Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 11° 32' 13" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 23° 20' 09" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΕΡΜΗΣ - 00° 32' 31" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 24° 56' 55" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 17° 51' 47" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 12' 14" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 00' 25" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 50' 38" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 17' 25" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 00' 47" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 19" ΙΧΘΥΕΣ

Αυτά είναι τα 6 τρόφιμα ασπίδα για τις ιώσεις!

Ο αστικός μύθος ότι το προσεκτικό διαιτολόγιο αφορά μόνο τους επαγγελματίες αθλητές καταρρίπτεται αφού νεότερες έρευνες απέδειξαν ότι η κατανάλωση τροφών με θρεπτικά στοιχεία, όπως είναι οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ένζυμα, θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού...

Αυτά είναι τα 6 τρόφιμα ασπίδα για τις ιώσεις!

Έτσι ανταπεξέρχεται καλύτερα απέναντι στα βασανιστικά συμπτώματα των ιώσεων αλλά και των πιεστικών αναγκών της καθημερινότητας.

Πράσινα λαχανικά

έχει αποδειχθεί ότι τα πράσινα λαχανικά δυναμώνουν τα οστά και καθαρίζουν το αίμα. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι η κατανάλωση τους μειώνει την χοληστερίνη.

Επιπλέον, το λάχανο είναι γεμάτο με βιταμίνες όπως το μαγνήσιο, η βιταμίνη C, το ασβέστιο, το φολικό οξύ και ο σίδηρος.Έτσι ο οργανισμός αποκτά αντοχή στην κόπωση και στον πόνο.

Μπανάνες

Η μπανάνα βοηθά στη ομαλή λειτουργία της καρδιάς εξαιτίας των σύνθετων υδατανθράκων και καλλίου που περιέχει.

Δεν είναι τυχαίο εξάλλου οτι οι δρομείς μεγάλων αποστάσεων και όχι μόνο, καταναλώνουν μπανάνες πριν και μετά από κάθε αγώνα.

Άπαχο βοδινό κρέας

Το σίδηρο κάνει θαύματα στο θέμα των αντοχών του οργανισμού και ένας πολύ καλός τρόπος για να θωρακίσετε τον οργανισμό είναι η κατανάλωση άπαχου βοδινού κρέατος.

Κινόα

Οι σπόροι της κινόα, που το τελευταίο διάστημα κάνει θραύση στην χώρας μας αποτελούν μια από τις υπερτροφές χωρίς γλουτένη ενώ η διατροφική της αξία είναι ανεκτίμητη.

Ένα από τα πλεονεκτήματα της είναι ότι μαγειρεύεται σε λιγότερο από 15 λεπτά ενώ περιέχει ψηλά επίπεδα πρωτεϊνών και υδατανθράκων πολύ σημαντικά για τη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες περιέχει μεγάλες ποσότητες της αντιοξειδωτικής βιταμίνης Α, καλίου που βοηθά στο καλμάρισμα του μυϊκού πόνου από τραυματισμούς και στη διατήρηση των υγρών στο σώμα.

Ενεργειακά ποτά

Μπορεί τα ενεργειακά ποτά συχνά να βρίσκονται στο στόχαστρο των ειδικών, αλλά το γεγονός ότι βοηθούν σημαντικά τις αντοχές και τη διατήρηση των ενεργειακών επίπεδων σε περιόδους έντονους

Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για το ποσοστό των υδατανθράκων και των ηλεκτρολυτών που περιέχουν.

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης