Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 18' 01" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 15° 01' 40" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 02° 52' 29" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 26° 58' 39" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 19° 10' 07" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 29' 16" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 12' 42" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 48' 29" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 16" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 03' 53" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 35" ΙΧΘΥΕΣ

Τί έχεις να χάσεις; Δίαιτα αποτοξίνωσης 3 ημερών για να βρεις ξανά τη φόρμα σου

Αν το τελευταίο διάστημα έχεις πάρει μερικά κιλά παραπάνω δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι!

Τί έχεις να χάσεις; Δίαιτα αποτοξίνωσης 3 ημερών για να βρεις ξανά τη φόρμα σου

Ένα εύκολο διατροφικό μενού τριών ημερών θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σου και θα φέρει άμεσα αποτελέσματα για να χωρέσεις και πάλι στο τζιν, που τώρα αφήνεις το πρώτο κουμπί του ανοικτό...

Τί πρέπει να κάνεις;

Ξέχνα τις υπερβολές:

• Αλάτι
Αντικατέστησέ το με φρέσκα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, σόγια, ψάρι και άπαχο κρέας. Αύξησε την πρόσληψη καλίου (μπανάνες, αποξηραμένα βερίκοκα, σύκα και δαμάσκηνα).
• Καφεΐνη
Περιορίσου σε μία κούπα τσάι ή καφέ ημερησίως. Ο συνδυασμός στιγμιαίου καφέ και πολύωρης καθιστικής εργασίας μπλοκάρει τη σωστή κυκλοφορία του αίματος.
• Ζάχαρη
Διάβασε τις ετικέτες ώστε να γνωρίζεις την ποσότητα ζάχαρης που τρως καθημερινά και μην ξεγελιέσαι από τα light προϊόντα.

Μην αντισταθείς σε:

• Δημητριακά. Γιατί περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών ουσιών .

• Πρωτεΐνες δύο φορές τη μέρα. Πάρε πρωτεΐνες από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το άπαχο κρέας, το ψάρι και τα όσπρια που καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών και την κυτταρίτιδα.

• Φρούτα και λαχανικά. Προτίμησε όσα έχουν χρώμα όπως πορτοκάλι, μανταρίνι, ακτινίδιο, γιατί είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικές ουσίες. Επέλεξε ακόμη φρούτα και λαχανικά με διουρητική δράση όπως τα μήλο, αγγούρι, σπαράγγια και σέλινο.

1η μέρα
Πρωινό
1 βρασμένο αυγό με 2 φέτες ψωμί σικάλεως ή σταρένιο

Μεσημεριανό
Μισό αβοκάντο με τόνο σε νερό ή γαρίδες και απεριόριστη ποσότητα σαλάτας με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

Βραδινό
Ψητό ψάρι με μαύρο ρύζι και απεριόριστη ποσότητα μαρούλι.

2η μέρα
Πρωινό
1 μήλο και ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Μεσημεριανό
Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί σικάλεως, αγγούρι και στήθος από κοτόπουλο.

Βραδινό
Ομελέτα με 4 ασπράδια και ένα κρόκο, μια κόκκινη πιπεριά και μανιτάρια.

3η μέρα
Πρωινό
2 φέτες ψωμί σικάλεως ή σταρένιο με 2 φέτες τυρί με χαμηλά λιπαρά και 2 φέτες ντομάτας.

Μεσημεριανό
4 φέτες άπαχο, καλοψημένο χοιρινό κρέας σερβιρισμένο με 2 ψητές πατάτες και απεριόριστη ποσότητα λαχανικών.

Βραδινό
Στήθος κοτόπουλο σερβιρισμένο με απεριόριστη ποσότητα σαλάτας

queen.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης