Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 18° 29' 03" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 24° 06' 40" ΚΡΙΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 09° 06' 45" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 02° 54' 12" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΑΡΗΣ - 23° 00' 40" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 18° 17' 29" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 48' 53" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 42' 56" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 21' 20" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 13' 14" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 42' 21" ΙΧΘΥΕΣ

Φαγητό έξω: Τι να κάνεις όταν βρίσκεσαι σε δίαιτα

Βρίσκεστε σε πρόγραμμα μείωσης βάρους και όταν φίλοι σας καλούν για φαγητό σκαρφίζεστε μια δικαιολογία για να το αποφύγετε;

Φαγητό έξω: Τι να κάνεις όταν βρίσκεσαι σε δίαιτα

Επειδή σίγουρα στο τέλος έρχεστε σε μειονεκτική θέση με αυτό το αθώο ψέμα, προτείνουμε παρακάτω μερικές λύσεις για να «βγείτε από τα δύσκολα»

Lunch break με φίλο ή συνάδελφο:

Συνήθως ο χρόνος που ξεκλέβει κάποιος από την εργασία του για φαγητό είναι περιορισμένος. Προτιμήστε λοιπόν μικρά και ελαφριά γεύματα, προκειμένου να μην επιβαρύνουν την ενέργειά σας στη συνέχεια αλλά και την διαδικασία της πέψης αν αναγκαστείτε να τα καταναλώσετε γρήγορα.

Σε μικρά café ή ταχυφαγεία μπορείτε να παραγγείλετε:
Ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, μια φέτα τυρί, μια φέτα γαλοπούλα και φύλλα μαρουλιού ή/και ντομάτας. Εναλλακτικά δοκιμάστε αραβική πίτα ή τορτίγια ή μια μικρή μπαγκέτα ολικής.
2 φέτες πολύσπορου ψωμιού με τόνο και τριμμένα λαχανικά. Εναλλακτικά χρησιμοποιήστε λευκό τυρί με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, ρίγανη και 2-3 ψιλοκομμένες ελιές.

Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης