Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ:
ΗΛΙΟΣ - 13° 38' 21" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΣΕΛΗΝΗ - 19° 16' 26" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΕΡΜΗΣ - 03° 18' 50" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΦΡΟΔΙΤΗ - 27° 22' 00" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΑΡΗΣ - 19° 25' 12" ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΔΙΑΣ - 17° 32' 30" ΖΥΓΟΣ
ΚΡΟΝΟΣ - 18° 15' 04" ΤΟΞΟΤΗΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ - 20° 48' 05" ΚΡΙΟΣ R
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ - 09° 18' 26" ΙΧΘΥΕΣ
ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ - 16° 04' 29" ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
ΒΟΡΕΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ - 20° 40' 39" ΙΧΘΥΕΣ

5 τοπ τροφές ενάντια στην κυτταρίτιδα και το λίπος

Υπάρχουν τροφές που χάρη θερμική τους επίδραση και εξαιτίας των συστατικών που περιέχουν, προκαλούν περισσότερες καύσεις, καίνε περισσότερο λίπος και η κατανάλωσή τους βοηθά στη μείωση του φαινομένου του φλοιού πορτοκαλιού.

5 τοπ τροφές ενάντια στην κυτταρίτιδα και το λίπος

Δοκίμασε τις παρακάτω τοπ 5.

Ξερά δαμάσκηνα

Τα ξερά δαμάσκηνα δεσμεύουν μέρος του λίπους των τροφίμων που συνοδεύουν, έχουν καθαρκτικές ιδιότητες και βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου. Αντικατάστησε τα με βατόμουρα, βερίκοκα, κράνα, παπάγια, μήλα, σύκα - όλα αποξηραμένα και χωρίς θειώδη συντηρητικά.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, πολυακόρεστων λιπαρών αλλά και πρωτεϊνών.Ο λιναρόσπορος συμβάλλει στην αύξηση του κορεσμού και διεγείρει τη λειτουργία του εντέρου. Αν θες να τον αντικαταστάσησεις κάν'το με σπόρους Chia ή σουσάμι αναποφλοίωτο.

Γκρέιπφρουτ

Το ροζ γκρέιπφρουτ έχει την ικανότητα να κινητοποιεί τα αποθηκευμένα λίπη. Το γκρέιπφρουτ αποτελεί πλούσια πηγή βιταμίνης C, πηκτίνης και ναργινίνης, ενός φυτοθρεπτικού που αυξάνει την κινητοποίηση του αποθηκευμένου λίπους. Αντικατάστησέ το με γλυκολέμονο, λεμόνι, πορτοκάλι, μανταρίνι, ρόδι ή σαγκουίνι.

Τσάι

Λιποδιαλυτικό και αντικυτταριτιδικό το τσάι και με μηδέν θερμίδες. Ειδικά το τσάι από το φυτό καμέλια η σινική (μαύρο, πράσινο, λευκό κ.ά.) είναι πλούσιο σε κατεχίνες, που σε συνδυασμό με την τεΐνη (αλκαλοειδές ανάλογο της καφεΐνης) αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό. Αντικατάστησέ το με πράσινο καφέ, μέντα ή τσάι του βουνού.

Κόκκινο μήλο

Το κόκκινο μήλο είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε πηκτίνες, διαλυτές φυτικές ίνες που απορροφούν το διατροφικό λίπος και μειώνουν τη χοληστερίνη. Ταυτόχρονα, το μήλο Βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα. Για να μειώσεις την απορρόφηση θερμίδων του γεύματος αλλά και για να περιορίσεις την όρεξή σου, κατανάλωσε 1 μήλο τουλάχιστον 15 λεπτά πριν από το κυρίως φαγητό.

SHARES
ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης