Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 17° 40' 05" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 12° 33' 08" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 08° 12' 43" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 01° 58' 28" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΑΡΗΣ - 22° 24' 21" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 18° 10' 05" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 43' 11" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 43' 44" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 20' 47" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 11' 45" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 41' 59" ΙΧΘΥΕΣ

Ωμέγα 3: τι είναι; σε τι ωφελούν; πόσο έχω ανάγκη;

Στοιχεία ταυτότητας: Τα ωμέγα 3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα παίρνουν το όνομά τους από τη χημική τους δομή.

Ωμέγα 3: τι είναι; σε τι ωφελούν; πόσο έχω ανάγκη;

Συγκεκριμένα όλη η «οικογένειά» τους έχει έναν διπλό δεσμό που ενώνει τον τρίτο με τον τέταρτο άνθρακα μίας μακριάς αλυσίδας. Τα τρία σημαντικότερα ωμέγα 3 λιπαρά είναι το εικοσαπενταενοϊκό οξύ (EPA), το εικοσιδυoεξαενοϊκό οξύ (DHA) και το α-λινολενικό οξύ (ALA).
Το φυσικό τους περιβάλλον: Δυστυχώς το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να συνθέσει από μόνο του τα καλά λιπαρά, γι’ αυτό και είναι απαραίτητο να τα εξασφαλίζουμε καθημερινά από τη διατροφή μας. Τα λιπαρά ψάρια είναι απευθείας καλές πηγές των EPA και DHA λιπαρών οξέων. Από την άλλη μεριά, κάποιες φυτικές πηγές όπως οι ξηροί καρποί και η σόγια δίνουν ALA.

Περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης