Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 17' 58" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 15° 01' 08" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 02° 52' 26" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 26° 58' 36" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 19° 10' 05" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 29' 16" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 12' 42" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 48' 29" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 16" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 03' 53" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 35" ΙΧΘΥΕΣ

Θέλετε να χάσετε βάρος; Αυτό είναι το πρωινό που ΠΡΕΠΕΙ να τρώτε!

Τί πρέπει να τρώμε το πρωί;

Θέλετε να χάσετε βάρος; Αυτό είναι το πρωινό που ΠΡΕΠΕΙ να τρώτε!

Όλοι μας γνωρίζουμε την αναγκαιότητα του πρωινού, μιας και είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι πολύ σημαντικό για τους ανθρώπους όλων των ηλικιών, να ξεκινάνε τη μέρα τους με ένα καλό πρωϊνό που θα τους δώσει ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Κάθε γεύμα πρέπει να έχει ένα ορισμένο ποσό πρωτεϊνών , υδατανθράκων και λιπών . Η πρωτεΐνη θα σας βοηθήσει να μείνετε σε εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας , οι υδατάνθρακες παρέχουν ενέργεια που απελευθερώνεται αργά ώρες αργότερα , και τέλος, τα υγιή λίπη θα δώσουν στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται. Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές ιδέες για ένα ιδανικό πρωϊνό:

Πρωτεϊνες

Τα αυγά είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης: Τα αυγά συχνά συνδέονται με την αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης, η σωστή όμως κατανάλωση δεν θα επηρεάσει τους δείκτες της χοληστερόλης .

Αμύγδαλα και καρύδια : Οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια, τα φουντούκια και οι σταφίδες αυξάνουν την πρόσληψη πρωτεϊνης και λιπών. Απλά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί οι ξηροί καρποί έχουν πολλές θερμίδες .

Υδατάνθρακες

Φρούτα : Για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε υδατάνθρακες μπορείτε να προσθέσετε κάποια φρούτα στο πρωϊνό σας! Οι μπανάνες, τα σταφύλια, τα μήλα και τα πορτοκάλια αποτελούν πηγές βιταμινών και υδατανθράκων που τονώνουν και βοηθούν τον οργανισμό για να λειτουργήσει καλύτερα.

Γαλακτοκομικά : Εκτός από το γάλα και το γιαούρτι σκεφτήκατε ποτέ ότι το τυρί cottage αποτελεί μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και υδατανθράκων; Μπορείτε να φτιάξετε ένα τοστ ολικής άλεσης, με γαλοπούλα και τυρί cottage, το οποίο είναι ελαφρύ και συγχρόνως παρέχει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Δημητριακά : Τα δημητριακά ολικής άλεσης και η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Μπορείτε να τα αναμίξετε με το γιαούρτι, το γάλα σας ή μπορείτε να φτιάξετε μια μπάρα δημητριακών και να την καταναλώνετε μέσα στη μέρα σαν σνακ.

Οι έντονοι καθημερινοί ρυθμοί εμποδίζουν πολλούς από εμάς να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με ένα καλό πρωινό. Θα πρέπει όμως να ξανασκεφτούμε την αναγκαιότητά του και την επόμενη φορά να μην φύγουμε νηστικοί για το γραφείο. Έχει αποδειχθεί ότι τα άτομα που ξεκινούν τη μέρα τους με ένα υγιεινό πρωινό έχουν μικρότερη τάση να τσιμπολογάνε κατά τη διάρκεια της μέρας, και έτσι θα μπορούσαμε να πούμε ότι το πρωινό μπορεί να μας βοηθήσει ακόμη και στην απώλεια βάρους.

boro.gr

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης