Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 18° 38' 48" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 26° 26' 24" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 09° 17' 13" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 03° 05' 17" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΑΡΗΣ - 23° 07' 54" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 18° 18' 57" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 50' 01" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 42' 47" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 21' 26" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 13' 32" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 42' 26" ΙΧΘΥΕΣ

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Δίαιτα; Δεν χρειάζεται να πείτε το ψωμί ...ψωμάκι!

Πόσο ψωμί πρέπει να τρώμε όταν κάνουμε δίαιτα;

Γράφει η Εύα Σταυρίδη, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Εάν και εσείς βρίσκετε ακαταμάχητη τη θέα και τη μυρωδιά του φρέσκου ψωμιού ή ακόμα αγαπημένο συνοδευτικό των γευμάτων σας συνηθίζει να είναι μία, δύο ή και περισσότερες φέτες, τότε μάλλον ανήκετε στους «λάτρεις του ψωμιού»! Για τους οπαδούς του τροφίμου, η δίαιτα συνήθως ηχεί σαν εφιάλτης, καθώς έχει συνδεθεί άμεσα με την μείωσή του στο ελάχιστο, ή ακόμη και στον αποκλεισμό του. Τελικά, γίνεται να χάνουμε βάρος και ταυτόχρονα να περιλαμβάνουμε το ψωμί στο διαιτολόγιό μας; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ας δούμε, τι είναι το ψωμί; Είναι ένα τρόφιμο το οποίο ανήκει στην ομάδα των υδατανθράκων. Ποια άλλα τρόφιμα ανήκουν στην ίδια κατηγορία; Το ρύζι, τα μακαρόνια, οι πατάτες, τα δημητριακά, τα φρούτα... επίσης, περιέχουν υδατάνθρακες σε μεγάλο ποσοστό τα όσπρια, τα λαχανικά αλλά και το γάλα, το γιαούρτι. Χρειαζόμαστε τους υδατάνθρακες; Φυσικά τους χρειαζόμαστε! Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως το 50-60% των θερμίδων που έχουμε ανάγκη κάθε μέρα πρέπει να προέρχεται από αυτούς!

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης