Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 11° 59' 57" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 28° 58' 01" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΜΗΣ - 01° 09' 39" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 25° 28' 52" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 18° 12' 19" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 16' 44" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 03' 38" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 50' 03" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 17' 38" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 01' 36" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 22" ΙΧΘΥΕΣ

Βασικά και απλά βήματα για να γίνετε πρωϊνός τύπος

Ξεκινώντας την ημέρα σας με ηρεμία, απόλυτη συνείδηση και ευγνωμοσύνη θα διαμορφώσει την ψυχολογία σας για ολόκληρη την μέρα.

Βασικά και απλά βήματα για να γίνετε πρωϊνός τύπος

Οι πρωϊνές ώρες μπορεί να γίνουν οι αγαπημένες σας, αλλά για να γίνει αυτό θέλει και προσπάθεια αλλά και αλλαγή των καθημερινών μας ενεργειών και προγραμμάτων.

Κοιμηθείτε παραπάνω!
Αυτονόητο αλλά σημαντικό γιατί όλοι μας ευχόμαστε καθημερινά να είχαμε κοιμηθεί παραπάνω και όλοι μας το χρειαζόμαστε. Ακριβώς όπως πρέπει να βρίσκουμε χρόνο για την ημερήσια γυμναστική έτσι θα πρέπει να προγραμματίσετε 7 με 9 ώρες ύπνου ημερησίως, διότι είναι μία από τις πιο βασικές και θεμελιώδεις κινήσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε προς όφελος της υγείας μας. 8 ώρες «καλού» νυχτερινού ύπνου δεν μπορούν να αντικατασταθούν από τίποτα άλλο.

Λόγω της έντονης καθημερινότητας όμως, πολλοί από εμάς επιμένουν ότι είναι πάρα πολύ απασχολημένοι για να βρουν χρόνο για περισσότερο ύπνο. Αλλά ας το καλοσκεφτούμε - ποιο είναι το νοήμα της επιτυχίας και καριέρας χωρίς υγεία;

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης