναι πολύ σοβαρό κομμάτι της Εσωτερικής Αστρολογίας και βασικό σημείο διαφοροποίησής της από την «άλλη» Αστρολογία).

γ. Ιχθύες και έκτη ακτίνα
Κατ’ εξοχήν ζώδιο αφοσίωσης και ιδεαλισμού οι Ιχθύες, δεν μπορούσαν παρά να συνδέονται με την ακτίνα που δηλώνει αυτά τα θέματα. Άλλωστε, όπως και παρακάτω θα γράψουμε, οι Ιχθύες είναι και ένα από τα ζώδια μετάδοσης της έκτης ακτίνας. Το άτομο της έκτης ακτίνας, όντας «ο αίρων τας αμαρτίας του κόσμου» είναι φυσικό να έχει ιδιαίτερη σύνδεση με το ζώδιο εκείνο που συνδέθηκε κατ’ εξοχήν με Εκείνον που πρώτος δοκίμασε να πάρει – και πήρε – πάνω του τις «αμαρτίες του κόσμου». Άλλωστε «ιδεαλισμός», που είναι λέξη της έκτης ακτίνας και «συμπαντική αγάπη», που είναι κατ’ εξοχήν φράση-κλειδί των Ιχθύων, δεν μπορούν παρά να συνυπάρχουν.

δ. Καρκίνος και έκτη ακτίνα
Το ζώδιο με το οποίο συνδέεται εσωτερικά η έκτη ακτίνα είναι κι αυτό ζώδιο του νερού, ο Καρκίνος. Φυσικό βέβαια είναι μια ακτίνα έντονα συναισθηματικά φορτισμένη να συνδέεται και με τα τρία ζώδια του νερού – Σκορπιό, Ιχθύες, Καρκίνο – που κύριο χαρακτηριστικό του είναι το συναίσθημα.
Ο Καρκίνος, ζώδιο συναισθηματικό αλλά και ιδιαίτερα ανθεκτικό κατά την Εσωτερική Αστρολογία, είναι φυσικό να συνδέεται με την ακτίνα εκείνη που απαιτεί και έντονη συναισθηματική φόρτιση – για να αφιερωθεί κάποιος σε κάτι – αλλά και αντοχή, για να αντέχει «στο δρόμο για το Γολγοθά».

Αφού, όμως, τώρα είδαμε τα ζώδια με τα οποία συνδέεται η 6η ακτίνα, ας δούμε τώρα και τα ζώδια δια των οποίων μεταδίδεται.

Ζώδια μετάδοσης έκτης ακτίνας
Η 6η ακτίνα, όπως γράψαμε επιγραμματικά και στο προηγούμενο τεύχος, συνδέεται με τρία ζώδια του μεταβλητού σταυρού, τους Ιχθύες, όπως και πιο πάνω γράψαμε, την Παρθένο και τον Τοξότη. Δε συνδέεται με τους Διδύμους γιατί, όπως γράψαμε και στο προηγούμενο τεύχος, οι Δίδυμοι όντας ασταθείς δεν μπορούν εύκολα να συνδεθούν με καταστάσεις αφοσίωσης.
Ας εξηγήσουμε όμως τώρα τη σύνδεση της έκτης ακτίνας με τα τρία ζώδια που αναφέραμε:

1. Ιχθύες: Λόγω της φύσεως προσφοράς και ρομαντισμού που υπάρχει σ’ αυτό το ζώδιο και για το οποίο μιλήσαμε παραπάνω. Επίσης λόγω της «πλουτώνιας» φύσης αυτού του ζωδίου – μην ξεχνάμε, εσωτερικός κυβερνήτης των Ιχθύων είναι ο Πλούτωνας – που διευκολύνει αναζητήσεις που φέρνουν «θάνατο του Εγώ», κάτι που είναι προαπαιτούμενο για θητεία στην ακτίνα της αφοσίωσης και του ιδεαλισμού.
2. Παρθένος : Λόγω της προσφοράς, που είναι χαρακτηριστικό στοιχείο αυτού του ζωδίου, στοιχείο επίσης και των Ιχθύων αλλά κα της ακτίνας την οποία διαπραγματευόμαστε.
3. Τοξότης : Ζώδιο κατ’ εξοχήν περιπέτειας και φιλοσοφικής αναζήτησης που, επίσης, συνδέεται και με θρησκεία αλλά και φανατισμό, στις αρνητικές εκφάνσεις του. Η έκτη ακτίνα, ακτίνα ιδεαλισμού, συνδέεται με το ζώδιο των φιλοσοφικών αναζητήσεων αλλά και ως ακτίνα αφοσίωσης που μπορεί να επιφέρει και εμπλοκές σε δύσκολες καταστάσεις, συνδέεται επίσης με το ζώδιο της περιπέτειας που μερικές φορές φτάνει ακόμα και τα όρια του τυχοδιωκτισμού.

Αρετές της 6ης ακτίνας
α) αφοσίωση : θα ήταν παράλογο η ακτίνα της αφοσίωσης να μην έχει ως κύρια αρετή της την αφοσίωση, αφοσίωση η οποία εκφράζεται και ως
β) προσήλωση σε κάποιο συγκεκριμένο στόχο, στον οποίο δίνεται απόλυτα φτάνοντας, όπως είχαμε γράψει και σε προηγούμενα μαθήματά μας γι’ αυτήν την ακτίνα, μέχρις και την αυτοθυσία.
γ) Ως ακτίνα ιδεαλισμού είναι φυσικό να συνδέεται και με διαδικασίες υπεραισθητές, ακόμα και εξωλογικές, γι’ αυτό και η διαίσθηση είναι χαρακτηριστικό αυτής της ακτίνα.
(Ως διαίσθηση εννοούμε την ικανότητα άμεσης γνώσης χωρίς λογικές – εγκεφαλικές παρεμβάσεις, χωρίς ακόμα αξιοποίηση αισθητηριακών – εμπειρικών δεδομένων).
δ) Ως ακτίνα αφοσίωσης συνδέεται με πίστη, μιας και για να αφοσιωθούμε σε κάτι πρέπει πρώτα να το πιστέψουμε• η αφοσίωση απαιτεί προσήλωση και η προσήλωση επέρχεται όταν υπάρχει η πίστη, η βεβαιότητα δηλαδή για την αξία αυτού στο οποίο εμείς αφοσιωνόμαστε.
ε) Ως ακτίνα που συνδέεται με τα ζώδια του Τοξότη και των Ιχθύων – έχουμε γράψει γι’ αυτή τη σύνδεση – είναι φυσικό να συνδέεται και με αγάπη (ιχθυακό χαρακτηριστικό), ευλάβεια (το ίδιο) και τρυφερότητα.
Αφού λοιπόν, είδαμε τα προτερήματα της έκτης ακτίνας, ας δούμε τώρα και τις υπερβολές της .

Υπερβολές της 6ης ακτίνας
α) Επειδή στα πλαίσια αυτής της ακτίνας το «Εγώ» είναι αρκετά αποδυναμωμένο, εύκολα μπορεί να παρατηρηθούν φαινόμενα εξάρτησης από τους άλλους και η αγάπη που εκδηλώνεται να είναι όχι «καθαρή» αγάπη αλλά αγάπη που ζητά προστασία, αγάπη ως αποτέλεσμα φόβου. Ας θυμηθούμε και το στίχο του Μ. Αναγνωστάκη «η αγάπη είναι ο φόβος που μας ενώνει».
Όμως, όταν η αγάπη είναι παράγωγο άλλων συναισθημάτων και δεν είναι πρωτογενής, τότε χάνει και την όποια αξία της.
β) Αυτοεξαπάτηση : Μην ξεχνάμε, η ακτίνα αυτή συνδέεται με τον κατ’ εξοχήν πλανήτη της εξαπάτησης τον Ποσειδώνα.
γ) Θυμός, λόγω της σύνδεσής της με τον επιθετικό Άρη και το Σκορπιό και τον Κριό˙ θυμός, όταν η πραγματικότητα δε φαίνεται να συμφωνεί με τα δικά του σχέδια.
δ) Δεισιδαιμονία – θρησκοληψία – φανατισμός, οι αρνητικές δηλαδή εκδηλώσεις του Τοξότη και των Ιχθύων, ζώδια με τα οποία συνδέεται.
ε) Στενή λογική ομάδας (σεχταρισμός), βεβαιότητα δηλαδή πως η ομάδα στην οποία είναι ενταγμένος είναι ο μόνος εκπρόσωπος της Αλήθειας επί της γης, κάτι που βέβαια μπορεί να οδηγήσει και σε επικίνδυνες μορφές βίας.

Ενεργειακή σύνδεση
Η ακτίνα αυτή συνδέεται με το ηλιακό πλέγμα. Λόγω της σύνδεσής της με τον Άρη και τα ζώδιά του (Κριό – Σκορπιό) δίνει πολλές φορές μια έντονη προσήλωση στο σεξουαλικό τομέα, κυρίως σε όσους δεν καταφέρνουν να «μετουσιώνουν» όλο αυτό το ενεργειακό σεξουαλικό δυναμικό και να το ανεβάσουν σε άλλα επίπεδα. Η σύνδεσή της επίσης με τον Ποσειδώνα συνδέεται με καταστάσεις εξασθένισης (λέξη- κλειδί του Ποσειδώνα), αδυναμίας και η εμπλοκή Άρη – Ποσειδώνα μπορεί να παραγάγει μεγάλες σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή μεγάλη σεξουαλική κακοδαιμονία (π.χ. ανικανότητα). Γενικά, όσοι δρουν στα πλαίσια αυτής της ακτίνας πρέπει να μάθουν να χειρίζονται το λιμπιντικό ηφαίστειο, διαφορετικά κινδυνεύουν να γίνουν έρμαιά του.
Καταχρήσεις στα πλαίσια αυτής της ακτίνας μπορεί να προκαλέσουν αφροδίσια νοσήματα, γαστροεντερικά προβλήματα και είναι ευάλωτα σε λοιμώξεις.

Ολοκληρώσαμε λοιπόν και την έκτη ακτίνα. Μένει να διαπραγματευθούμε ακόμα μια – και ίσως την πιο δύσκολη – την έβδομη ακτίνα, την ακτίνα της τελετουργίας, ακτίνα που συνδέεται και με αυτό που ονομάζεται «μαγεία» και που, βέβαια, δεν έχει καμιά σχέση με «συνταγολόγια» κάθε μορφής και με γραφικές κυρίες ή κυρίους που έχουν την αυταπάτη πως αυτοί μπορούν να παρέμβουν στη Δημιουργία και να αλλάζουν τη ροή των πραγμάτων. Γι’ αυτό, όσο διαπραγματευόμαστε αυτήν την ακτίνα, θα ασχοληθούμε και με το θέμα της «μαγείας», προσπαθώντας να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να θυμίσουμε πως ο «μάγος-τελετουργός», χειριστής ενεργειών και μύστης, που σ’ αυτόν πολλές φορές εναποθέτει την υπόστασή της ολόκληρη φυλή ή και έθνος, καμιά φορά, δεν έχει καμιά σχέση με τις «γκροτέσκο» φιγούρες όπως Φούρκα και Μάτζισκα Ντε Σπελ.

©2011-2024 Astrology.gr - All rights reserved