Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 16° 24' 37" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 25° 16' 24" ΙΧΘΥΕΣ
ΕΡΜΗΣ - 06° 45' 21" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 00° 32' 24" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΑΡΗΣ - 21° 28' 24" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 58' 32" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 34' 25" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 45' 00" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 19' 60" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 09' 27" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 41' 28" ΙΧΘΥΕΣ

Πώς να χορταίνετε με σαλάτα σαν κύριο γεύμα

Με τις κατάλληλες προσθήκες η αγαπημένη σας σαλάτα, μπορεί να μετατραπεί σε ένα υγιεινό, χορταστικό και πλήρες γεύμα!

Πώς να χορταίνετε με σαλάτα σαν κύριο γεύμα

Είτε βρίσκεστε σε δίαιτα, είτε όχι μια σαλάτα αποτελεί πάντα εύκολη λύση για ένα γρήγορο γεύμα. Είναι ιδανική επιλογή για τους εργαζόμενους που δεν έχουν χρόνο να καταναλώσουν μαγειρευτό φαγητό το μεσημέρι ή προτιμούν κάτι εύκολο και γρήγορο το βράδυ μετά τη δουλειά. Στο γραφείο ή στο σπίτι μια σαλάτα μπορεί να είναι έτοιμη πιο γρήγορα, από το ντελίβερι της γειτονιάς! Την επόμενη φορά, πριν σηκώσετε το τηλέφωνο με σκοπό να παραγγείλετε, δοκιμάστε να ετοιμάσετε ένα γρήγορο αλλά και υγιεινό γεύμα.

Τα κύρια συστατικά μίας σαλάτας, συνήθως είναι τα λαχανικά, μία πηγή πρωτεΐνης, μία πηγή αμύλου και το ντρέσινγκ. Μια γρήγορη και εύκολη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε έτοιμες σαλάτες, κομμένες και πλυμένες που κυκλοφορούν στο εμπόριο ως βάση του πιάτου σας. Εμπλουτίστε με τρόφιμα από διαφορετικές ομάδες για να φτιάξετε ένα πιάτο ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις σας.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης