Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 02' 30" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 11° 48' 23" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 02° 32' 15" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 26° 40' 48" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 18° 58' 38" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 26' 47" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 10' 54" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 48' 47" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 08" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 03' 26" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 32" ΙΧΘΥΕΣ

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Συχνά, ακούγεται και αναπαράγεται η άποψη ότι μόνο μειώνοντας τις θερμίδες μπορούμε να χάσουμε Βάρος.

Έξυπνο! Πώς να τρως το ίδιο φαγητό με λιγότερες θερμίδες

Και για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει οπωσδήποτε να καταναλώνουμε λιγότερο φαγητό. Η αλήθεια είναι ότι η άποψη αυτή δεν ευσταθεί.

Το κλειδί, για να προσλαμβάνουμε λιγότερες θερμίδες, είναι να μειώσουμε την πρόσληψη τροφών χαμηλής πυκνότητας και να αυξήσουμε τις τροφές με υψηλή πυκνότητα.

Από άποψη θερμίδων, χαμηλής πυκνότητας τροφές (λάδι, βούτυρο, μαργαρίνη, αλλαντικά, γλυκά κ.λπ.) περιέχουν πάρα πολλές θερμίδες αναλογικά με την ποσότητα της τροφής που καταναλώνουμε. Γενικά, αυτές οι τροφές έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος ή ζάχαρη.

Αν, για παράδειγμα, διαλέξουμε να φάμε 100 γρ. χοιρινό κρέας, το οποίο είναι σχετικά υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, θα καταναλώσουμε περίπου τριακόσιες πενήντα θερμίδες, ενώ, αν διαλέξουμε ίδια ποσότητα βοδινό (το οποίο είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά), διακόσιες είκοσι θερμίδες. Επομένως, μπορούμε να μειώ - σουμε τις θερμίδες χωρίς να μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που τρώμε.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης